Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endte opp med en ny electrolux med 10,5 kg kapasitet. På tilbud til 8000kr. 

Anonymkode: bd1af...a74

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitter erfaring: Hvis garantien er gått ut, og du ikke klarer å fikse den selv: Kjøp ny. 

Anonymkode: 41ff0...f1e

Skrevet
..... skrev (På 9.10.2025 den 12.46):

Har ikke hatt miele vaskemaskin, men jeg har miele platetopp og større drit skal man lete lenge etter. Så jeg er ikke enig i det utsagnet, kanskje for 10-15 år siden, men ikke nå lengre.

Du har hatt EN platetopp fra Miele.... og konklusjonen er at større drit skal man lete lenge etter? Jaha.

Jeg har hatt flere Miele produkter i årevis, bl.a vaskemaskin som vi snakker om i denne tråden, og de fungerer som en klokke ennå, alltid godt resultat og ikke noe tull. Anbefales av de fleste.

https://www.anbefaler.com/guider/vaskemaskin-merker

Anonymkode: bd840...14a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har hatt EN platetopp fra Miele.... og konklusjonen er at større drit skal man lete lenge etter? Jaha.

Jeg har hatt flere Miele produkter i årevis, bl.a vaskemaskin som vi snakker om i denne tråden, og de fungerer som en klokke ennå, alltid godt resultat og ikke noe tull. Anbefales av de fleste.

https://www.anbefaler.com/guider/vaskemaskin-merker

Anonymkode: bd840...14a

Dette!
Det er jo særlig vaskemaskiner de er kjent for å være «grisegode» på, så å dra frem en platetopp er jo helt…. 🙄 
Miele er rett og slett uovertruffen hva vaskemaskiner gjelder, andre merker har sine produkter de er ledende på. Hadde Miele selv som jeg solgte til den som kjøpte leiligheten og jeg savner den fortsatt (4 år siden jeg solgte) 😅 

Anonymkode: 6b373...b84

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 17.36):

Kjøp skikkelig maskin, da holder de i 10-20år.

Anonymkode: ffbc0...9e7

Det gjør billige maskiner også 

Anonymkode: 1059c...0b9

Skrevet

Det er ofte ikke verdt å reparere brukte hvitevarer. Da lønner det seg heller å kjøpe ny maskin. 

Skrevet

Måtte ha vaskemaskin inn på reprasjon da den enda hadde garanti. 

Tok så lang tid å få den ferdig, - 8 uker, att jeg måtte kjøpe ny maskin.. 

Anonymkode: 3305d...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...