AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #1 Skrevet 9. oktober 2025 Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #2 Skrevet 9. oktober 2025 Ja, det er vel mer attraktivt for både kvinner og menn med mennesker som har orden i livet sitt. Økonomi er bare én faktor, men klart det gir frihet og midler til å leve bedre enn hvis man har rotete eller dårlig økonomi. Anonymkode: dde5c...826 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #3 Skrevet 9. oktober 2025 For golddiggers så. Men de fleste vil selvfølgelig ha noen som har styr på økonomien og ca samme levestandard som en selv. Anonymkode: 09ecd...83c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #4 Skrevet 9. oktober 2025 En handlekraftig mann som er driver selskaper og har god økonomi er selfølgelig tiltrekkende. Om han er så trofast og mye hjemme er vel en annen sak. Anonymkode: b773b...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #5 Skrevet 9. oktober 2025 Det er ikke bare en trend, det har alltid vært slik. Menn med god økonomi er alltid attraktivt. Anonymkode: dec07...6ac 2 1
piggrokken Skrevet 9. oktober 2025 #6 Skrevet 9. oktober 2025 Spør du virkelig om dette fordi du lurer? Det blir det samme som å spørre om menn generelt liker unge, attraktive kvinner. 6
Strigiformes Skrevet 9. oktober 2025 #7 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254 Overhodet ikke. Jeg ser etter andre kvaliteter i en mann. Jeg har mine egne metoder for å se om han oppfyller mine kriterier. Penger er ikke en av dem. 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #8 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254 Jeg fikk merke dette på kroppen nylig, og det skremte meg litt. Mitt forhold med eksen gikk litt dårlig, vi hadde litt kommunikasjonsproblemer, og vi jobbet for å få dette på plass, og kom til et punkt der vi var sekunder unna å gå fra hverandre. Men så skjedde det som fikk meg til å være litt mindre naiv når det gjelder kvinner, jeg arvet 5mill, og plutselig endret hun seg helt, og virkelig gjorde en innsats for at vi skulle få det bra igjen, og sexlysten var plutselig tilbake. Jeg er jo ikke dum, så skjønte hvorfor, det var 100% sikkert pga penger(jeg hadde veldig lite fra før). At hun var sånn, en tilsynelatende snill og god dame med god moral, og som virket veldig lite materialistisk, det skremte meg. Tydeligvis ikke alltid lett å se slikt på forhånd. Gikk selvsagt fra henne Anonymkode: edb38...1e3 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #9 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): En handlekraftig mann som er driver selskaper og har god økonomi er selfølgelig tiltrekkende. Om han er så trofast og mye hjemme er vel en annen sak. Anonymkode: b773b...6c4 Ta vekk dette med selskaper og å være handlekraftig, så er fortsatt penger veldig attraktivt. Jeg har ingen høy inntekt, ingen formue, og kan egentlig ikke si handlekraftig er et ord som passer for meg. Allikevel ble jeg mye mer attraktiv på sekundet jeg fikk 5mill på konto pga arv, da ville eksen plutselig gjøre ALT for å få forholdet til å bli bra igjen😅 Anonymkode: edb38...1e3 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #10 Skrevet 9. oktober 2025 Klart en som er stabil også med penger er attraktivt. Trenger ikke å være verken rik eller eie sitt eget firma heller. Men det er jo kun en liten del av det, han må være en bra mann også, som matcher med mine verdier osv. Anonymkode: 24d8f...c59
SlemUlv Skrevet 9. oktober 2025 #11 Skrevet 9. oktober 2025 Nei, penger har aldri vært viktig for meg. Hvor mye folk tjener, eller hva folk jobber med, er vel ikke engang på listen over spørsmål jeg spør potensiell partner.. Samme hva kjønn personen er. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #12 Skrevet 9. oktober 2025 Nå kan ikke jeg snakke for alle andre men for meg har aldri penger betydd mye. Jeg liker jo selvfølgelig å ha penger til de viktigste tingene i livet. Men har jeg en leilighet jeg kan gjøre koselig, en bil som fungerer og mat på bordet hver dag så er liksom det nok. Når jeg og kjæresten endelig har klart å spare til en ferietur vi har ønsket oss, så finnes det ikke bedre lykke! Det betyr jo mye at kjæresten har økonomisk sans og at han ikke roter bort pengene. Men rikdom har jeg aldri sett på som noe positivt. Jeg tror ikke man blir lykkeligere av mye penger. Jeg ser jo at jeg er mindre materialistisk enn andre. F.eks ved at jeg driiiiter i ny telefon og ny bil! Jeg kjører en golf fra 2015 og har fortsatt en iPhone 10. Skal jeg dele livet med noen betyr det nada, nix, ingenting at mannen kler seg i en fin dress og drar på jobben. Jeg liker helst arbeidshender, humor, en god arm å sovne i og pålitelighet. Anonymkode: 66079...d64 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #13 Skrevet 9. oktober 2025 Ja, det er nok en sammenheng, men det er nødvendigvis ikke pengene som er det egentlig utslagsgivende, men at de er handlekraftige og skapende. De får ting til å skje, og det skjer noe rundt dem. Det er attraktivt. Går man til urinstinktene, så ser menn etter damer som er gode til å føde unger, og kvinner ser etter menn som kan forsørge familien. Så ja, handlekraftige og bemidlede menn er mer attraktive enn de blakke og sofaliggende. Anonymkode: 5ab47...f2f 1
Mardina Skrevet 9. oktober 2025 #14 Skrevet 9. oktober 2025 (endret) Ikke for min del. Er ufør (k 46) og er sammen med en mann på 40, som også er ufør. Aldri hatt det bedre enn i det forholdet jeg er i nå ❤️ Jeg føler meg sett, verdsatt, respektert og elsket. Jeg synes han er deilig og kjempe-kjekk 😍 Og jeg klarer ikke å se meg mett på han 😍 Penger og hva folk driver med i hverdagen har aldri vært viktig for meg. Personligheten teller så mye mer. Der klikker kjæresten min av på alle boksene og mere til. Endret 9. oktober 2025 av Mardina 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #15 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk merke dette på kroppen nylig, og det skremte meg litt. Mitt forhold med eksen gikk litt dårlig, vi hadde litt kommunikasjonsproblemer, og vi jobbet for å få dette på plass, og kom til et punkt der vi var sekunder unna å gå fra hverandre. Men så skjedde det som fikk meg til å være litt mindre naiv når det gjelder kvinner, jeg arvet 5mill, og plutselig endret hun seg helt, og virkelig gjorde en innsats for at vi skulle få det bra igjen, og sexlysten var plutselig tilbake. Jeg er jo ikke dum, så skjønte hvorfor, det var 100% sikkert pga penger(jeg hadde veldig lite fra før). At hun var sånn, en tilsynelatende snill og god dame med god moral, og som virket veldig lite materialistisk, det skremte meg. Tydeligvis ikke alltid lett å se slikt på forhånd. Gikk selvsagt fra henne Anonymkode: edb38...1e3 Interessant. Her skjedde det motsatte. Jeg gikk, han arvet og trodde det ville hjelpe med noen millioner og jeg blokkerte ham. Dette på tross av at han faktisk skyldte meg penger i tillegg. Jeg har aldri brydd meg om hvor mye penger en partner har, men vedkommende må ha økonomisk sans og ivareta seg selv økonomisk. Anonymkode: 02985...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #16 Skrevet 9. oktober 2025 Ledere i store konsern og finnans spekulanter er ofte psykopater. Just saying... Anonymkode: a2730...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #17 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ledere i store konsern og finnans spekulanter er ofte psykopater. Just saying... Anonymkode: a2730...ff8 Neida, du kan ikke sette en stor gruppe i en slik bås bare fordi du har sett Exit. Anonymkode: 5ab47...f2f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #18 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254 Den stereotypiske mannen "med penger" som du snakker om, som flaunter det, er uattraktiv for meg. Men min mann har mye penger. Mye. Vi snakker eiendom og aksjer osv. Men ingen vet det. Ingen ser det. Bare jeg og han vet det. Selv ikke eksen han har barn med vet like mye. Fordi jeg trenger ikke pengene hans, hun kunne ha krevd mye av det dersom hun visste. Jeg har mitt eget. Det attraktive for meg er at han har styr på livet sitt og jeg har styr på mitt. Fordelene jeg får av det er at han er en god rådgiver og sitter på mye kunnskap jeg drar nytte av. Han vil gjøre det han kan for at jeg skal gjøre det riktige for meg hele tiden. Det liker jeg. Anonymkode: 543ae...81d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #19 Skrevet 9. oktober 2025 piggrokken skrev (5 timer siden): Spør du virkelig om dette fordi du lurer? Det blir det samme som å spørre om menn generelt liker unge, attraktive kvinner. hahaha ikke sant? 😂 Anonymkode: fb8dd...5fe
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #20 Skrevet 11. oktober 2025 Det er de verste du kan rote deg bort i. Som regel har de mikropikk og narsissisme. Anonymkode: 0a65f...786
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå