micromaya Skrevet onsdag kl. 18:43 #21 Skrevet onsdag kl. 18:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo helt motsatt her. Han vil treffes igjen og skriver hver dag. Bare syntes det var rart. Anonymkode: 52753...61b Ah. Beklager, leste nok hi litt for raskt. Men ja. Jeg hadde stusset selv. Samtidig, om han er på i andre kanaler, så kan han jo ha slettet Tinder helt :).
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:45 #22 Skrevet onsdag kl. 18:45 micromaya skrev (Akkurat nå): Ah. Beklager, leste nok hi litt for raskt. Men ja. Jeg hadde stusset selv. Samtidig, om han er på i andre kanaler, så kan han jo ha slettet Tinder helt :). Ikke noe problem. Jeg var ikke tydelig nok. Det og er litt skummelt. Er jo veldig tidlig🙈. Men håper vi kan bli bedre kjent. Er bare ikke så kjent med hvordan disse appene fungerer.. Anonymkode: 52753...61b 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:56 #23 Skrevet onsdag kl. 18:56 Hvis han fortsatt er aktiv på Tinder. Så slettet han deg for å skjule det. Få en veninne til å prøve å matche med han. Anonymkode: 9c9b7...c12 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:59 #24 Skrevet onsdag kl. 18:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han fortsatt er aktiv på Tinder. Så slettet han deg for å skjule det. Få en veninne til å prøve å matche med han. Anonymkode: 9c9b7...c12 Jeg tenker det er greit om han skriver med andre..jeg gjør jo faktisk det selv. Vi har jo bare truffet hverandre en gang. Kanskje jeg spør når vi ses:-). Anonymkode: 52753...61b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:45 #25 Skrevet onsdag kl. 19:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har altså bare slettet meg på Tinder. Han skriver masse og vil ses igjen. Jeg har ikke sex på første date, eller tredje og det vet han. Han virker som en seriøs type, så vi jo det til felles. Bare syntes det var rart å slette matchen..hadde liksom ikke tenkt på det selv. Anonymkode: 52753...61b Du syns han virker seriøs, jeg syns han virker som en fuckboy som lovebomber deg. Anonymkode: bb500...a9a 15
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:53 #26 Skrevet onsdag kl. 19:53 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du syns han virker seriøs, jeg syns han virker som en fuckboy som lovebomber deg. Anonymkode: bb500...a9a Hva har jeg skrevet som får deg til å tro det? Tenker han ville foreslått litt andre ting enn deg da (2 date?). Gå tur feks. Han virker oppriktig interessert i alt jeg sier og vi hadde noen fine samtaler. For meg hadde det ikke gjort noe om han fortsatt skrev med andre..på det stadiet her. Jeg gjør det selv. Anonymkode: 52753...61b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:18 #27 Skrevet onsdag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva har jeg skrevet som får deg til å tro det? Tenker han ville foreslått litt andre ting enn deg da (2 date?). Gå tur feks. Han virker oppriktig interessert i alt jeg sier og vi hadde noen fine samtaler. For meg hadde det ikke gjort noe om han fortsatt skrev med andre..på det stadiet her. Jeg gjør det selv. Anonymkode: 52753...61b Fordi jeg har ikke forelskelsesbriller på, og kjenner igjen mønstrene til en manipulator. At han slettet deg, overøser deg med komplimenter, at han er veldig "interessert" i alt du sier, skriver masse slik at du ikke får rom til å tenke, og er veldig på, er veldig klassiske mønster. At han la deg til på tlf og ikke sosiale medier er også veldig uvanlig. Anonymkode: bb500...a9a 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:02 #28 Skrevet onsdag kl. 21:02 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fordi jeg har ikke forelskelsesbriller på, og kjenner igjen mønstrene til en manipulator. At han slettet deg, overøser deg med komplimenter, at han er veldig "interessert" i alt du sier, skriver masse slik at du ikke får rom til å tenke, og er veldig på, er veldig klassiske mønster. At han la deg til på tlf og ikke sosiale medier er også veldig uvanlig. Anonymkode: bb500...a9a Jeg har ikke sosiale medier annet enn linkedin. Tenker ikke helt det samme, men takk for at du deler. Han virker genuin.. Anonymkode: 52753...61b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:14 #29 Skrevet onsdag kl. 21:14 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke sosiale medier annet enn linkedin. Tenker ikke helt det samme, men takk for at du deler. Han virker genuin.. Anonymkode: 52753...61b Følelser kan fakes, interesse kan fakes, å virke genuin kan fakes.. og han gjør deg jo allerede forvirrer ved å ha slettet deg på Tinder, såpass at du må spørre her på KG. Anonymkode: bb500...a9a 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:00 #30 Skrevet onsdag kl. 22:00 Kan han ha satt Tinder-kontoen sin inaktiv mens dere dater? Jeg synes det er uryddig å snakke med andre, mens man dater en annen. Anonymkode: 4393e...306
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:01 #31 Skrevet torsdag kl. 00:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan han ha satt Tinder-kontoen sin inaktiv mens dere dater? Jeg synes det er uryddig å snakke med andre, mens man dater en annen. Anonymkode: 4393e...306 Mange her som ikke aner hvordan Tinder fungerer. Er dere eldre/litt oppi åra? TS: vet at enkelte sletter matchen så fort de har fått kontaktinfo et annet sted (i deres tilfelle telefonnummer). På den måten kan de trygt endre bilder og justere teksten uten at du ser det - da er det nemlig mange som stiller spørsmål ved hvorfor daten endrer bilder og tekst når man (etterhvert) har møttes mange ganger og kanskje den ene parten tenker at man er på vei inn i noe seriøst. Ved å slette matchen slipper man å deale med det. En liten luring han der. Anonymkode: cab6e...9eb 4 3
Rødvinsfilosofen Skrevet torsdag kl. 00:10 #32 Skrevet torsdag kl. 00:10 Det kan hende at han har sendt deg meldinger før han slettet deg. Jeg opplever det fra tid til annen når jeg har måttet avvise noen. Har mottatt et skred av mottatte meldinger… …som jeg ikke får lest når personen har blokkert meg/unmatchet meg… 😅
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:51 #33 Skrevet torsdag kl. 00:51 Hei. Jeg bare lurer. Er tiden skummelt for noen som er ung og aldri har datet før? Og som er litt usikker, bør det ikke anbefales? Anonymkode: 5c899...b78
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:51 #34 Skrevet torsdag kl. 00:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg bare lurer. Er tiden skummelt for noen som er ung og aldri har datet før? Og som er litt usikker, bør det ikke anbefales? Anonymkode: 5c899...b78 Tinder lmao. Anonymkode: 5c899...b78
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 03:29 #35 Skrevet torsdag kl. 03:29 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange her som ikke aner hvordan Tinder fungerer. Er dere eldre/litt oppi åra? TS: vet at enkelte sletter matchen så fort de har fått kontaktinfo et annet sted (i deres tilfelle telefonnummer). På den måten kan de trygt endre bilder og justere teksten uten at du ser det - da er det nemlig mange som stiller spørsmål ved hvorfor daten endrer bilder og tekst når man (etterhvert) har møttes mange ganger og kanskje den ene parten tenker at man er på vei inn i noe seriøst. Ved å slette matchen slipper man å deale med det. En liten luring han der. Anonymkode: cab6e...9eb Vi er i 30 årene. hm, rart. Har veldig inntrykk av at det er han som er mest på og så virker han så genuin. Får bare finne ut av det:-) Anonymkode: 52753...61b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:02 #36 Skrevet torsdag kl. 08:02 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange her som ikke aner hvordan Tinder fungerer. Er dere eldre/litt oppi åra? TS: vet at enkelte sletter matchen så fort de har fått kontaktinfo et annet sted (i deres tilfelle telefonnummer). På den måten kan de trygt endre bilder og justere teksten uten at du ser det - da er det nemlig mange som stiller spørsmål ved hvorfor daten endrer bilder og tekst når man (etterhvert) har møttes mange ganger og kanskje den ene parten tenker at man er på vei inn i noe seriøst. Ved å slette matchen slipper man å deale med det. En liten luring han der. Anonymkode: cab6e...9eb Jeg nærmer meg 40 og holder meg unna menn som dater flere samtidig. Det fører oftest til at jeg møter menn som respekterer meg. Jeg ville ringt og spurt, hvis ikke du skal møte han veldig snart. Hvis han er som beskrevet over, så er han ikke verdt å samle på. Det finnes fortsatt menn som fokuserer på en dame om gangen, sett grenser og finn en av de. Anonymkode: 4393e...306 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:11 #37 Skrevet torsdag kl. 08:11 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fordi jeg har ikke forelskelsesbriller på, og kjenner igjen mønstrene til en manipulator. At han slettet deg, overøser deg med komplimenter, at han er veldig "interessert" i alt du sier, skriver masse slik at du ikke får rom til å tenke, og er veldig på, er veldig klassiske mønster. At han la deg til på tlf og ikke sosiale medier er også veldig uvanlig. Anonymkode: bb500...a9a Enig!! Anonymkode: 810bc...f90 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:21 #38 Skrevet torsdag kl. 08:21 En "love bomber"... Anonymkode: 8ccaa...b47 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:37 #39 Skrevet torsdag kl. 08:37 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva har jeg skrevet som får deg til å tro det? Tenker han ville foreslått litt andre ting enn deg da (2 date?). Gå tur feks. Han virker oppriktig interessert i alt jeg sier og vi hadde noen fine samtaler. For meg hadde det ikke gjort noe om han fortsatt skrev med andre..på det stadiet her. Jeg gjør det selv. Anonymkode: 52753...61b Det er jo akkurat dét love bombere gjør! Les deg opp på emnet for å stille sterkt forberedt til å se tegnene. Det er jo så vanskelig fordi de klarer å oppriktig interessert i deg og ditt, og får deg til å føle deg spesiell - den følelsen er mektig, og raskt avhengighetsskapende. De speiler deg. Les deg opp på gode spørsmål å stille som viser ekte sårbarhet og emosjonell modenhet. Jeg er helt enig i at dette høres absolutt ut som love bombing heller enn seriøsitet. Trå varsomt. Nevner han mye om planer han ønsker å gjøre med deg, litt frem i tid? Vær obs på det. Veldig standard, fordi mange er åpne for å bli forelsket i potensialet heller enn realiteten. Så ikke la deg bli revet med av future faking, som det heter. Anonymkode: facac...1f9 3 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:32 #40 Skrevet torsdag kl. 09:32 Håper ikke navnet hans inneholder få bokstaver og begynner på T... Anonymkode: 8ccaa...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå