AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #41 Skrevet 15 timer siden Fru Uperfekt skrev (6 timer siden): Målebånd + klinkekule er kjekt å ha på visning Har med lasermåler og ferdigtegnet planløsning jeg 😅 Anonymkode: 9536f...3e1
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #42 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): 😅😅 Anonymkode: 3cb0f...c6d ? Var det noe mer du ønsket å tilføye?
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #43 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har med lasermåler og ferdigtegnet planløsning jeg 😅 Anonymkode: 9536f...3e1 Har det og, men klinkekule og målebånd er et minimum.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #44 Skrevet 14 timer siden Fru Uperfekt skrev (11 minutter siden): ? Var det noe mer du ønsket å tilføye? Neida, tenker klinkekuler holder 👍 Anonymkode: 3cb0f...c6d
Fru Uperfekt Skrevet 11 timer siden #45 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Neida, tenker klinkekuler holder 👍 Anonymkode: 3cb0f...c6d Har du seriøst aldri hørt om klinkekule for å sjekke gulv?
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #46 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 20.47): Bare redd hun blir sur. Hun sitter mye utenfor hos huseier her og jeg er redd for slengbemerkninger. Kjæresten bryr seg ikke, men jeg gjør 😆 Anonymkode: aaa28...2f1 La hun bli sur da. Det er vel ikke deres problem, si hun får værsågod gjøre som andre å vente til hun faktisk overtar. Anonymkode: 07880...198
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #47 Skrevet 11 timer siden Jeg skjønner deg. Kjøper av den forrige leiligheten jeg solgte var helt ualminnelig slitsom, sendte flere meldinger daglig etter kjøpet med spørsmål om det utroligste. Lot henne komme og ta mål. Det brukte hun halve kvelden på, og likevel fortsatte hun å spørre om mål på alt hun hadde glemt da hun var der. Gjerne av typen «jeg er på IKEA nå, kan du måle ditt og datt?» Midt på dagen. Som om jeg ikke er på jobb da… svarte henne med at det hun ikke hadde målt selv nesten fikk vente til overtakelse. Du har ingen plikt til å bistå henne her. Ville kanskje gitt henne en halvtime for å ta egne mål, og vært tydelig på at du da anser deg for å være ferdig med saken. Anonymkode: 57773...7c9
FrkSolsikke Skrevet 10 timer siden #48 Skrevet 10 timer siden Det er ca 8 ukers leveringstid på en ny sofa. de fleste vil ta mål i forkant, så de kan bestille sofa så de har når de flytter inn mgvis man ikke får tilgang til nålene før etter man har flyttet inn, kan man risikere å ikke ha sofa i to måneder helt vanlig å la ny leietaker får ta mål av ny leilighet i forkant de flytter inn. Men du kan gjøre det for henne hvis du ikke vil ha henne inn i ledigheten? Det tar maks fem minutter, tegn opp alle rom på et ark og skriv ned alle mål? kan man ikke være litt medvillig med hverandre? 1
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #49 Skrevet 26 minutter siden Fru Uperfekt skrev (10 timer siden): Har du seriøst aldri hørt om klinkekule for å sjekke gulv? Jeg benytter meg jo ikke av alt jeg har hørt om. jo, jeg har hørt om klinkekuler som en metode for og sjekke gulv , er det det du mener? jeg har ikke sett folk på visning i utleiebolig med klinkekuler nei. Jeg hadde skjønt mer om det var en bolig du skulle kjøpe. Jeg har ingen mistanke om at det er noe skjevt her jeg flyttet inn nå, det står hyller på hjul både på badet og i gangen helt trygt, noe det gjorde hos de forrige leietakerne og . jeg blir litt forbauset over folk egentlig, leser jo mye om hvor tøft leiemarkedet er og boligmangel. Trodde selv jeg kanskje måtte på flere visninger . Allikevel stiller altså folk med klinkekuler og målbånd på visning? Så det jeg kan forvente når jeg skal flytte og utleier skal vise fram denne leiligheten er folk med klinkekuler ? nei, jeg hverken målte eller brukte klinkekuler på visning. Ba heller om mål når jeg fikk tilbud om og leie og begynte og planlegge flytting. Jeg skjønner ikke helt ts og dere andre , for jeg hadde vært mer skeptisk til mange med tømmerstokk for og ta mål av skap, seng osv på visning. Nå har jeg som nevnt ikke vært på leiemarkedet på noen tiår så litt ute av trening der. Jeg kommer ikke til og ha med klinkekuler på neste visning om jeg skal leie videre, men takk for tips. Anonymkode: 3cb0f...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå