Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 jeg har vært sammen med kjæresten min i år snart.. og jeg er veldig glad i han. men begynner å bli litt lei av dette. i det siste har jeg hatt et forhold til en annen gutt også.. og jeg begynner å få mer følelser for han nye, og mindre for han gamle. skal jeg satse på det trygge, eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 * Finn ut om det nye bare er en forbigående forelskelse. Som du sikker har fått med deg her på KG, er forbigående sverming noe de fleste opplever i løpet av et lengre forhold. * Bli godt kjent med han nye og vurder om han kan gi deg det du har behov for og om han passer inn i livet ditt nå. * Tenk og vurder igjennom det du har med kjæresten din. Vil du forlate dette? Når du framstiller det så enkelt og greit som du gjør, er min første tanke at du kanskje bare skal la dagene gå og følge utviklingen. Du vil selv innse hva som er riktig. I alle fall hvis du følger HJERTET FRAMFOR FORNUFTEN. Du er ikke gift enda, og nettopp derfor er det lov å være romantisk, ung og leve livet. Jeg var i din situasjon i januar, etter å bare ha datet kjæresten i et par mnd. Jeg fulgte "fornuften" og fortsatte å satse på kjæresten. Tvilen min forsvinner ikke, og jeg tenker mer enn jeg burde på hvordan livet ville vært nå hvis jeg hadde forlatt kjæresten i januar. Ville jeg hatt det moro med han nye? Gir forholdet meg så lite at jeg ville hatt det bedre om jeg kunne konsentrert meg om mitt liv, mine venner og karrieren min, framfor en mann hvis liv jeg lever i periferen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå