Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har to voksne døtre som jeg er venner med på snap. De har jeg vært venner med i kanskje to år. Plutselig kommer deres mor - min samboer ekskone -  opp som venne- forslag. Vi er ikke venner i noen andre sosiale medier eller har hverandre som kontakter på telefonen.

Kan det være forslaget kommer fordi hun har søkt på meg eller noe sånt i sosiale medier? Eller er det bare fordi vi har to felles kontakter? Sikkert det siste, men hun har aldri dukket opp der noen gang før nå, så jeg begynte å lure litt… Tenkte hun kanskje var litt nysgjerrig på meg…

Noen som har greie på sånt?

Anonymkode: 4b03d...be9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Felles kontakter. Helt vanlig. Jeg får opp kollegaer til min bestevenninne som benkeforslag.

Anonymkode: 3ec14...3c6

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Felles kontakter. Helt vanlig. Jeg får opp kollegaer til min bestevenninne som benkeforslag.

Benkeforslag faktisk 😂😂 Skulle selvfølgelig stå venneforslag 

AnonymBruker
Skrevet

Handler om felles kontakter… hvorfor skulle hun søke på deg på snap, finnes jo ingen informasjon om deg der 

Anonymkode: 98cb0...af6

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har ingenting med at hun har snoket på deg, helt utrolig (og til tider ganske skummelt) hva jeg får opp som venneforslag på snap. Din kjærestes døtre interagerer sikkert mye med moren, da blir det fort venneforslag. 

Anonymkode: b4dff...abd

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på noe lignende Min kjærestes eks og altså hans bonusbarns mor kommer opp som forslag på facebook. Skjønner at felles kontakter kommer opp, hun er jo ikke den eneste, men hun ligger konstant blant de aller øverste forslagene, det har jeg tenkt kanskje er fordi hun snoker på meg.

Anonymkode: 2b26b...34a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er på grunn av dere har felles venner (døtrene). Det ligger ikke noe mer i det.

Anonymkode: c3ea5...96f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det har ingenting med at hun har snoket på deg, helt utrolig (og til tider ganske skummelt) hva jeg får opp som venneforslag på snap. Din kjærestes døtre interagerer sikkert mye med moren, da blir det fort venneforslag. 

Anonymkode: b4dff...abd

Enig, ganske utrolig både på snap, insta og Facebook.

Anonymkode: 71e9c...03e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min kjæreste har to voksne døtre som jeg er venner med på snap. De har jeg vært venner med i kanskje to år. Plutselig kommer deres mor - min samboer ekskone -  opp som venne- forslag. Vi er ikke venner i noen andre sosiale medier eller har hverandre som kontakter på telefonen.

Kan det være forslaget kommer fordi hun har søkt på meg eller noe sånt i sosiale medier? Eller er det bare fordi vi har to felles kontakter? Sikkert det siste, men hun har aldri dukket opp der noen gang før nå, så jeg begynte å lure litt… Tenkte hun kanskje var litt nysgjerrig på meg…

Noen som har greie på sånt?

Anonymkode: 4b03d...be9

Dere har hverandres navn i kontaktlistene.

Hvis dere har flere enn to felles venner så dukker det opp.

En kvinne jeg snakket med i jobbsammenheng for 15 år siden dukker fortsatt opp som venneforslag på Snapchat og andre sosiale medier. 

For alt jeg ved så har hun gått av med pensjon nå. Det er ingen grunn til at hun skal huske meg, og jeg hadde ikke husket henne, hvis det ikke var for at hun har et veldig spesielt navn.

Synes ikke du skal legge så mye i det.

Anonymkode: 6c1c6...19c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De kommer fordi dere har flere felles venner, eller at du har telefonnummeret hennes registrert på din telefon.

Anonymkode: 4d23e...9f1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg lurer på noe lignende Min kjærestes eks og altså hans bonusbarns mor kommer opp som forslag på facebook. Skjønner at felles kontakter kommer opp, hun er jo ikke den eneste, men hun ligger konstant blant de aller øverste forslagene, det har jeg tenkt kanskje er fordi hun snoker på meg.

Anonymkode: 2b26b...34a

Eller har du vært inne på henne selv? Det kommer ikke inn "på topp" fordi noen har vært inne på siden din. Ikke rart folk sliter i dag med alt mulig, når en lager seg historier om snoking fordi det kommer opp venneforslag på face eller snap.... Gir snart opp! 

Anonymkode: 4d23e...9f1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...