AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Skrevet 8. oktober Jeg er ny på KG. Stusser over menns kommentarer i forum om sex. Forventer kvinner skal "gi sex" for å få følelsesmessig nærhet tilbake, uttalelser om hvor viktig det er med "stram mus", samt at pupper også er viktig, men at de alltids kan "repareres". Dette er bare noe av det jeg har lest. Nedlatende og grovt språk, ekstremt sex-fokus og dårlige verdier. Er alle menn slik innerst inne eller er det et utvalg av de ekleste mennene som kommenterer her på KG? Anonymkode: 9e58f...a86 4 8
Katten.2.0 Skrevet 8. oktober #2 Skrevet 8. oktober Jeg tror, dessverre, at overraskende mye av det vi ser her inne gjelder en alt for stor del av befolkningen. 8 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): ekstremt sex-fokus Kanskje ikke så rart når emnet er seksualitet? Anonymkode: 1785a...c74 3 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje ikke så rart når emnet er seksualitet? Anonymkode: 1785a...c74 Nei, men når jeg ser i "Feeden" ser det ut som disse forumene generelt tar stor plass. TS Anonymkode: 9e58f...a86 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er ny på KG. Stusser over menns kommentarer i forum om sex. Forventer kvinner skal "gi sex" for å få følelsesmessig nærhet tilbake, uttalelser om hvor viktig det er med "stram mus", samt at pupper også er viktig, men at de alltids kan "repareres". Dette er bare noe av det jeg har lest. Nedlatende og grovt språk, ekstremt sex-fokus og dårlige verdier. Er alle menn slik innerst inne eller er det et utvalg av de ekleste mennene som kommenterer her på KG? Anonymkode: 9e58f...a86 Ja, altfor mange tenner på eldre damer. Abnormt og ekkelt. Anonymkode: 26d01...674 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #6 Skrevet 8. oktober Jeg er kvinne og elsker rett fram språk, og sex. Og nærhet. Ja, det er faktisk viktig med funksjonell fitte. Både for tissing, sex, core-muskler og andre ting. Mora mi hadde livmorframfall til hun slde og fikk aldri hjelp med det, antageligvis fordi det var for seint. Om puppene mine endra veldig form etter svangerskap, hadde jeg definitivt fiksa dem. Jeg forventer at mannen min har sex med meg. Vi har faktisk avtalt å ha sex tii vi er minst 90. Anonymkode: f4270...dd9 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #7 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er kvinne og elsker rett fram språk, og sex. Og nærhet. Ja, det er faktisk viktig med funksjonell fitte. Både for tissing, sex, core-muskler og andre ting. Mora mi hadde livmorframfall til hun slde og fikk aldri hjelp med det, antageligvis fordi det var for seint. Om puppene mine endra veldig form etter svangerskap, hadde jeg definitivt fiksa dem. Jeg forventer at mannen min har sex med meg. Vi har faktisk avtalt å ha sex tii vi er minst 90. Anonymkode: f4270...dd9 Vi er veldig ulike hører jeg. Rett frem språk er jeg med på, men hvorfor grovt språk som "mus" og "fitte" når man kan bruke vagina, vulva og skjede, som det faktisk heter. Men ja, et funksjonelt underliv er viktig for helsen. Puppene ville jeg aldri endret på. Er for det naturlige, og å normalisere naturlige kropper for å minimere kroppspress og psykisk lidelse hos unge. Å forvente sex er heller ikke noe jeg støtter opp under. I et forhold forventer jeg at vi begge jobber for å bevare kjærlighet, tillit og kommunikasjon. Sex er resultat av kjærlighet og tillit til et annet menneske - dyrker man kjærligheten på emosjonelt plan, kan sex komme deretter. Anonymkode: 9e58f...a86 2 10
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Skrevet 8. oktober Mitt inntrykk er at mange her inne "troller" for å provosere og for å få reaksjoner. Anonymkode: 92125...445 15 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #9 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er veldig ulike hører jeg. Rett frem språk er jeg med på, men hvorfor grovt språk som "mus" og "fitte" når man kan bruke vagina, vulva og skjede, som det faktisk heter. Men ja, et funksjonelt underliv er viktig for helsen. Puppene ville jeg aldri endret på. Er for det naturlige, og å normalisere naturlige kropper for å minimere kroppspress og psykisk lidelse hos unge. Å forvente sex er heller ikke noe jeg støtter opp under. I et forhold forventer jeg at vi begge jobber for å bevare kjærlighet, tillit og kommunikasjon. Sex er resultat av kjærlighet og tillit til et annet menneske - dyrker man kjærligheten på emosjonelt plan, kan sex komme deretter. Anonymkode: 9e58f...a86 1. Det heter faktisk fitte 2. Begge parter forventer vanligvis sex i et forhold Anonymkode: a217e...942 2 2
Teknoil Skrevet 8. oktober #10 Skrevet 8. oktober (endret) Dirtytalk trigger bare fra visse spesifikke ord, har hatt stor suksess med å være direkte, men konteksten må være rett/de rette ordene. Ellers er det nok mange som er i forhold for å være i forhold, ikke fordi de har en reell connection med personen. Gjelder begge kjønn. Da er det jo ikke rart at funksjonen til partneren for det meste blir å være et objekt. Om det er noe spesielt her inne vet jeg ikke, men er vel typisk at det er et fåtall som uttaler seg mest, og dermed blir synligst. Endret 8. oktober av Teknoil 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #11 Skrevet 8. oktober Menn er generelt ekle, ikke noe verre her på KG enn i virkeligheten. Anonymkode: 6336d...671 1
Flintis Skrevet 8. oktober #12 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ny på KG. Stusser over menns kommentarer i forum om sex. Forventer kvinner skal "gi sex" for å få følelsesmessig nærhet tilbake, uttalelser om hvor viktig det er med "stram mus", samt at pupper også er viktig, men at de alltids kan "repareres". Dette er bare noe av det jeg har lest. Nedlatende og grovt språk, ekstremt sex-fokus og dårlige verdier. Er alle menn slik innerst inne eller er det et utvalg av de ekleste mennene som kommenterer her på KG? Anonymkode: 9e58f...a86 For å svare for meg selv vil jeg si at gitt temaet er jeg nok omtrent like ekkel i virkeligheten. Altså i åpen og ærlig samtale. Fordelen på nett er at leseren kan skrolle videre om det blir for drøyt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #13 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er kvinne og elsker rett fram språk, og sex. Og nærhet. Ja, det er faktisk viktig med funksjonell fitte. Både for tissing, sex, core-muskler og andre ting. Mora mi hadde livmorframfall til hun slde og fikk aldri hjelp med det, antageligvis fordi det var for seint. Om puppene mine endra veldig form etter svangerskap, hadde jeg definitivt fiksa dem. Jeg forventer at mannen min har sex med meg. Vi har faktisk avtalt å ha sex tii vi er minst 90. Anonymkode: f4270...dd9 Haha, sånne «avtaler» har jeg og samboer også, men begge skjønner jo at behov og funksjoner kan endre seg innen den tid. Jeg skjønner at jeg er superheldig som har en mann som elsker hengepuppene mine. Før jeg møtte han tenkte jeg at jeg burde ordne på dem, men da jeg nevnte det for han var han tydelig på at puppene elsket han som de er, og han fortrekker naturlige pupper. Han er like glad i kroppen min også, selv med strekkmerker, løs hud og uavhengig om jeg i perioder kan gå opp i vekt. Og dette er til alt overmål en mann som ikke er far til mine barn (og hovedgrunnen til at kroppen har endret seg så veldig). Jeg har møtt ekle menn både i virkeligheten og sett de på KG. Men jeg har også sett at menn kan være reflekterte og fine på KG, og definitivt møtt dem i virkeligheten. Jeg tror ikke det er så mye verre på KG enn på virkeligheten, men at det selvsagt kan samle seg ymse på underforum som omhandler sex. Disse kategoriene er jeg sjeldent innom, så jeg kan egentlig ikke uttale meg om hvordan det er på KG. Anonymkode: 2fe96...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #14 Skrevet 8. oktober Mange menn tror nok at det er mange kvinner som leser det som er på seksualitetsforumet. Sannheten er nok at majoriteten av de som skriver og henger der er kåte griser som troller i vei. Synes selv sexforumet tar for mye fokus fra det kvinneguiden er ment for og ødelegger mye av forumet. Men det genererer vel klikk til de som eier stedet, så blir neppe gjort noe med. Hadde de klart å skjule det bedre, samt skjule det fra feeden hadde nok blitt mindre populært også. Anonymkode: dd31f...21a 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #15 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 1. Det heter faktisk fitte 2. Begge parter forventer vanligvis sex i et forhold Anonymkode: a217e...942 1. Nei. 2. Nei. Anonymkode: 523bb...74a 3 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #16 Skrevet 8. oktober Her får det jo ingen konsekvenser når de er ekle og vulgære. Anonymkode: f665f...ce0 5
Akhenaton Skrevet 8. oktober #17 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Menn er generelt ekle, ikke noe verre her på KG enn i virkeligheten. Anonymkode: 6336d...671 Mnja, de fleste menn er ikke på langt nær like ekle som oss på Kvinneguiden. Vi er mye verre enn snittet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #18 Skrevet 8. oktober Jeg har sett ganske syke utsagn her fra begge kjønn. Anonymkode: 358b8...9c5 1 1
Trolltunge Skrevet 8. oktober #19 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt inntrykk er at mange her inne "troller" for å provosere og for å få reaksjoner. Anonymkode: 92125...445 Det tror jeg også, men ordet fanger. Jeg tror de som troller slikt blir påvirket av det også. Ord har makt. Gjentar man ting mange nok ganger blir det sannheten for deg selv. 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #20 Skrevet 8. oktober Jeg kjenner ingen menn i virkeligheten som prater sånn her. Det ser ut som det er et knippe menn som går igjen her inne som har tatt helt overhånd. De fleste har vært fast inventar i mange år. Ser ut som majoriteten er gamle griser mellom 50-70 pluss. En og annen normal kommer inn, men de blir fort spammet ned av andre menn. De fyrer hverandre opp. Noen menn som utgir seg for å være kvinner også. De gies absurde og farlige råd til kvinner som har opplevd overgrep og mye annet som burde vært stoppet. Anonymkode: be54f...2d5 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå