AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Skrevet 9. oktober Hei, trenger litt innspill. Neste år er jeg ferdig med bachelor - i et yrke som skriker etter ansatte hele tiden og nærmeste fremtid. Ingen problemer å få jobb senere uansett. Jeg har fått muligheten til å jobbe med noe helt annet neste høst, ikke temaene for utdanningen min, men likevel erfaring jeg ta med meg inn i arbeidssektoren jeg har valgt på sikt. Men er det er dårlig valg å ikke hoppe rett på relevant jobb etter utdannelse? Ikke nødvendigvis fordi jeg blir hengende etter i fagfeltet, men jeg lurer heller på om dette kan reflektere dårlig på meg for eventuelle kommende arbeidsgivere senere? Tanker? Anonymkode: ea607...9e1
Knirke Skrevet 9. oktober #2 Skrevet 9. oktober Det er jo helt umulig å svare på når man ikke vet hvilken bransje det er snakk om. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Skrevet 9. oktober Knirke skrev (2 timer siden): Det er jo helt umulig å svare på når man ikke vet hvilken bransje det er snakk om. Barnehage, skole, bv o.l. Anonymkode: ea607...9e1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 16.42): Barnehage, skole, bv o.l. Anonymkode: ea607...9e1 Du må være forberedt på å få spørsmål om dette på intervjuer Anonymkode: 8c393...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå