Hoppsadu Skrevet onsdag kl. 20:08 #1 Skrevet onsdag kl. 20:08 Har en kone som har et relativt nært forhold til en mann hun jevnlig møter i en av sine fritidsaktiviteter. Grunnet «dårlig magefølelse» har jeg desverre snoket på messengersamtalen mellom disse to. Der snakker de mye om felles aktivitet, men noen setninger «stikker» seg litt ut, og jeg lurer på hva dere tror/mener. her er noen eksempler: Denne «vennen» spør om de skal bade i mitt boblebad når de vet jeg er på reise. Min kone skriver til han at han lukter veldig godt. Min kone tilbyr ham «omvisning» på stedets lokale solsenter Min kone tilbydde ham overnatting når hun visste jeg ikkje var hjemme, og la til kommentaren «jeg skal ligge unna»(hva mente hun med det? En gang var hun på kurs i byen der han bor, og hun spurte iløpet av det døgnet 5 ganger om de skulle møtes for sosial aktivitet…. i tillegg er det hyppig bruk av slengkyssemoji’er, begge veier…. Vet det er vanskelig å mene noe konkret om dette, men jeg har en dårlig magefølelse .. hva tenker dere? 1
Elena77 Skrevet onsdag kl. 20:31 #2 Skrevet onsdag kl. 20:31 Utro eller på vei. Magefølelse tar sjelden feil, dessverre. Hvis hun har endret adferd eller noe, så ville jeg tatt det opp med henne. F.eks om hun pynter seg litt ekstra eller plutselig må ut på ærend der du ikke kan være med. Hadde spurt hvorfor. Ikke sagt noe om snokingen, for da blir det fokus på det framfor at hun kanskje er utro. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:34 #3 Skrevet onsdag kl. 20:34 Hoppsadu skrev (24 minutter siden): Denne «vennen» spør om de skal bade i mitt boblebad når de vet jeg er på reise. Min kone skriver til han at han lukter veldig godt. Min kone tilbyr ham «omvisning» på stedets lokale solsenter Min kone tilbydde ham overnatting når hun visste jeg ikkje var hjemme, og la til kommentaren «jeg skal ligge unna»(hva mente hun med det? En gang var hun på kurs i byen der han bor, og hun spurte iløpet av det døgnet 5 ganger om de skulle møtes for sosial aktivitet…. i tillegg er det hyppig bruk av slengkyssemoji’er, begge veier…. Vet det er vanskelig å mene noe konkret om dette, men jeg har en dårlig magefølelse .. hva tenker dere? Dette er IKKE OK. jeg har en fyr jeg skriver med pga felles hobby, og det meste vi skriver utenom hobby greia er "håper du hadde en fin dag" osv. Hadde han foreslått boblebad hadde jeg fått sjokk. Hadde jeg tilbydt ham å overnatte og lagt til "jeg skal ligge unna", hadde han blokkert meg De har gått over noen grenser på vei hit, det er ikke ok. Anonymkode: 3b0b0...7e8 1 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:43 #6 Skrevet onsdag kl. 20:43 Som lesbisk ville jeg aldri gjort dette med en mann – og det sier litt. Man må føle tiltrekning til vedkommende om man behandler hverandre slikt. Anonymkode: 3e1de...784 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:44 #7 Skrevet onsdag kl. 20:44 Dette er vel langt forbi dårlig magefølelse. Jeg tenker det er 90% sikkert at hun allerede er utro og at disse meldingene er langt over grensen for normal oppførsel i er et fast forhold. Anonymkode: fe60e...e89 3
svartkatt Skrevet onsdag kl. 20:48 #8 Skrevet onsdag kl. 20:48 Det er mer enn jeg ville gjort med en platonisk venn. Spesielt om jeg var i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:02 #9 Skrevet onsdag kl. 21:02 Dette er ikke greit. Alt det du nevner her er langt over kanten. Ikke godt å vite hva hun mente med å ligge unna, men det er ikke så avgjørende. Her er det flørt fra hennes side i alle fall, litt mer usikker på han. Anonymkode: b2d99...bec
AnonymBruker Skrevet i går, 04:51 #10 Skrevet i går, 04:51 Noe sånt hadde jeg ikke akseptert. Konfronter henne, sett grenser, og ta eventuelle konsekvenser. Ikke vær en dørmatte. Anonymkode: b1eb7...4a3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:56 #11 Skrevet i går, 04:56 På tide å finne seg ny dame. Anonymkode: 4fa19...68a 2
AnonymBruker Skrevet i går, 05:28 #12 Skrevet i går, 05:28 Jeg har stilt meg selv det spørsmålet du stiller deg, som kvinnen med mannlige venner. Med min nærmeste kompis så er det absolutt ingen romantikk eller sex eller fare for noen av delene, vi har vært platoniske venner i snart 20 år. Men dersom en kjæreste hadde lest messengertråden vår, så hadde han nok funnet noe som han kunne følt litt på. For eksempel slengkyss-emojis eller diverse komplimenter, litt småflørtende kan det vel se ut når vi egentlig bare støtter hverandre opp. Så jeg er litt der at man kan ha en tone med en venn som ikke er noe en kjæreste trenger å være redd for - men samtidig heller ikke noe en kjæreste hadde likt å lese. Og hadde jeg fått noen meldinger med venner slengt i fleisen av en mistenksom kjæreste, så hadde han røket på dør. Selv om jeg kan forstå usikkerheten om det er slengkyssemojis i tråder med mannlige venner og sånt - så har jeg nulltoleranse for snoking, og også for å bli mistenkeliggjort. Når det er sagt - jeg synes jo også det du skriver her er litt over grensen, jeg må si meg enig i det. Å avtale boblebad og overnatting når du ikke er der stinker det av. Jeg får en fornemmelse av at det er noe på gang her, kanskje ikke full blown utroskap enda, men på veien mot det, at hun leker med ilden. Anonymkode: e76ef...75e 1
Kygos Skrevet i går, 05:43 #13 Skrevet i går, 05:43 Du må spørre deg selv om dette er over din grense. Objektivt sett er det nok over grensen for alle normale mennesker. Dette er ikke greit. Det virker som en ladet dialog med en seksuell konstruksjon der de kanskje har sagt at de kan jo ikke gjøre noe fordi din kone jo er gift, men da er det som stopper dem bare en teknisk sak. Nei, illrødt flagg.
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #14 Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har stilt meg selv det spørsmålet du stiller deg, som kvinnen med mannlige venner. Med min nærmeste kompis så er det absolutt ingen romantikk eller sex eller fare for noen av delene, vi har vært platoniske venner i snart 20 år. Men dersom en kjæreste hadde lest messengertråden vår, så hadde han nok funnet noe som han kunne følt litt på. For eksempel slengkyss-emojis eller diverse komplimenter, litt småflørtende kan det vel se ut når vi egentlig bare støtter hverandre opp. Så jeg er litt der at man kan ha en tone med en venn som ikke er noe en kjæreste trenger å være redd for - men samtidig heller ikke noe en kjæreste hadde likt å lese. Og hadde jeg fått noen meldinger med venner slengt i fleisen av en mistenksom kjæreste, så hadde han røket på dør. Selv om jeg kan forstå usikkerheten om det er slengkyssemojis i tråder med mannlige venner og sånt - så har jeg nulltoleranse for snoking, og også for å bli mistenkeliggjort. Når det er sagt - jeg synes jo også det du skriver her er litt over grensen, jeg må si meg enig i det. Å avtale boblebad og overnatting når du ikke er der stinker det av. Jeg får en fornemmelse av at det er noe på gang her, kanskje ikke full blown utroskap enda, men på veien mot det, at hun leker med ilden. Anonymkode: e76ef...75e Dersom det ser småflørtende ut, så er det småflørtende. Denne "platoniske" vennen din er ikke en platonisk venn. Dere groomer et litt spennende og begynnende forhold, og har gjort det i 20 år. Før eller siden eskalerer det. Anonymkode: 26096...52a 3
Hoppsadu Skrevet i går, 11:40 Forfatter #15 Skrevet i går, 11:40 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har stilt meg selv det spørsmålet du stiller deg, som kvinnen med mannlige venner. Med min nærmeste kompis så er det absolutt ingen romantikk eller sex eller fare for noen av delene, vi har vært platoniske venner i snart 20 år. Men dersom en kjæreste hadde lest messengertråden vår, så hadde han nok funnet noe som han kunne følt litt på. For eksempel slengkyss-emojis eller diverse komplimenter, litt småflørtende kan det vel se ut når vi egentlig bare støtter hverandre opp. Så jeg er litt der at man kan ha en tone med en venn som ikke er noe en kjæreste trenger å være redd for - men samtidig heller ikke noe en kjæreste hadde likt å lese. Og hadde jeg fått noen meldinger med venner slengt i fleisen av en mistenksom kjæreste, så hadde han røket på dør. Selv om jeg kan forstå usikkerheten om det er slengkyssemojis i tråder med mannlige venner og sånt - så har jeg nulltoleranse for snoking, og også for å bli mistenkeliggjort. Når det er sagt - jeg synes jo også det du skriver her er litt over grensen, jeg må si meg enig i det. Å avtale boblebad og overnatting når du ikke er der stinker det av. Jeg får en fornemmelse av at det er noe på gang her, kanskje ikke full blown utroskap enda, men på veien mot det, at hun leker med ilden. Anonymkode: e76ef...75e Ja det er sakens kjerne…føler jeg Kanskje jeg er litt gammeldags ifht denne type kommunikasjon mellom mann og kvinne. De er tilsynelatende gode venner(jeg kjenner ikke han), og da kan kanskje sjargongen mellom dem være slik som dette, uten at en skal legge mer i det, enn en «tullete» tone.. det kjennes bare ut som det er litt mer enn som så….
Hoppsadu Skrevet i går, 11:40 Forfatter #16 Skrevet i går, 11:40 (endret) Ja det er sakens kjerne…føler jeg Kanskje jeg er litt gammeldags ifht denne type kommunikasjon mellom mann og kvinne. De er tilsynelatende gode venner(jeg kjenner ikke han), og da kan kanskje sjargongen mellom dem være slik som dette, uten at en skal legge mer i det, enn en «tullete» tone.. det kjennes bare ut som det er litt mer enn som så…🤔 Endret i går, 11:41 av Hoppsadu
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #17 Skrevet i går, 12:07 Hoppsadu skrev (15 timer siden): Har en kone som har et relativt nært forhold til en mann hun jevnlig møter i en av sine fritidsaktiviteter. Grunnet «dårlig magefølelse» har jeg desverre snoket på messengersamtalen mellom disse to. Der snakker de mye om felles aktivitet, men noen setninger «stikker» seg litt ut, og jeg lurer på hva dere tror/mener. her er noen eksempler: Denne «vennen» spør om de skal bade i mitt boblebad når de vet jeg er på reise. Min kone skriver til han at han lukter veldig godt. Min kone tilbyr ham «omvisning» på stedets lokale solsenter Min kone tilbydde ham overnatting når hun visste jeg ikkje var hjemme, og la til kommentaren «jeg skal ligge unna»(hva mente hun med det? En gang var hun på kurs i byen der han bor, og hun spurte iløpet av det døgnet 5 ganger om de skulle møtes for sosial aktivitet…. i tillegg er det hyppig bruk av slengkyssemoji’er, begge veier…. Vet det er vanskelig å mene noe konkret om dette, men jeg har en dårlig magefølelse .. hva tenker dere? Jeg hadde ikke akseptert dette i mitt forhold. Også veldig fordi min mann er opptatt av 100 % lojalitet, trofasthet og ærlighet i et forhold. En preferanse som måtte på plass før vi ble seriøse. Vi har valgt å ha et godt forhold, og da er ikke flørt med andre en del av denne lojaliteten. Kona di velger å fortsette og holder ikke tilbake. Selv hadde jeg valgt å trekke meg med en gang jeg kjente det ble en flørtende undertone. Det valget har ikke kona di tatt og hvem vet når hun stopper og tar et valg på hva hun gjør videre. Ikke sikkert du ender opp som førstevalget heller. Er hun klar over hva hun setter på spill? Anonymkode: 830c3...c61
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #18 Skrevet i går, 13:53 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dersom det ser småflørtende ut, så er det småflørtende. Denne "platoniske" vennen din er ikke en platonisk venn. Dere groomer et litt spennende og begynnende forhold, og har gjort det i 20 år. Før eller siden eskalerer det. Anonymkode: 26096...52a Ja, for det vet jo du alt om 🙄 Jeg har tross alt bare vært i vennskapet i 20 år, mens du har lest to setninger på KG. Til platoniske venninner kan man gjerne si "så pen du var i den, så fin på håret, dette nailer du for du er hel trå, den daten du går på kommer til å gå så bra for du er en catch, du ser bra ut i den kjolen 😉, han er en idiot om han ikke liker deg for du er drømmedame". Eller jeg får kanskje ikke si det, forresten. Jeg er bifil. Så da betyr det jo etter din logikk at jeg bare er to hakk fra å rive klærne av omtrent alle jeg har sagt noe fint til i hele mitt liv. Det som er flaks da - er at vi slipper å være sammen. Det du skriver er et stort rødt flagg for meg, og det jeg skriver er et stort rødt flagg for deg. Anonymkode: e76ef...75e
AnonymBruker Skrevet i går, 13:56 #19 Skrevet i går, 13:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, for det vet jo du alt om 🙄 Jeg har tross alt bare vært i vennskapet i 20 år, mens du har lest to setninger på KG. Til platoniske venninner kan man gjerne si "så pen du var i den, så fin på håret, dette nailer du for du er hel trå, den daten du går på kommer til å gå så bra for du er en catch, du ser bra ut i den kjolen 😉, han er en idiot om han ikke liker deg for du er drømmedame". Eller jeg får kanskje ikke si det, forresten. Jeg er bifil. Så da betyr det jo etter din logikk at jeg bare er to hakk fra å rive klærne av omtrent alle jeg har sagt noe fint til i hele mitt liv. Det som er flaks da - er at vi slipper å være sammen. Det du skriver er et stort rødt flagg for meg, og det jeg skriver er et stort rødt flagg for deg. Anonymkode: e76ef...75e Joda, men du også skjønner at det TS beskriver er noe helt annet. Småflørtende meldinger, han kjenner ikke denne mannen (som hun "har vært venn med i 20 år" etc... Anonymkode: 26096...52a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:59 #20 Skrevet i går, 13:59 Hoppsadu skrev (2 timer siden): Ja det er sakens kjerne…føler jeg Kanskje jeg er litt gammeldags ifht denne type kommunikasjon mellom mann og kvinne. De er tilsynelatende gode venner(jeg kjenner ikke han), og da kan kanskje sjargongen mellom dem være slik som dette, uten at en skal legge mer i det, enn en «tullete» tone.. det kjennes bare ut som det er litt mer enn som så…🤔 En mann hun har "kjent i 20 år" og du kjenner ham ikke ? I tillegg til alt det andre du skriver, har disse to helt klart enten noe poå gang, eller så har de et forhold. Kanskje det er en knullekompis fra way back hun driver og pleier på ... Anonymkode: 26096...52a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå