AnonymBruker Skrevet 9. oktober #41 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er jo akkurat dét love bombere gjør! Les deg opp på emnet for å stille sterkt forberedt til å se tegnene. Det er jo så vanskelig fordi de klarer å oppriktig interessert i deg og ditt, og får deg til å føle deg spesiell - den følelsen er mektig, og raskt avhengighetsskapende. De speiler deg. Les deg opp på gode spørsmål å stille som viser ekte sårbarhet og emosjonell modenhet. Jeg er helt enig i at dette høres absolutt ut som love bombing heller enn seriøsitet. Trå varsomt. Nevner han mye om planer han ønsker å gjøre med deg, litt frem i tid? Vær obs på det. Veldig standard, fordi mange er åpne for å bli forelsket i potensialet heller enn realiteten. Så ikke la deg bli revet med av future faking, som det heter. Anonymkode: facac...1f9 Herregud hvor emosjonelt skada det går an å bli. Når man er kommet dit at det å få komplimenter og ønske om mer dating regnes som "love bombing" eller annen form for manipulasjon, er det på tide å ringe psykologen.. Flere av dere som "leser seg opp" på love bombing og alt det andre ender jo bare med å se spøkelser på høylys dag og ser negativt på alt. Det eneste som er ok er folk som egentlig ikke gidder annet enn å invistere minst mulig i datingen? Helst ikke treffes mer enn en gang i mnd. Helst holde opp dører, ta regningen eller for guds skyld ikke gi blomster eller gi komplimenter. For en kultur man har skapt.... Jeg er dog enig i at det er lurt å lese seg opp på både dette og andre ting, men ha litt bakkekontakt. Man kan bruke sånn informasjon litt nøkternt. Ikke gå full 'Dunning Kruger modus' og dele ut diagnoser til alle man ser. En god starter å spørre vedkommende og se hva slags svar du får. Er du mistenksom så lån en bekjent sim Tinder-bruker og let ham opp. Anonymkode: c3c99...fa0 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #42 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ts. var kanskje ikke tydelig nok. Vi har utvekslet telefonnummer. Han er veldig på..overøser meg med komplimenter og skriver masse. Vil møtes igjen (er jeg som ikke kan men vi skal ses om noen dager). Bare syntes det var rart at jeg ikke ser han mer. han skriver at han savner meg, lukten min..og er som sagt den som er mest på. Tenkte å spørre han når vi ses..men er kanskje litt småkleint. Anonymkode: 52753...61b Også kjent som lovebombing. Han har nok slettet deg for å skjule aktiviteten sin på tinder. Anonymkode: 3ee34...bfa 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #43 Skrevet 9. oktober Jeg er ikke dum:) vi er voksne begge to..og det føltes veldig genuint men jeg er jo veldig åpen enda. Var bare første treff. Jeg bare lurer på om det er vanlig å slette en match etter treff. Men skjønner at det ikke er noe fast om det. Får se om det er naturlig å spørre når vi ses nå. Det plager meg ikke så mye, jeg vil bare bli bedre kjent. Jeg er vandt til å få oppmerksomhet fra menn, så blir ikke nødvendigvis sjarmert av det. Må være noe mer, og det var det. Fine dype samtaler, mer enn bare oss- men ting vi har til felles osv. Anonymkode: 52753...61b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #44 Skrevet 9. oktober Chatter dere kun på Tinder? Da er det rart han har slettet match, hvis han vil møtes igjen. Men om dere har lagt hverandre til på andre steder, så kan det jo være han har slettet appen, nettopp fordi han vil fokusere på deg. Anonymkode: 3aa1b...f04
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #45 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Håper ikke navnet hans inneholder få bokstaver og begynner på T... Anonymkode: 8ccaa...b47 Tenker du på tom, tim eller Tor? Anonymkode: 772de...0cc 1 2
Kv47 Skrevet 9. oktober #46 Skrevet 9. oktober Kanskje han har sletta brukeren sin på Tinder? Mange menn som sletter og oppretter bare ny når de vil inn igjen. Du kan jo evt spørre han hvis du finner en måte å si det på som du er komfortabel med.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #47 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke dum:) vi er voksne begge to..og det føltes veldig genuint men jeg er jo veldig åpen enda. Var bare første treff. Jeg bare lurer på om det er vanlig å slette en match etter treff. Men skjønner at det ikke er noe fast om det. Får se om det er naturlig å spørre når vi ses nå. Det plager meg ikke så mye, jeg vil bare bli bedre kjent. Jeg er vandt til å få oppmerksomhet fra menn, så blir ikke nødvendigvis sjarmert av det. Må være noe mer, og det var det. Fine dype samtaler, mer enn bare oss- men ting vi har til felles osv. Anonymkode: 52753...61b Ingen sier at du er dum heller, faktisk langt ifra. De som driver med slikt, speider seg ofte ut kvinner de ser på som en utfordring - altså smarte kvinner, men de er kvinner med mye empati. Da klarer de å spille nok på disse stringene til at deres manipulasjonstaktikker fungerer. Når man lærer seg mønstrene, så ser man at de alle opererer på helt lik måte. Som et program de underbevisst følger, eller som om de har gått i lære sammen. Det du beskriver høres ikke ut som sunn og seriøs dating, så vi håper bare at du ikke blir blendet av håp og betatthet. Hva slags ting har dere til felles? Har du sett at dette er ting han faktisk bedriver, står for og mener, eller har han sagt det, og spilt med på deg og ditt? Anonymkode: facac...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #48 Skrevet 9. oktober Jeg har opplevd det samme en gang. Var en veldig bra date og fyren var ivrig på å møte meg igjen. Jeg er såpass voksen, som enkelte kommenterer her, at jeg likevel forsto at jeg var slettet/blokkert fra match med han, og at han fortsatt hadde aktiv Tinderprofil. Jeg spurte han om det, det stemte, hvorfor han slettet meg… jo vi hadde da møttes og da var jo den saken grei. For han. Ikke for meg. Her lå det et svik i kortene, hvorfor skjule en aktiv Tinder-konto for meg. Bye bye! Anonymkode: 28821...44f 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #49 Skrevet 9. oktober Jeg har opplevd noe av det samme, eller dette var en fyr som var kjempeivrig. Ba meg ut på flere dates, vi hadde kontakt hele tiden og han lot datingprofilen sin stå MEN en venninne av meg fant han på en annen datingapp hvor han blant annet hadde lagt ut bilder han hadde tatt mens han datet meg, helt tydelig aktiv på den andre appen. Jeg tok det aldri opp med han, det angret jeg litt på i ettertid men tilliten og kjærligheten vokste aldri mellom oss - mye fordi jeg ikke følte at han var oppriktig, Dette var langt uti datingprosessen altså, etter at vi hadde snakka om at ingen av oss snakka med noen andre. Tror helt ærlig slike datingapper ødelegger for oss i 2025, mange lever for oppmerksomheten og klarer ikke å slutte å jage etter noe nytt og spennende. Anonymkode: 24bd7...9a5 1
Fjellmannover190 Skrevet 9. oktober #50 Skrevet 9. oktober Til TS Tenker det er noen muligheter her: Han er en lovebomber og ustabil, og vil begynne et psykologisk spill. Alternativt en player Alternativt litt uerfaren med den moderne datingen, og faktisk ikke aner at det å slette tinder eller matchen er litt rødt flagg. Uerfaren kan også spille på at han er veldig på. Vet jeg var veldig på tidlig i min tinder-karriere😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #51 Skrevet 9. oktober Når noe er for godt til å være sant...tråkk litt på bremsene da og se hva som skjer. Å være så "på" så tidlig...jeg blir ikke slik forelsket så fort som enkelt av disse mennene blir. Anonymkode: 8ccaa...b47 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #52 Skrevet 9. oktober Hvorfor er det viktig å holde på matchen når dere har telefonnummeret? Uansett kan du ikke se av en person hvor du har match med eller den har vært online eller ikke, det vises seg ikke. Anonymkode: 1437f...dee
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #53 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ikke noe problem. Jeg var ikke tydelig nok. Det og er litt skummelt. Er jo veldig tidlig🙈. Men håper vi kan bli bedre kjent. Er bare ikke så kjent med hvordan disse appene fungerer.. Anonymkode: 52753...61b Det kan være at han slettet appen også. Men det er jo modig og kanskje litt skremmende alt etter en vellykket date 😅 Anonymkode: 41a28...a6a
exictence Skrevet 9. oktober #54 Skrevet 9. oktober Jeg slettet Tinder med en gang etter første date hvis jeg var interessert videre.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #55 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 18.10): Er det vanlig? Kjempefin date, vi er begge voksne, han er veldig på og vil treffes igjen. Gikk inn for å sjekke og for å se litt på meldingene vi skrev til hverandre..men har altså slettet meg? Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er helt ny på appen og vet ikke om jeg legger for mye i det. Anonymkode: 52753...61b Har dere dialog via andre tjenester (snap, messenger, sms)? Jeg sletta min nåværende samboer fra Tinder for første date. Hadde jo fått han på Snapchat 😅 Anonymkode: ae514...692
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #56 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ingen sier at du er dum heller, faktisk langt ifra. De som driver med slikt, speider seg ofte ut kvinner de ser på som en utfordring - altså smarte kvinner, men de er kvinner med mye empati. Da klarer de å spille nok på disse stringene til at deres manipulasjonstaktikker fungerer. Når man lærer seg mønstrene, så ser man at de alle opererer på helt lik måte. Som et program de underbevisst følger, eller som om de har gått i lære sammen. Det du beskriver høres ikke ut som sunn og seriøs dating, så vi håper bare at du ikke blir blendet av håp og betatthet. Hva slags ting har dere til felles? Har du sett at dette er ting han faktisk bedriver, står for og mener, eller har han sagt det, og spilt med på deg og ditt? Anonymkode: facac...1f9 Ja, det er ting som er ganske tydelig. Jeg legger ikke så mye i det som du kanskje ser utifra det jeg skriver. For meg var det bare ett første treff, men nysgjerrig på mer. Anonymkode: 52753...61b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #57 Skrevet 9. oktober Fjellmannover190 skrev (5 timer siden): Til TS Tenker det er noen muligheter her: Han er en lovebomber og ustabil, og vil begynne et psykologisk spill. Alternativt en player Alternativt litt uerfaren med den moderne datingen, og faktisk ikke aner at det å slette tinder eller matchen er litt rødt flagg. Uerfaren kan også spille på at han er veldig på. Vet jeg var veldig på tidlig i min tinder-karriere😅 Vi var sammen i 8 timer…bare snakket og hadde det kjempekoselig. Han virker som en oppriktig fyr. ble bare så mange timer.. jeg legger ikke så mye i det:-) men spent nåe vi ses igjen. Anonymkode: 52753...61b
UserBlqvla Skrevet 10. oktober #58 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 20.43): Han har altså bare slettet meg på Tinder. Han skriver masse og vil ses igjen. Jeg har ikke sex på første date, eller tredje og det vet han. Han virker som en seriøs type, så vi jo det til felles. Bare syntes det var rart å slette matchen..hadde liksom ikke tenkt på det selv. Anonymkode: 52753...61b Kanskje han slettet hele Tinder?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #59 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 18.25): Han kan jo ha stengt eller pauset Tinder, nettopp fordi han vil fortsette å treffe deg da! Jeez. KG, as.. Anonymkode: c3c99...fa0 Dette. Helt vanlig. Anonymkode: a7368...710
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #60 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 20.39): Ts. var kanskje ikke tydelig nok. Vi har utvekslet telefonnummer. Han er veldig på..overøser meg med komplimenter og skriver masse. Vil møtes igjen (er jeg som ikke kan men vi skal ses om noen dager). Bare syntes det var rart at jeg ikke ser han mer. han skriver at han savner meg, lukten min..og er som sagt den som er mest på. Tenkte å spørre han når vi ses..men er kanskje litt småkleint. Anonymkode: 52753...61b Du lager problemer ut av ingenting. Ta deg sammen! Ring hverandre som voksne folk gjør, eller send sms. Det er ikke rart, men helt vanlig. Anonymkode: a7368...710 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå