Helene Skrevet 9. oktober #41 Skrevet 9. oktober Som ny på kg må du lære deg å skille. Noen skriver ting bare for å provosere, andre er seriøse. Tenk deg om, hva skal du ta seriøst ? 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #42 Skrevet 9. oktober Helene skrev (3 minutter siden): Som ny på kg må du lære deg å skille. Noen skriver ting bare for å provosere, andre er seriøse. Tenk deg om, hva skal du ta seriøst ? Synes det er et sunt innslag jeg. Her kommer en som aldri har hatt innsyn i rariteter som foregår. Det er fult lov å reagere. Anonymkode: be54f...2d5 1
Katten.2.0 Skrevet 9. oktober #43 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg må nesten si meg litt uenig. Jeg møter ekstremt sjeldent på mange av de holdningene og oppfatningene jeg leser en del av her på KG. Seksualitet er en del av jobben min og jeg forholder meg til mye utenfor «normen» i så måte. Men det handler om helt andre ting. Samtidig skjønner man etter noe tid her, at det er noen skribenter her som står bak veldig mange innlegg. Det er ganske enkelt å avdekke. For all del. Ting som skrives her finnes selvfølgelig ute i den virkelige verden også. Men enn så lenge så tror jeg ikke de ekstreme holdningene og oppfatningene her gjelder en stor del av befolkningen. Anonymkode: d0056...a8a Vi har naturligvis helt forskjellig erfaring på området, og det høres ut som din erfaring er mer representativ på området. Min er basert på hvordan jeg ser menn kommunisere med partnerne mine på f.eks. Tinder, Snap, Fetlife etc.); direkte erfaringer i trekanter, firkanter, orgier, gangbangs osv; holdninger jeg ser blant menn andre steder på nettet og jeg ellers møter på i samfunnet. Jeg har nesten utelukkende negative erfaringer med å inkludere andre menn i sexlivet, med unntak av én. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Som deg da ell? Anonymkode: a6b2a...ad1 Litt usikker på nøyaktig hva du refererer til her, men gudene vet at jeg har mange mindre sjarmerende trekk, holdninger og ønsker i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #44 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi er veldig ulike hører jeg. Rett frem språk er jeg med på, men hvorfor grovt språk som "mus" og "fitte" når man kan bruke vagina, vulva og skjede, som det faktisk heter. Men ja, et funksjonelt underliv er viktig for helsen. Puppene ville jeg aldri endret på. Er for det naturlige, og å normalisere naturlige kropper for å minimere kroppspress og psykisk lidelse hos unge. Å forvente sex er heller ikke noe jeg støtter opp under. I et forhold forventer jeg at vi begge jobber for å bevare kjærlighet, tillit og kommunikasjon. Sex er resultat av kjærlighet og tillit til et annet menneske - dyrker man kjærligheten på emosjonelt plan, kan sex komme deretter. Anonymkode: 9e58f...a86 Fordi jeg ikke er lege eller apoteker, og stort sett ikke prater i medisinske termer. Jeg går jo ikke til legen og sier, "jeg har vondt i fitta", men til hverdagsbruk duger det bra. Fitte er et gammelt norrønt ord, som man finner på runepinner, var det bra nok for forfedrene er det bra nok for meg. Vi trenger et ord som betyr hele sulamitten. Menn skulle faktisk også hatt et ord for hele sitt underliv. Ironisk nok er det mange som tror jeg har tatt silikon, har aldri gjort noe som helst med puppene. Men hvis jeg endte opp med å se ut som jeg er 90, hadde jeg nok villet gjøre noe for å føle meg som meg. Sex er selvagt ofte resultatet av at man har ivaretatt god kommunikasjon, flørt, lek, og støttet hverandre- og det forventer jeg også. Men det er nok sannere for mannen min enn meg, at dette alltid må komme før lysta kommer, for meg kan effekten like gjerne være motsatt vei også. Anonymkode: f4270...dd9 1
-jk- Skrevet 9. oktober #45 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): 1. Nei. 2. Nei. Anonymkode: 523bb...74a https://ordbokene.no/nob/bm,nn/fitte
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #46 Skrevet 9. oktober Katten.2.0 skrev (7 minutter siden): Vi har naturligvis helt forskjellig erfaring på området, og det høres ut som din erfaring er mer representativ på området. Min er basert på hvordan jeg ser menn kommunisere med partnerne mine på f.eks. Tinder, Snap, Fetlife etc.); direkte erfaringer i trekanter, firkanter, orgier, gangbangs osv; holdninger jeg ser blant menn andre steder på nettet og jeg ellers møter på i samfunnet. Jeg har nesten utelukkende negative erfaringer med å inkludere andre menn i sexlivet, med unntak av én. Litt usikker på nøyaktig hva du refererer til her, men gudene vet at jeg har mange mindre sjarmerende trekk, holdninger og ønsker i livet. Jeg oppfatter ikke Katten som en av de i «knippet.» som bor kun på seksual forumet da. Om man har fetisjer så er det helt ok også. Det er andre menn som stikker seg ut. Vi vet jo hvem. Anonymkode: be54f...2d5 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #47 Skrevet 9. oktober Jeg kan bekrefte 1) jeg er en mann 2) jeg er en grisete mann 3) jeg er på kg 4) jeg er eklere enn menn flest 5) jeg er flink til å ikke la det skinne gjennom at jeg er en ekkel og grisete mann Anonymkode: c1329...a2b 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #48 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kan bekrefte 1) jeg er en mann 2) jeg er en grisete mann 3) jeg er på kg 4) jeg er eklere enn menn flest 5) jeg er flink til å ikke la det skinne gjennom at jeg er en ekkel og grisete mann Anonymkode: c1329...a2b 4) På hvilken måte tenker du at du er det? Anonymkode: 807ba...690
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #50 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan bekrefte 1) jeg er en mann 2) jeg er en grisete mann 3) jeg er på kg 4) jeg er eklere enn menn flest 5) jeg er flink til å ikke la det skinne gjennom at jeg er en ekkel og grisete mann Anonymkode: c1329...a2b Og da vet jeg hvem du er.. Anonymkode: 5726f...22b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #51 Skrevet 9. oktober Ingen menn er ekle. Det er bare kvinner som er ekle, fordi de ikke vil pule meg. Gard, 53 Anonymkode: 0ab35...25b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #52 Skrevet 9. oktober De fleste menn på KG er kjerringer. Anonymkode: 742b0...30d 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #53 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 23.07): Jeg er ny på KG. Stusser over menns kommentarer i forum om sex. Forventer kvinner skal "gi sex" for å få følelsesmessig nærhet tilbake, uttalelser om hvor viktig det er med "stram mus", samt at pupper også er viktig, men at de alltids kan "repareres". Dette er bare noe av det jeg har lest. Nedlatende og grovt språk, ekstremt sex-fokus og dårlige verdier. Er alle menn slik innerst inne eller er det et utvalg av de ekleste mennene som kommenterer her på KG? Anonymkode: 9e58f...a86 Er det virkelig så mange menn her da? Jeg aner ikke men hvilken type menn er det som henger her? Ser ikke for meg at det er så mange for å være ærlig Anonymkode: 0e295...117
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #54 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 23.07): Jeg er ny på KG. Stusser over menns kommentarer i forum om sex. Forventer kvinner skal "gi sex" for å få følelsesmessig nærhet tilbake, uttalelser om hvor viktig det er med "stram mus", samt at pupper også er viktig, men at de alltids kan "repareres". Dette er bare noe av det jeg har lest. Nedlatende og grovt språk, ekstremt sex-fokus og dårlige verdier. Er alle menn slik innerst inne eller er det et utvalg av de ekleste mennene som kommenterer her på KG? Anonymkode: 9e58f...a86 Tror nok ikke menn flest er på Kvinneguiden. Når kåte menn oppretter «runketråder» klokka 03:42 natt til onsdag, så tenker jeg kanskje ikke at de representerer menn med høyt utdannings- og lønnsnivå. Det gjelder ikke bare innen «Seksualitet». Tror du finner flere «MAGA-folk», spirituelle, konspirasjonsteoretikere, osv. her, enn hva du finner på landsgjennomsnittet. Anonymkode: 056e2...189 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #55 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vulva er kun de ytre skjønsleppene da. Skal du omtale hele så er vel genitalia det enkleste. Anonymkode: d198e...119 Hva er "skjønsleppene"? Anonymkode: 46f08...d68
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #56 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er "skjønsleppene"? Anonymkode: 46f08...d68 Sånne shøttete lepper. Anonymkode: b3493...467 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #57 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror du finner flere «MAGA-folk», spirituelle, konspirasjonsteoretikere, osv. her, enn hva du finner på landsgjennomsnittet. Anonymkode: 056e2...189 Det er vel neppe bare menn i disse kategoriene? Anonymkode: 71647...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #58 Skrevet 10. oktober Det sier seg jo selv, at menn som henger mye på kvinneguiden ikke er menn, men kvinner. Anonymkode: 0ab35...25b
Lur Venn Skrevet 11. oktober #59 Skrevet 11. oktober Kg representerer vel sånn ca et gjennomsnitt av befolkningen
Doolittle Skrevet 11. oktober #60 Skrevet 11. oktober Village skrev (På 9.10.2025 den 4.25): menn er mindre gris med alderen. I Norge bl.a. observerbart i kongefamilien. Mener du Kong Harald var mer gris når han var yngre eller brukte du en sammenligning av to ulike mennesker i ulik alder som grunnlag for å si at de eldste er mindre gris enn de yngre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå