AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #81 Skrevet 23 timer siden Helene Louise skrev (5 timer siden): Mamma kjente en som het Steve, ikke Stiv, men rett frem STEVE da. Har hørt det flere ganger spesielt i nordnorge, der heter de StEve og CharlEs Anonymkode: baf8f...6e7
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #82 Skrevet 23 timer siden Gardar, islamsk guttenavn. Ulike hild navn med varierende bruks som: Arnhild, Alfhild, Alvhild, Magnhild, Borghild, Svanhild, (samt Åshild og Ragnild som jo er vanlige) Ellers Aslaug, og Kjellaug. Var mye hild-navn rundt meg, som var helt vanlige for meg. Anonymkode: cfb4d...88a 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #83 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vanlig i nord også Anonymkode: 71393...6dc Tror det må være en lokal greie akkurat der du bor i nord også. Bor i Troms/Nordland. Her er det ikke vanlig. Har hørt et parr pensjonister hete det. Men ingen mellom 0-60 år 🤔. Anonymkode: 8dbfc...287
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #84 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gardar, islamsk guttenavn. Ulike hild navn med varierende bruks som: Arnhild, Alfhild, Alvhild, Magnhild, Borghild, Svanhild, (samt Åshild og Ragnild som jo er vanlige) Ellers Aslaug, og Kjellaug. Var mye hild-navn rundt meg, som var helt vanlige for meg. Anonymkode: cfb4d...88a Gardar var utrolig flott og hørtes norrønt ut. Så måtte søke det opp- det er faktisk ett gammelt norrønt navn! 38 menn i Norge heter dette ifølge SSB. Anonymkode: 0a629...5c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #85 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Gunvor er da normalt? Anonymkode: 6b37c...424 Gunvor,Aud,Audhild og Aina er vanlige navn for meg ! Anonymkode: de8ad...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #86 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hæ? aldri hørt det før 😮 Anonymkode: 489db...489 Ikke så uvanlig på vestlandet heller. Men er gjerne den eldre garde som heter der. Anonymkode: a40ab...ef0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #87 Skrevet 21 timer siden Titania skrev (2 timer siden): Hildegunn Kjenner flere som heter det, så veldig uvanlig er det ikke😅 Anonymkode: a40ab...ef0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #88 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kiwa…. Anonymkode: 0b6b0...8fb Vi er nok fra samme sted 😊 Anonymkode: 47669...dd6
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #89 Skrevet 21 timer siden Une. Tor Odin. Anonymkode: de2b8...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå