AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:05 #1 Skrevet onsdag kl. 15:05 Matchet med en fyr på Tinder og rett etterpå snakket vi på telefon i timesvis og ble enige om å treffes i kveld. I går var han ute med kompiser og vi hadde en avtale om ringes når han kom hjem. Hørte ingenting og ser først på snapmap at han er på strippeklubb for så i dag tidlig er han på en annen adresse enn der han bor. Ser at en venninne av han bor på denne adressen. Han forsøker nå å sende meg snappe, gidder så vidt å svare så jeg er iskald og han merker det. Mulig jeg er overfølsom, han er jo et fritt menneske...og vi har aldri truffet hverandre. Men har mistet all lyst på å møte fyren. Hadde dere gitt han en sjanse? Anonymkode: 9ec2e...875
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:09 #2 Skrevet onsdag kl. 15:09 Jeg hadde ikke engang oversikt over hvor eksen sine venninner bodde når vi hadde vært sammen i flere måneder, og du har adressene til venninner før dere har møttes? Anonymkode: c02f8...113 17 9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:11 #3 Skrevet onsdag kl. 15:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke engang oversikt over hvor eksen sine venninner bodde når vi hadde vært sammen i flere måneder, og du har adressene til venninner før dere har møttes? Anonymkode: c02f8...113 Det var jo bare å google adressen og se hvem som er bosatt der og det navnet var venninne på Instagram....Ikke noen stor detektivjobb. Anonymkode: 9ec2e...875 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:15 #5 Skrevet onsdag kl. 15:15 Det var veldig med research - men jeg skal ikke dømme altså, skjønner man stalker. Men skjønner ikke hvorfor du spør her, det er jo opp til deg om du vil møte han eller ei. Han er jo singel og fri og kan pule hvem han vil. Om han går på strippeklubb eller strikkeklubb, det er jo du som velger hvem du vil date og hva dine dealbreakers er. Forstår ikke hvorfor du spør KG? Anonymkode: b599b...6dd 15 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:18 #6 Skrevet onsdag kl. 15:18 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var jo bare å google adressen og se hvem som er bosatt der og det navnet var venninne på Instagram....Ikke noen stor detektivjobb. Anonymkode: 9ec2e...875 Ikke stor dektektivjobb nei, men veldig spesielt at man gjør det på noen man ikke har møtt... Anonymkode: c02f8...113 10 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:19 #7 Skrevet onsdag kl. 15:19 Driver folk å stalker folk man enda ikke har møtt? Stalking og kontrollbehov er så turnoff. Ganske sykt egentlig. Anonymkode: 1c185...65b 19 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:25 #8 Skrevet onsdag kl. 15:25 Jeg hadde ikke giddet å møte en sånn fyr, nei. Strippebar, eller onlyfans, og den type ting ville fortalt meg at vår smak og våre verdisystemer er milevis unna hverandre. Vil ha en noe mer sofistikert fyr. (Og det har jeg, heldigvis.) Anonymkode: 092e7...0f4 5 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:28 #9 Skrevet onsdag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Matchet med en fyr på Tinder og rett etterpå snakket vi på telefon i timesvis og ble enige om å treffes i kveld. I går var han ute med kompiser og vi hadde en avtale om ringes når han kom hjem. Hørte ingenting og ser først på snapmap at han er på strippeklubb for så i dag tidlig er han på en annen adresse enn der han bor. Ser at en venninne av han bor på denne adressen. Han forsøker nå å sende meg snappe, gidder så vidt å svare så jeg er iskald og han merker det. Mulig jeg er overfølsom, han er jo et fritt menneske...og vi har aldri truffet hverandre. Men har mistet all lyst på å møte fyren. Hadde dere gitt han en sjanse? Anonymkode: 9ec2e...875 Om dette ikke er trolling, viser du med dette innlegget at du er en person som er full av røde flagg! Tror nok det er best for ham å holde seg unna deg... Forøvrig bør du slutte å spille Tinder. Anonymkode: bc6b1...9a0 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:45 #10 Skrevet onsdag kl. 15:45 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Matchet med en fyr på Tinder og rett etterpå snakket vi på telefon i timesvis og ble enige om å treffes i kveld. I går var han ute med kompiser og vi hadde en avtale om ringes når han kom hjem. Hørte ingenting og ser først på snapmap at han er på strippeklubb for så i dag tidlig er han på en annen adresse enn der han bor. Ser at en venninne av han bor på denne adressen. Han forsøker nå å sende meg snappe, gidder så vidt å svare så jeg er iskald og han merker det. Mulig jeg er overfølsom, han er jo et fritt menneske...og vi har aldri truffet hverandre. Men har mistet all lyst på å møte fyren. Hadde dere gitt han en sjanse? Anonymkode: 9ec2e...875 Du høres ut som en skummel dame å date. Og enda skumlere å ha et forhold med… tenker også at du bør slappe av og unngå menn inntil du har et mer avslappet forhold til menn generelt Anonymkode: 9a9e1...bef 4 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:46 #11 Skrevet onsdag kl. 15:46 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det var jo bare å google adressen og se hvem som er bosatt der og det navnet var venninne på Instagram....Ikke noen stor detektivjobb. Anonymkode: 9ec2e...875 Det er bare ett, gigantisk, rødt flagg i denne historien.. 😅 Anonymkode: e323d...d9a 5 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:14 #12 Skrevet onsdag kl. 16:14 Rødt flagg å dra på strippeklubb og ligge med andre mens man dater. MYE STØRRE rødt flagg å drive å stalke folk på den måten. Anonymkode: 9730e...fd2 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:14 #13 Skrevet onsdag kl. 16:14 Nei han hadde jeg droppa grunnet muligens forskjellige syn på salg av kropp. Å sove hos venner er lov da. Strippeklubb og horehus hadde jeg skygget unna forsåvidt. Datet faktisk en som etterhvert fortalte at han hadde kjøpt hore tjue år før , og hadde vært på stripping mange ganger. Litt kjipt for mye ved han var flott men enkelte ting ble nei . Anonymkode: 3d0b3...634 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:24 #14 Skrevet onsdag kl. 16:24 Nå skal du ikke stole blindt på snapmap heller da, viser mye feil! Anonymkode: 8f5d1...cac 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:26 #15 Skrevet onsdag kl. 16:26 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Rødt flagg å dra på strippeklubb og ligge med andre mens man dater. MYE STØRRE rødt flagg å drive å stalke folk på den måten. Anonymkode: 9730e...fd2 THIS!!! Du er et stort rødt flagg TS. Anonymkode: 1de52...16d 1 4
Grønnsaksvaffel Skrevet onsdag kl. 16:34 #16 Skrevet onsdag kl. 16:34 Jeg stoler ikke 100 % på Snap-kartet. Min søster og jeg har vært i samme rom fysisk, men langt unna hverandre på Snap-kartet.
Fant80 Skrevet onsdag kl. 16:39 #17 Skrevet onsdag kl. 16:39 Grønnsaksvaffel skrev (4 minutter siden): Jeg stoler ikke 100 % på Snap-kartet. Min søster og jeg har vært i samme rom fysisk, men langt unna hverandre på Snap-kartet. "langt unna" tror jeg neppe. Det bruker å dreie seg om gata nedenfor e.l 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:59 #18 Skrevet onsdag kl. 16:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var jo bare å google adressen og se hvem som er bosatt der og det navnet var venninne på Instagram....Ikke noen stor detektivjobb. Anonymkode: 9ec2e...875 Okey... Anonymkode: 28cef...efa 5 1
Grønnsaksvaffel Skrevet onsdag kl. 17:03 #19 Skrevet onsdag kl. 17:03 (endret) Fant80 skrev (29 minutter siden): "langt unna" tror jeg neppe. Det bruker å dreie seg om gata nedenfor e.l Flere hundre meter. Jeg oppe på gården, hun nede ved fjorden. Poenget er at man ikke kan stole 100 % på Snap-kartet. Endret onsdag kl. 17:10 av Grønnsaksvaffel
Doolittle Skrevet onsdag kl. 17:21 #20 Skrevet onsdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var jo bare å google adressen og se hvem som er bosatt der og det navnet var venninne på Instagram....Ikke noen stor detektivjobb. Anonymkode: 9ec2e...875 Ingen stor detektivjobb, men det at du satte deg ned og gjorde detektivjobben er litt urovekkende. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå