AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #1 Skrevet 8. oktober 2025 Fem menstruasjoner fra starten av august og frem til nå (fikk femte menstruasjon i går). Har i 1,5 uke hatt noen smerteanfall som kommer og går og varer i maks 15min. Kjennes ut som smerten sitter ved høyre eggstokk (område der) og noen ganger med stråling til lår. Noen som har opplevd noe lignende mtp smertene? Anonymkode: d5760...59a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #2 Skrevet 8. oktober 2025 Jeg hadde tilsvarende, det var en liten og ufarlig cyste på en eggstokk. Gyn mente at cysten var umulig for meg å kjenne eller kunne gi meg smerter, men det var jo smertene som gjorde at jeg fikk det sjekket opp i utgangspunktet - jeg kunne peke rett på den før undersøkelse. Anonymkode: fa8da...397 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #3 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg hadde tilsvarende, det var en liten og ufarlig cyste på en eggstokk. Gyn mente at cysten var umulig for meg å kjenne eller kunne gi meg smerter, men det var jo smertene som gjorde at jeg fikk det sjekket opp i utgangspunktet - jeg kunne peke rett på den før undersøkelse. Anonymkode: fa8da...397 Gjorde gynekologen ikke noe med den? Fikk du nye smerter etterpå? Anonymkode: d5760...59a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #4 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 17.00): Fem menstruasjoner fra starten av august og frem til nå (fikk femte menstruasjon i går). Har i 1,5 uke hatt noen smerteanfall som kommer og går og varer i maks 15min. Kjennes ut som smerten sitter ved høyre eggstokk (område der) og noen ganger med stråling til lår. Noen som har opplevd noe lignende mtp smertene? Anonymkode: d5760...59a Det er ekstremt viktig at du kommer deg til lege eller gynekolog! Bestill time med EN GANG. Anonymkode: b23a5...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #5 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ekstremt viktig at du kommer deg til lege eller gynekolog! Bestill time med EN GANG. Anonymkode: b23a5...d0b Har time hos gynekolog om 2 uker cirka. Er bare nysgjerrig, så derfor jeg lurer Stresser egentlig ikke med det. Burde jeg?🙈 Kan jo være hva som helst, men hvorfor så viktig? - Ts Anonymkode: d5760...59a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #6 Skrevet 12. oktober 2025 Skal også sies at det er mye klar/vannaktig utflod mellom alle menstruasjonene. Er ikke gravid og ikke kjønnssykdom Anonymkode: d5760...59a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #7 Skrevet 12. oktober 2025 Jeg har vanncyster, mer nå i 40-årene. Får rare smerter etter eggløsning. Så lenge de ikke er altfor store gjør de ingenting med det. Er ikke bra for fruktbarhet, men det er ikke nøye for meg nå Anonymkode: bab5e...1fe
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #8 Skrevet 12. oktober 2025 Cyster og muskelknuter gir samme symptomer hos meg. Legene sier alltid at alt er normalt, ingen grunn til bekymring. Celleprøvene er alltid fine og normalen for kvinner er å ha vondt så slutt å mas🤪 Ta turen å få det sjekka og ikke gi deg når de avfeier deg, krev dokumentasjon av at ting er sjekka fullt ut og ikke bare halvveis. Eventuelt avvik må journalføres slik at du har historikk å følge med på fremover. Jeg ble operert for cyster som 14-åring men det står i journalen min at det var blindtarmen som var årsak til at jeg ble lagt inn akutt, det stemmer ikke, de bare tok den når de først var i buken og opererte. Den feilen i journalen min har ført til tiår med krangel og mas for å bli hørt og trodd på plagene mine. Anonymkode: 702e8...146
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå