Gå til innhold

Daten slettet meg etter første treff (tinder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Kjempefin date, vi er begge voksne, han er veldig på og vil treffes igjen. Gikk inn for å sjekke og for å se litt på meldingene vi skrev til hverandre..men har altså slettet meg?

Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er helt ny på appen og vet ikke om jeg legger for mye i det. 

Anonymkode: 52753...61b

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er veiet og funnet for lett. 

Eventuelt var han ute etter en ting som han ikke fikk, og han gikk videre. 

Dating nå høres ut som ett mareritt, og folk ghoster og sletter og dropper andre over en lav sko. 

Du må nok tenke mer overflatisk og legge litt mindre i det, du fikk en fin date og det ble med den. Og så er det bare å gå videre til nestemann. 

Anonymkode: 2de69...1df

• Liker 6
Skrevet

Han er vel ikke interessert i at du skal se at han fortsatt er aktiv på Tinder. Fuckboy-move

Anonymkode: bb500...a9a

• Liker 11
Skrevet

Han kan jo ha stengt eller pauset Tinder, nettopp fordi han vil fortsette å treffe deg da! 

Jeez. KG, as..

Anonymkode: c3c99...fa0

• Liker 10
Skrevet

er det ikke noe med at hvis matchen er slettet så ser du ikke hvem andre han matcher med? Noe i den retning? Han vil unngå at du følger med på hva han gjør der inne 

Anonymkode: b029e...489

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er det ikke noe med at hvis matchen er slettet så ser du ikke hvem andre han matcher med? Noe i den retning? Han vil unngå at du følger med på hva han gjør der inne 

Anonymkode: b029e...489

Nei. Det er ikke "noe i den retning", nei. Du kan ikke se hvem andre har matchet med på Tinder. Du kan ikke følge med på hva andre gjør. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kan jo ha stengt eller pauset Tinder, nettopp fordi han vil fortsette å treffe deg da! 

Jeez. KG, as..

Hadde han pauset Tinder så ville meldingene fremdeles vært der. Han har slettet matchen. 

• Liker 3
Skrevet

Mange sletter match for at du ikke skal se han er nylig pålogga og skifter tekst og bilde som narsissist på speed. Har du ikke annen kontaktinfo syntes han du var stykk. Eventuelt stygg med dårlig personlighet. Menn avviser aldri lekre damer før etter maks antall ligg. Tinder er du for god til

Anonymkode: c29be...fa0

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hadde han pauset Tinder så ville meldingene fremdeles vært der. Han har slettet matchen. 

Jeg har hatt matcher som har blitt borte og så kommet tilbake. - Med meldinger. Han kan ha stengt Tinder. 

• Liker 2
Skrevet

Han kan ha pauset Tinder. Har dere ikke sendt meldinger andre plasser?

Skrevet

Send han en melding eller ring. Verste som kan skje er at han svarer.

Anonymkode: de919...06a

• Liker 1
Skrevet

Dette er da veldig vanlig. Personen hadde nok bare gode sosiale antenner,som gjorde alt for å føle at du hadde en ok tid sammen med vedkommende. Altså at du ikke ble såret. Greit nok at du gjerne forventet mer i etterkant,men personen følte nok ikke det samme som det du gjorde. Jeg vil si en ryddig date,som ikke førte til noe mer.

Men selvsagt jeg kan ta feil.

• Liker 2
Skrevet

Hvis man kun har kommunisert via Tinder så er det litt urutinert. Jeg slettet en match ved et uhell en gang. 🤷 Dessuten har jeg hørt om profiler som har blitt shaddow-bannet uten grunn eller glitcher i appen som gjør at profiler blir borte. Noen kommer av og til tilbake. 

Har man først truffet hverandre og vil treffes igjen bør man utveksle nummer eller legge hverandre til på SoMe. 

Det er dumt hvis man mister plutselig kontakten uten at dere ønsket det.

Et veldig bra tips er å

Skrevet

"For å ta en pause fra Tinder, slå av Discovery i innstillingene dine for å skjule profilen din. Dette gjør at profilen din ikke vises for nye brukere, du kan ikke se nye profiler, og du kan ikke gi nye likes. Du kan fortsatt se og chatte med eksisterende matcher. "

• Liker 2
Skrevet
Fant80 skrev (1 time siden):

Jeg vil si en ryddig date,som ikke førte til noe mer.

Men selvsagt jeg kan ta feil.

Ville det ikke ha vært ryddigere å takke for daten, men si/skrive at du ikke følte noen kjemi? Ikke nødvendigvis de ordene, men noen ord før man bare sletter? Synes ikke dette var spesielt «ryddig», men nå er jeg sikkert litt eldre enn både deg og disse som var på date :).

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ts.

var kanskje ikke tydelig nok. Vi har utvekslet telefonnummer. Han er veldig på..overøser meg med komplimenter og skriver masse. Vil møtes igjen (er jeg som ikke kan men vi skal ses om noen dager). Bare syntes det var rart at jeg ikke ser han mer.

han skriver at han savner meg, lukten min..og er som sagt den som er mest på. Tenkte å spørre han når vi ses..men er kanskje litt småkleint.

• Hjerte 1
Skrevet
micromaya skrev (17 minutter siden):

Ville det ikke ha vært ryddigere å takke for daten, men si/skrive at du ikke følte noen kjemi? Ikke nødvendigvis de ordene, men noen ord før man bare sletter? Synes ikke dette var spesielt «ryddig», men nå er jeg sikkert litt eldre enn både deg og disse som var på date :).

Er jo helt motsatt her. Han vil treffes igjen og skriver hver dag. Bare syntes det var rart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man kun har kommunisert via Tinder så er det litt urutinert. Jeg slettet en match ved et uhell en gang. 🤷 Dessuten har jeg hørt om profiler som har blitt shaddow-bannet uten grunn eller glitcher i appen som gjør at profiler blir borte. Noen kommer av og til tilbake. 

Har man først truffet hverandre og vil treffes igjen bør man utveksle nummer eller legge hverandre til på SoMe. 

Det er dumt hvis man mister plutselig kontakten uten at dere ønsket det.

Et veldig bra tips er å

Burde ha skrevet i hovedinnlegget at vi har utvekslet tlfnr.

Skrevet

Han kan ha blitt bannet fra Tinder 

Anonymkode: 9c9b7...c12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange sletter match for at du ikke skal se han er nylig pålogga og skifter tekst og bilde som narsissist på speed. Har du ikke annen kontaktinfo syntes han du var stykk. Eventuelt stygg med dårlig personlighet. Menn avviser aldri lekre damer før etter maks antall ligg. Tinder er du for god til

Anonymkode: c29be...fa0

Han har altså bare slettet meg på Tinder. Han skriver masse og vil ses igjen. Jeg har ikke sex på første date, eller tredje og det vet han. Han virker som en seriøs type, så vi jo det til felles. Bare syntes det var rart å slette matchen..hadde liksom ikke tenkt på det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...