Jodaneida Skrevet 8 timer siden #61 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 11.22): Vi har pratet sammen om det tidligere, men det sklir liksom alltid ut igjen. Jeg vet at det er vikig med "både og" - men jeg føler det blir mindre og mindre samtaler, date-nights etc, og mer og mer alenetid. Jeg kan ikke gjøre mine aktiviteter fordi han alltid er hjemme/tilstede, og han gjør sin aktivitet "hele tiden". TS Anonymkode: 78eeb...1ff Men hva er det du tenker at KG kan hjelpe deg med da? Han er sånn, han vil ikke endre seg.. Du virker like tiltaksløs selv om du blir
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #62 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 14.45): Hva definerer du som en hobby da? Gaming er jo både en hobby og e-sport. Anonymkode: 2e93e...5c2 Lol Anonymkode: 9de79...2ab
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #63 Skrevet 6 timer siden Han høres ut som en gjøk. Hva enn du gjør, IKKE få barn med ham. Anonymkode: 9de79...2ab
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #64 Skrevet 1 time siden mommyaka skrev (På 9.10.2025 den 11.28): Lag kode på pc....han får game når han gjør noe for deg. Så kan du se hvem som kommer først. Hun kan ikke gjøre det. Det er psykopat atferd. Anonymkode: c07f6...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå