AnonymBruker Skrevet 10. oktober #61 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du lager problemer ut av ingenting. Ta deg sammen! Ring hverandre som voksne folk gjør, eller send sms. Det er ikke rart, men helt vanlig. Anonymkode: a7368...710 Har du lest innleggene mine? Jeg tar dette veldig rolig. Bare lurte på om det var vanlig..er ny på appen. Anonymkode: 52753...61b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #62 Skrevet 10. oktober UserBlqvla skrev (7 timer siden): Kanskje han slettet hele Tinder? Ja, kan være. Ser han ikveld:-) Anonymkode: 52753...61b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #63 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 18.10): Er det vanlig? Kjempefin date, vi er begge voksne, han er veldig på og vil treffes igjen. Gikk inn for å sjekke og for å se litt på meldingene vi skrev til hverandre..men har altså slettet meg? Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er helt ny på appen og vet ikke om jeg legger for mye i det. Anonymkode: 52753...61b Det har skjedd meg flere ganger, dama vil møtes igjen, men så er hun plutselig borte fra Tinder, helt vanlig dessverre, sist jeg var på date, gav hun meg til og med tlf når, så vi kunne treffes igjen, men når jeg sendte melding, så fikk jeg aldri noe svar. Jeg synes folk etter koronaen har blitt mer redd for å avvise folk, før så fikk man et høflig avslag, men nå sier damene at de vil møtes igjen, men så sletter de bare matchen. Anonymkode: 74c87...518
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #64 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har skjedd meg flere ganger, dama vil møtes igjen, men så er hun plutselig borte fra Tinder, helt vanlig dessverre, sist jeg var på date, gav hun meg til og med tlf når, så vi kunne treffes igjen, men når jeg sendte melding, så fikk jeg aldri noe svar. Jeg synes folk etter koronaen har blitt mer redd for å avvise folk, før så fikk man et høflig avslag, men nå sier damene at de vil møtes igjen, men så sletter de bare matchen. Anonymkode: 74c87...518 Skjønner. Nå har vi holdt kontakten hele veien. Han virker som en fin, reflektert mann. Vi får se:-) mulig jeg spør ikveld om jeg føler for det. Anonymkode: 52753...61b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #65 Skrevet 11. oktober Update: han slettet tinder. Han sa at han uansett ikke sveipet så mye og var litt lei. Vi hadde en kjempefin date. Anonymkode: 52753...61b 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå