Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slet veldig tungt med angst helt til nå, da jeg har endelig fått mer hjelp. Men jeg har ikke utviklet egne interesserer eller hobbyer og har ikke peiling på hva jeg skal bli. Er dårlig på matematikk.

Hva slags utdanning bør jeg ta hvis jeg bare vil velge noe og gå med det? Må nesten gjøre det nå fordi jeg blir for gammel.

Vanskelig å få jobb når du er 30 og har null erfaring, så tenker utdanning er bedre. Også bedre for å sosialisere for å få venner.

Alle tanker er velkomne. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke fag likte du best på skolen? 

Anonymkode: b1b87...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har store hull i CVen ville jeg valgt en yrkesrettet utdanning i noe som er relativt lett å få jobb i og som du tenker du kan trives å jobbe som. 

Anonymkode: d66e4...1e0

AnonymBruker
Skrevet

Helsefagarbeider er en trygg utdanning om du er god på omsorg.

Et årsstudium kanskje?

Anonymkode: 2507c...275

AnonymBruker
Skrevet

Har du fullført videregående? Hvis ikke anbefaler jeg yrkesfag, f.eks. salgsfag, helsefagarbeider, servitør, barn- og ungdomsarbeider ☺️

Anonymkode: 20c53...721

Skrevet

Fengselsbetjent eller hvertfall jobbe innenfor kriminalomsorgen ? 
Ikke sikkert det er noe for deg, men tenkte at du mest sannsynlig ikke må gjennom en utdannelse hvor matematikk er altfor mye av?! Tror ikke det hvertfall. 

Kennel eller andre dyre relaterte jobber ? Hvis du liker dyr.. 

Barnehage ? Må nok gjennom litt matematikk under utdanning her åsså, men kanskje ikke like mye som enkelte andre yrker.

Matematikken slipper man jo aldri unna 😦 Jeg personlig har nesten stryk i matte og det var alltid et mareritt. Er heller ikke noen ekspert dette bare så det er sakt 😜

Jobbe på Apotek?

Anonymkode: 5d29e...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...