Gå til innhold

Til kvinner i langvarig forhold / dicpicks etc

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

etter 20 år sammen er det ikke noe som er noe nytt i det hele tatt.. vi har det veldig bra sammen, ikke så ofte sex som man skulle håpet på,  men noe er det og da er det skikkelig nytelse for begge to. 

lurer på en sak der… kvinner i den situasjonen, om jeg sender et bilde av pikken min når vi er fra hverandre etc, er det slik at dere tenker : « hoff, dette har jeg sett før» eller er det noe positivt rundt det?

som dere skjønner er vi menn opptatt av vår snurrebass. Sånn er det nok bare.

Anonymkode: 0599c...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om HusetsHerre hadde tenkt at løsningen på en dødt sexliv ville vært å sende et dickpick da hadde jeg virkelig begynt å lure på om han kjente meg. Det hadde virket mot sin hensikt. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
MarianneE skrev (46 minutter siden):

Om HusetsHerre hadde tenkt at løsningen på en dødt sexliv ville vært å sende et dickpick da hadde jeg virkelig begynt å lure på om han kjente meg. Det hadde virket mot sin hensikt. 

Nei, det er vel mere vanlig å forvente at mannen anstrenger seg på stort sett alle områder,  og likevel raskt kommer til "point of diminishing returns"

Der er vel få forhold der sexlivet fortsatt er topp etter 20 år. Mens i nyetablerte forhold er det en helt annen sak. Såfremt overgangsalder eller potensproblemer ikke skaper trøbbel. Så om TS har trua på at han kan dra ei ny, og forhåpentligvis kåtere dame, er det bare å finne en god skilsmisseadvokat. Sextørke blir IKKE bedre med årene. 

Skrevet

Kun ved avtale mottar jeg slike bilder. Det gjelder også inne i et forhold.

Anonymkode: d56c2...56f

Skrevet

Om du etter 20 år ikke er i stand til å vite hvordan kona vil reagere på en dickpic, er det noe galt.

Om spørsmålet er generelt stilt, vil svarene variere ut fra kvinners preferanser. Men på generelt grunnlag tror jeg de kvinnene som liker å få slike bilder er mer interessert i starten av et forhold enn når man har vært sammen lenge.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Med mindre hun er prippen er det vel ok. 

Anonymkode: ca24d...391

Skrevet

Liker det ikke.

Anonymkode: bbb38...297

• Nyttig 1
Skrevet

Tja, jeg liker et flott kukbilde, men jeg liker også vårt sexliv fra før. Da blir det toppen av kransekaka.

Det er ikke ei løsning på sextørke. 

Anonymkode: 20ced...111

• Nyttig 2
Skrevet

Kukbilde er latterlig, primitivt, lavmål og fjortishumor.

Anonymkode: cdabc...cb4

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei.

etter 20 år sammen er det ikke noe som er noe nytt i det hele tatt.. vi har det veldig bra sammen, ikke så ofte sex som man skulle håpet på,  men noe er det og da er det skikkelig nytelse for begge to. 

lurer på en sak der… kvinner i den situasjonen, om jeg sender et bilde av pikken min når vi er fra hverandre etc, er det slik at dere tenker : « hoff, dette har jeg sett før» eller er det noe positivt rundt det?

Hvorfor dickpick? 
Hvorfor ikke bilde av en dusj som er på og teksten. Skulle ønske du var her nå. 
Noe forførende ikke noe rett på sak. 

Er ikke interessert et bilde , la oss heller bli pirret opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Penisen er det mest usexy på alle menn… Mannen kan sende barisbilde eller av rumpa, det er mye hottere. Men så har han 8pack og sprettrumpe.

Anonymkode: e107e...f63

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ingen forskning på dette, men jeg tror de FLESTE kvinner synes at peniser generelt ikke er særlig pene. Jeg er bifil og synes vel egentlig ikke at noen kjønnsorgan et pene. Vil helst ikke ha bildet av det. It dont urn me on...

Anonymkode: ff3df...979

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis vi aktivt sexter kan det være sexy med et bilde, men da har han jo kåtet meg opp med ord først. Å få bilde av en penis ut av det blå er jeg ikke noe fan av. 

Anonymkode: 2640d...7c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei.

Altså par som får/sender dickpix i forholdet.

Jeg ber om det hele tiden men får ikke. Han mener "hva skal du med det? Er ikke som om det er noe nytt. Skal jeg tegne fjes på den? Kle den opp?". Nei. Jeg VIL se den. Jeg elsker den. Og elsker å se den. Alltid. 

Men alle forhold er ulike. Du må nesten  spørre kjæresten din om det er interessant. Med eksen ville jeg ikke ha noe med den å gjøre. 

Anonymkode: 42a6e...732

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Snakk for deg selv. 

Jeg er 50 år, har mottatt haugevis av intime bilder fra kvinner opp gjennom livet - men kun sendt en håndfull tilbake. 

Ikke i min villeste og dummeste fantasi tror jeg at min samboer gjennom 21 år ville jublet for at sendte henne bilde av kuken min fordi jeg var borte fra henne i 5,5 dager... 

Om det er noe som ville vekt hennes lyster så ville jeg brukt ord, både skriftlig og verbalt. 

Anonymkode: 3905a...982

• Liker 2
Skrevet

Hei.

Jeg hadde nok ledd litt og tenkt at «han er jo litt søt». Så hadde jeg samtidig lurt litt på om det har skjedd noe. Det ville vært veldig ute av karakter om han etter over 20 år sammen plutselig hadde sendt bilder av penisen sin.

Jeg hadde på ingen måte blitt sint etc. men jeg hadde heller ikke blitt kåt liksom😅

Anonymkode: ac222...ded

Skrevet

Hvis min mann gjennom 24 år, plutselig hadde sendt meg dickpick for å "sprite opp" vårt forhold,  så hadde jeg tenkt at han kjenner meg dårlig!  Bilder av kjønnsorganer gir meg ingenting,  jeg er mer på ord og stemning.  

Anonymkode: e6d49...1ca

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg elsker dickpics! 

Går ikke lei, selv om jeg har sett den samme snurrebassen tusenvis av ganger, fra alle mulige vinkler. 

Liker best videoer m/lyd, hvor jeg kan høre pusten eller stemmen. 

Men: 

Jeg vil ikke motta de til alle døgnets tider, eller helt plutselig, ut av det blå.

Og jeg vil heller ikke motta slikt «fra hvem som helst».

Anonymkode: f06a6...f3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei.

Nå liker jeg dick pics, så for min del så hadde det vært pirrende. Men jeg setter pris på noen ord i tillegg.. At vi bygger opp stemninga og pirrer hverandre først. Mannen min er dessverre ikke gira på dette, bortsett fra da han var i militæret og vi ikke så hverandre så ofte.

Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt praten med dama først. Hør med henne om dere kan prøve dere på litt sexting og pirrende bilder når du er avgårde. Kanskje det er det som skal til for å få tilbake litt av gnisten. Men som sagt prat sammen først.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Penisen er det mest usexy på alle menn… Mannen kan sende barisbilde eller av rumpa, det er mye hottere. Men så har han 8pack og sprettrumpe.

Anonymkode: e107e...f63

8pack, steike😂

Anonymkode: c77a0...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...