AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:03 #21 Skrevet torsdag kl. 14:03 Hoppsadu skrev (17 timer siden): Har en kone som har et relativt nært forhold til en mann hun jevnlig møter i en av sine fritidsaktiviteter. Grunnet «dårlig magefølelse» har jeg desverre snoket på messengersamtalen mellom disse to. Der snakker de mye om felles aktivitet, men noen setninger «stikker» seg litt ut, og jeg lurer på hva dere tror/mener. her er noen eksempler: Denne «vennen» spør om de skal bade i mitt boblebad når de vet jeg er på reise. Min kone skriver til han at han lukter veldig godt. Min kone tilbyr ham «omvisning» på stedets lokale solsenter Min kone tilbydde ham overnatting når hun visste jeg ikkje var hjemme, og la til kommentaren «jeg skal ligge unna»(hva mente hun med det? En gang var hun på kurs i byen der han bor, og hun spurte iløpet av det døgnet 5 ganger om de skulle møtes for sosial aktivitet…. i tillegg er det hyppig bruk av slengkyssemoji’er, begge veier…. Vet det er vanskelig å mene noe konkret om dette, men jeg har en dårlig magefølelse .. hva tenker dere? Her har du all grunn for å reagere, og dette er allerede langt over grensen. Ville du skrevet slik med en venn? Anonymkode: 6d301...633
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:15 #22 Skrevet torsdag kl. 14:15 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Joda, men du også skjønner at det TS beskriver er noe helt annet. Småflørtende meldinger, han kjenner ikke denne mannen (som hun "har vært venn med i 20 år" etc... Anonymkode: 26096...52a Jeg skrev jo også det i innlegget. Jeg synes dette høres ut som det er langt over grensen. Jeg ville bare legge inn et perspektiv om at alt ikke alltid er så sort/hvitt. Jeg skjønner det er det for deg, men verden har ofte mer farger enn de to du styrer etter. I meldinger med venninner og homofile kompiser så flyr det jo gjerne med blunkesmileys og komplimenter og hjerter uten at det er noe problem. Men så har man sjalu folk som deg, som hadde flippet om man hadde den type tone med en av det kjønnet man er seksuelt tiltrukket av, som om det er fullstendig umulig at menn og kvinner kan være venner. Det er det selvsagt ikke, og mener du faktisk det, så er du rett og slett uvitende og fordomsfull. MEN: Nå er det ikke meg og mine vennskap som er diskusjonen her, og det bryr meg jo midt i anusen hva noen personer på KG mener om det, så det er ikke spesielt interessant for meg å sitte og forsvare det heller. Dere får nå tro hva dere vil. Dere tar feil. Men det må dere bare gjøre. Anonymkode: e76ef...75e
Hoppsadu Skrevet torsdag kl. 15:54 Forfatter #23 Skrevet torsdag kl. 15:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann hun har "kjent i 20 år" og du kjenner ham ikke ? I tillegg til alt det andre du skriver, har disse to helt klart enten noe poå gang, eller så har de et forhold. Kanskje det er en knullekompis fra way back hun driver og pleier på ... Anonymkode: 26096...52a Du blander med ett av svarene her. de har kjekt hverandre i 2-3 år ca
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:46 #24 Skrevet torsdag kl. 16:46 Hoppsadu skrev (49 minutter siden): Du blander med ett av svarene her. de har kjekt hverandre i 2-3 år ca Det er veldig vanlig at noen kaprer trådene her inne. Du skriver om ditt problem, de hopper inn og skriver om seg og sitt, og vips så handler tråden om de, i stedet. Klassisk narsissisme, spør du meg, og det er bare å overse. Dere andre kan vel også overse de $£€% som kaprer trådene her inne? Anonymkode: b2d99...bec
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:49 #25 Skrevet torsdag kl. 16:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er veldig vanlig at noen kaprer trådene her inne. Du skriver om ditt problem, de hopper inn og skriver om seg og sitt, og vips så handler tråden om de, i stedet. Klassisk narsissisme, spør du meg, og det er bare å overse. Dere andre kan vel også overse de $£€% som kaprer trådene her inne? Anonymkode: b2d99...bec Karen Anonymkode: 884f6...f0b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:49 #26 Skrevet torsdag kl. 16:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville bare… Vet du hva? De aller fleste normale voksne mennesker er 100% i stand til å avstå å fortelle om seg selv i andre sine tråder. Nå kommer det sikkert en laaangt innlegg igjen om hvorfor du skriver om deg selv, og det innlegget kan du få lov å plante i den anusen du så vakkert skriver om over her. Anonymkode: b2d99...bec
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:49 #27 Skrevet torsdag kl. 16:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Karen Anonymkode: 884f6...f0b Takk Anonymkode: b2d99...bec
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:52 #28 Skrevet torsdag kl. 16:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hva? De aller fleste normale voksne mennesker er 100% i stand til å avstå å fortelle om seg selv i andre sine tråder. Nå kommer det sikkert en laaangt innlegg igjen om hvorfor du skriver om deg selv, og det innlegget kan du få lov å plante i den anusen du så vakkert skriver om over her. Anonymkode: b2d99...bec Det er dere som kjefter som kaprer tråden. Jeg skrev et innlegg som var svært relevant for tema og svarte på ts sitt spørsmål, det som er selve trådens overskrift. Så begynner folk å henge seg opp i meg og mitt vennskap. Jeg har til og med skrevet at det er fullstendig uinteressant å diskutere, men så fortsetter du med å angripe meg som person. Ser du ikke, at det er DU som avsporer? Du har jo skrevet tre fullstendig irrelevante innlegg på rad nå. Anonymkode: e76ef...75e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:55 #29 Skrevet torsdag kl. 16:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er dere som kjefter som kaprer tråden. Jeg skrev et innlegg som var svært relevant for tema og svarte på ts sitt spørsmål, det som er selve trådens overskrift. Så begynner folk å henge seg opp i meg og mitt vennskap. Jeg har til og med skrevet at det er fullstendig uinteressant å diskutere, men så fortsetter du med å angripe meg som person. Ser du ikke, at det er DU som avsporer? Du har jo skrevet tre fullstendig irrelevante innlegg på rad nå. Anonymkode: e76ef...75e Akkurat Dette opplever jeg også Jeg kommer med mine synspunkt eller erfaring,så henger folk seg opp i det og avsporer helt fra trådstarter. Trodde KG var et chatte forum der folk kan komme med synspunkter, råd, tips, dele erfaringer og hjelpe andre som søker dette.... Anonymkode: 4224f...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå