AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:42 #21 Skrevet onsdag kl. 17:42 Mye mulig fyren er en dust, altså, han blir jo ikke mindre dust av at TS er klin sprø. Men TS er utvilsomt klin sprø. Jeg er enig i at det ikke er en stor detektivjobb, altså, jeg hadde klart å gjøre tilsvarende hvis jeg f.eks. ikke fant barnet mitt. Men det er ordentlig sykelig å gjøre det her, inkludert en kontroll av hvem dette mennesket er og deres relasjon i sosiale medier, med et Tinder-bekjentskap man ikke engang har møtt. Herregud. Ordentlig ekkelt. Anonymkode: dda2c...9ff 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:47 #22 Skrevet onsdag kl. 17:47 Like greit å snakke litt og undersøke nå FØR dere treffes, så vet du hva du har med å gjøre. Ville ikke droppet ham hvis det var meg. Han har ikke bundet seg til deg enda. Anonymkode: 6d59d...90f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:39 #23 Skrevet onsdag kl. 21:39 TS her: Visste angrep på meg ville komme. Snapkart plassering er jo der og lyser opp under navnet på chatten. Når det da står at han befinner seg å String Go Go bar, så har jeg vel ikke gjort så mye for å stalke og kan neppe kalles gærn. At han sier han drar hjem og jeg ikke hører noe som man har avtalt, lyser det enda en ukjent adresse på når jeg går inn på chatten. Gidder man å bruke tid på denne mannen? Dette heter screening, og når noen velger å ha snapmap åpent for alle, også de man legger inn store ord hos, er konsekvensen at man må gjøre research. Jeg har datet for mange menn som har såret meg etter store ord. Jeg valgte å gi denne mannen tid og droppet å møte han i dag på bakgrunn av det som skjedde i går. Han vet ikke, men jeg sa det var dårlig timing noe som forsåvidt er sant. Ble en lang prat på telefon igjen og han virker mer keen enn før. Anonymkode: 9ec2e...875 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:19 #24 Skrevet onsdag kl. 23:19 Hadde droppet han. Selv hadde jeg en date som jeg kom veldig godt overens med. Og vi skulle møtes etter ferien hans. To dager etterpå drar han på en tre ukers ferie med ei "venninne". Droppet han som en het potet. Anonymkode: e72d6...282 1
Rødvinsfilosofen Skrevet onsdag kl. 23:21 #25 Skrevet onsdag kl. 23:21 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Matchet med en fyr på Tinder og rett etterpå snakket vi på telefon i timesvis og ble enige om å treffes i kveld. I går var han ute med kompiser og vi hadde en avtale om ringes når han kom hjem. Hørte ingenting og ser først på snapmap at han er på strippeklubb for så i dag tidlig er han på en annen adresse enn der han bor. Ser at en venninne av han bor på denne adressen. Han forsøker nå å sende meg snappe, gidder så vidt å svare så jeg er iskald og han merker det. Mulig jeg er overfølsom, han er jo et fritt menneske...og vi har aldri truffet hverandre. Men har mistet all lyst på å møte fyren. Hadde dere gitt han en sjanse? Anonymkode: 9ec2e...875 Gi mannen en sjanse? Nei. Søke politiskolen eller starte egen praksis som privatetterforsker? Absolutt! 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:22 #26 Skrevet torsdag kl. 11:22 Det er IKKE stalking. Han har valgt å dele posisjon for andre Snapchatvenner. Det er vel ikke stalking når man observerer hva en person gjør når det er noe man deler selv på sosiale medier. På samme måte som det ikke er stalking å se på profiler på sosiale medier. Hadde ts kunne blitt beskyldt for stalking, så hadde hun måttet gjemt seg i en busk og forfulgt mannen til adressen han dro på. Jeg hadde også droppet fyren. Anonymkode: 5198e...db6 3 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:33 #27 Skrevet torsdag kl. 11:33 At du stalker og straffer en fyr du fikk match med I GÅR er svært urovekkende. Høres egentlig ut som en eller annen form for sykdom og de røde flagga bør veive på max for hans del. Håper han slipper unna. Om dette er starte så er dette farlig for han. Anonymkode: 72e7f...799 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:54 #28 Skrevet torsdag kl. 11:54 Det er ikke stalking å bruke hodet. Synes ts har gjort alt riktig her. Selv ga jeg en del menn for mange sjanser i datinglivet selv når jeg skjønte at noe var klin gæernt. Nå som jeg er gift kan jeg til tider "kose meg" med å google menn som sjekker meg opp på Instagram - for det viser seg alltid at de deler adresse og etternavn med ei dame (skulle du ha sett?). Kunne alltids dratt det lengre og outet dem, men så langt har jeg ikke gått (enda). Det er uansett ikke stalking når jeg fysisk sitter i sofaen og driver med denne "aktiviteten". Anonymkode: b3525...388 3 1
Grønnsaksvaffel Skrevet torsdag kl. 18:33 #29 Skrevet torsdag kl. 18:33 Hvorfor spør du han ikke rett ut når du stoler 100% på at Snap-kartet viser riktig? 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:46 #30 Skrevet torsdag kl. 18:46 Hadde bare avsluttet det uten videre Anonymkode: a64e3...e31 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:50 #31 Skrevet torsdag kl. 18:50 Hadde aldri gitt han en sjanse nei. Men det er fordi jeg ikke ønsker meg en type mann som drar på strippeklubber, er seint ute, sover hos venninner osv. Du må tenke på om du liker denne typen fyr og vil ha en slik en Anonymkode: 2f972...d95 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:12 #32 Skrevet torsdag kl. 19:12 Godt mannen slipper unna. Hi fremstår spil spenna gal! Anonymkode: 35d96...725 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:18 #33 Skrevet torsdag kl. 19:18 Synes ikke du virker gal ts. Skjønner deg godt at du sjekker dette hvis du er betatt/interessert. Hadde forsåvidt droppa han. Men gitt han en god grunn. Vært ærlig. Ikke ghostet. Anonymkode: c8550...718 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:09 #34 Skrevet fredag kl. 08:09 Om magefølelsen er dårlig så bare dropp å møte han. Du er også et fritt menneske. Men si det til han. Nå har dere ikke engang møttes, så han har jo ikke gjort noe galt, men full forståelse for at du ikke vil date en som går på strippeklubb. Han vil nok heller ikke date en som overvåker han, så det løser seg nok greit sånn sett. Det er greit nok å søke opp at en person er den han sier han er, og ikke er gift/samboer eller noe. Men å overvåke bevegelsene er noe helt annet. Har du så dårlig følelse at du har behov for å gjøre det så er det feil person uansett. Evt er du ikke klar for å date noen. Anonymkode: 572c7...ff1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #35 Skrevet i går, 10:01 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 21.12): Godt mannen slipper unna. Hi fremstår spil spenna gal! Anonymkode: 35d96...725 så kanskje de egentlig fortjener hverandre da?? 😁 Anonymkode: 29712...c6e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #36 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 10.09): Om magefølelsen er dårlig så bare dropp å møte han. Du er også et fritt menneske. Men si det til han. Nå har dere ikke engang møttes, så han har jo ikke gjort noe galt, men full forståelse for at du ikke vil date en som går på strippeklubb. Han vil nok heller ikke date en som overvåker han, så det løser seg nok greit sånn sett. Det er greit nok å søke opp at en person er den han sier han er, og ikke er gift/samboer eller noe. Men å overvåke bevegelsene er noe helt annet. Har du så dårlig følelse at du har behov for å gjøre det så er det feil person uansett. Evt er du ikke klar for å date noen. Anonymkode: 572c7...ff1 Overvåke? Mannen har selv på Snapmap for alle sine venner. Herlighet. Han vil jo at folk skal se hvor han er. Anonymkode: 5198e...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå