Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadet bra Bestemor og tusen takk for alt.

Jeg er takknemlig for alle de fine ukene vi var sammen hver sommer i mine barndomsår.

Jeg er takknemlig for at du alltid var en trygg klippe og et fast holdepunkt i to småjenters til tiders vanskelige liv.

Tusen takk for at du åpnet ditt hus hver sommer så alle barnebarna kunne komme til deg og bli kjent med hverandre og sine tanter og onkler.

Tenk alt du holdt ut med opptil 12 unger i huset som var fulle av nugatti og brus.

Jeg har så mange fine minner fra øya vår som jeg har fortalt videre til min datter. Synd hun aldri fikk mulighet til å nyte de samme late dagene der ute.

Du var sterk i din tro og alikevel sa du ingen ting når jeg ikke konfirmerte meg. Håper du ikke ble lei deg, for selvom jeg gjorde det i trass, så var det ikke deg og din tro jeg trasset mot.

Du har mange barnebarn og oldebarn som vil savne din godhet og glimt i øyet.

Dine barn er lei seg fordi du nå er borte, men er glade for at du endelig kom til din kjære Gud.

Gammel ble du og spøkefull var du. Selv om husken din forsvant så var du alikevel så godt som den samme.

Tusen takk for alt min kjære Bestemor, jeg vil aldri glemme deg.

Jeg lyser fred over dit minne.

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fine ord om et menneske som åpenbart har spredd mye godhet og omsorg.

Gjest Gjest
Skrevet
:klem: bestemødre er så utrolige gode..og så vonde å miste.. så fint du skrev det.. :klem:
Gjest LoisLane
Skrevet

Fint skrevet, Titti.

:klem: til deg!

Minte meg på hvor glad jeg er i bestemødrene mine.

Skrevet

Så vakre ord du har skrevet.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...