piggrokken Skrevet 10. oktober #81 Skrevet 10. oktober Pippi Lotta skrev (4 minutter siden): Kjekt for vennene dina at de synes du er morsom, kan gått være jeg og hadde syntes du var morsom om jeg fikk mer kontekst en tre setninger. Men nå fikk vi tre setninger, og da får du svar på de tre setningene. Er ikke mer dramatisk en så. Ok, boomer.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #82 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 16.53): Nevn de tre viktigste grunnene. Og vær helt ærlig . Anonymkode: a68dc...78b 1. Sex uten kondom 2. Full tilgang til 3 hull og pupper 3. Mer rasjonalitet enn empatisk (siden dette faktisk er noe kvinner og menn skiller seg litt ut på. ) (I relasjon og forhold finnes det viktigere ting ,som vennskap, lojalitet og generelt å ha det gøy sammen og fungere sammen i hverdagen, som alle er vikgtigere enn dette, men jeg trenger ikke en kvinne til det, det kan jeg få til med andre gutter) Anonymkode: 45c74...b99 3 1
Druid Skrevet 10. oktober #83 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): DER var du en av veldig få menn som nevnte det å ELSKE. De fleste skriver om praktiske, pragmatiske ting. Ikke rart det er masse utroskap og brudd når så mange menn velger dame ut fra hvor praktisk, smart og fornuftig forholdet er. Fysj. Anonymkode: c7fbb...5e6 Jeg elsker min kone på grunn av alle praktiske, pragmatiske ting; følelsene mine vokser ut av at mine mennesklige behov blir møtt. Jeg ville tro at følelser som ikke har noen reell forankring, ville forsvinne fort og forvitre lett. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #84 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen av dere menn er virkelig opptatt av å markedsføre menn så idiotisk som mulig. Ikke vanskelig å forstå hvorfor neste generasjon, som er oppvokst med Internett, er betydelig mer skeptisk til menn enn det min generasjon var. Vi trodde oppriktig på at idioter var i mindretall. På nettet presenteres menn oftere som idioter, av seg selv, enn menn trer frem som oppegående og verdt å være sammen med. Selv i denne tråden, som kunne vært ganske koselig, drukner de fine svarene i at det finnes så mange tullinget som virkelig insisterer på å fremstille menn som primitive idioter. Anonymkode: 94fef...c08 Hvordan vet du at det er menn som svarer? Anonymkode: fa4d7...58b 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #85 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må vel ha sex for å stifte familie. Men etterpå er det slutt på moroa Hva med grunn nr 2 og 3 da.... Anonymkode: 89efa...d0e Fordi damer er fantastiske, trenger ikke flere grunner Anonymkode: 4c045...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #86 Skrevet 10. oktober Druid skrev (13 minutter siden): Jeg elsker min kone på grunn av alle praktiske, pragmatiske ting; følelsene mine vokser ut av at mine mennesklige behov blir møtt. Jeg ville tro at følelser som ikke har noen reell forankring, ville forsvinne fort og forvitre lett. Gjesp Anonymkode: 9053a...458 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #87 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 18.27): Jeg ville på ingen måte ha kjæreste. Følelser vokste seg sterke. Årsaken til at jeg nå vil være kjæreste med henne, er at jeg trives i hennes selskap og at hun er den eneste jeg uten betenkning setter sine behov over mine egne. Utover det hadde jeg som sagt ikke noe ønske om en kjæreste og har følgelig ingen liste/punkter. Anonymkode: f3e27...ad4 Jeg var litt der også. Det var ikke om å gjøre å få noen. Men når du møter en du ikke helt kan leve like lykkelig uten, så er det jo fantastisk fint. "Love is not finding someone to live with, it is finding someone you can`t live without". Anonymkode: f9588...36f 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #88 Skrevet 10. oktober Vaskehjelp, kokk, gratis hore og en som dekker 50 % av utgiftene til husholdningen. Som et kinderegg. Anonymkode: 48e04...426 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #89 Skrevet 10. oktober - En venn man også kan kose med. - Sex. - Bedre økonomi med to. Anonymkode: 6a887...148 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #90 Skrevet 10. oktober Druid skrev (2 timer siden): Jeg elsker min kone på grunn av alle praktiske, pragmatiske ting; følelsene mine vokser ut av at mine mennesklige behov blir møtt. Jeg ville tro at følelser som ikke har noen reell forankring, ville forsvinne fort og forvitre lett. Mens følelser som kun bunner i hvilke behov partneren din dekker hos deg, forsvinner som dugg for sola med en gang partner ikke lenger kan tilfredsstille ett eller flere behov hos deg grunnet sykdom eller andre ting. Jeg hadde heller gått for ekte følelser, ikke rasjonalisering av det praktiske og fokus på meg, meg, meg og behovene mine. Jeg er et voksent menneske og kan dekke mine egne behov. Det er ikke partneren sitt ansvar. Hvis samvær med partner bidrar til at mine behov blir dekket, er det ekstra bonus. Min mening. Anonymkode: c7fbb...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #91 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Vaskehjelp, kokk, gratis hore og en som dekker 50 % av utgiftene til husholdningen. Som et kinderegg. Anonymkode: 48e04...426 Da må du nok ut av landet. Det fleste norske damer gidder ikke å gjøre 100 prosent av husarbeid, være hore og betale halvparten av regningene. Noen av dagens mannfolk er bortskjemte og løsrevet fra virkeligheten. Anonymkode: c7fbb...5e6 1 1
Druid Skrevet 10. oktober #92 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mens følelser som kun bunner i hvilke behov partneren din dekker hos deg, forsvinner som dugg for sola med en gang partner ikke lenger kan tilfredsstille ett eller flere behov hos deg grunnet sykdom eller andre ting. Jeg ser hvordan du tenker, men slik virker det ikke for meg... AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde heller gått for ekte følelser, ikke rasjonalisering av det praktiske og fokus på meg, meg, meg og behovene mine. ... Og det handler vel litt om at jeg ikke oppfatte følelser uten noen forankring som ekte følelser, men merer momentane angrep av hormoner... (hvilket strengt tatt alle følelser i bunn og grunn er) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er et voksent menneske og kan dekke mine egne behov. Hvilket er strengt tatt korrekt , hvis du kun har fysiologiske og konkrete behov. Hvis du har sosiale og abstrakte behov, så er bildet noe annet.
Adrenalina1 Skrevet 10. oktober #93 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 20.25): 1. En som kan overta jobben med å vaske og å rydde opp etter meg siden jeg ikke bor med mammaen min lenger. 2. En jeg kan pule. 3. En som kan bære frem, føde og oppfostre ungene mine samtidig som jeg pleier karriere og elskerinne. Anonymkode: 21c2f...f9a 🤮 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:19 #94 Skrevet fredag kl. 13:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da må du nok ut av landet. Det fleste norske damer gidder ikke å gjøre 100 prosent av husarbeid, være hore og betale halvparten av regningene. Noen av dagens mannfolk er bortskjemte og løsrevet fra virkeligheten. Anonymkode: c7fbb...5e6 Jeg gjør det. Han er mitt kinderegg tilbake: måker snø, klipper plenen, fikser bilen min og er min gigolo. Men han betaler alle regningene, jeg bor gratis hos han. Er norsk by the way Anonymkode: 89efa...d0e
Fant80 Skrevet fredag kl. 14:51 #95 Skrevet fredag kl. 14:51 Damer er mer tredimensjonale en menn. Dette er bare min mening,så ingen grunn for @ me. Menn lærer seg ting,og så er det slik - resten av livet. Det finnes ingen nyanser. Det er egentlig ganske svart eller hvitt. Å jo eldre man blir,jo verre blir det. Det er som en kalkulator. Det man plotter inn,er det eneste man får ut av den. Det er på godt og vondt. Mest vondt i dagens samfunn etter min mening. Jeg er mann selv,så er helt sikkert ikke noe bedre en noen andre. Men merker meg at jo eldre jeg blir,jo flere kvinne venner får jeg,ikke mannekompiser. De er langt mer behagelige i så og si alle tilfeller. Så når det gjelder hvorfor jeg har kjæreste. Må vel være fordi det føles bedre og tryggere når man er 2. Man deler på utgifter,man deler hverdag,meninger og følelser etc. Jeg kan saktens være mye alene. Er en som verdsetter egentid enormt. Men føler raskt et savn etter dama om det går mer en f.eks en uke. Så er det jo sexen da. Kan ikke leve uten,selv om jeg ser ut for å være den eneste mannen over 40 på KG som ikke fråder om munnen,når det gjelder tema. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:04 #96 Skrevet fredag kl. 15:04 Gratis sex husarbeider kokk fødemaskin Dele regninger Hva er å mislike? Anonymkode: 4c045...ba1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:05 #98 Skrevet fredag kl. 22:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gjør det. Han er mitt kinderegg tilbake: måker snø, klipper plenen, fikser bilen min og er min gigolo. Men han betaler alle regningene, jeg bor gratis hos han. Er norsk by the way Anonymkode: 89efa...d0e Tips fra en kvinne til en annen: Sørg ALLTID for å eie minst 50 % av bolig, helst 100 %. ALLTID ha inntekt og egenkapital til et solid boliglån om du skulle trenge det, ellers er du egentlig et kommende gissel i en kjip situasjon. Anonymkode: 4a16e...bb1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:26 #99 Skrevet fredag kl. 22:26 piggrokken skrev (14 timer siden): Ok, boomer. Prøv et øyeblikk å se for deg at du er en ung kvinne som leser denne tråden. Det er mange fine svar, men utiltalende mange svarer med din type "humor", uten at det på noen måte fremgår at det faktisk er humor. Dette er ingen god og tiltalende markedsføring av menn. Det fremstår som om svært mange menn er primitive idioter. Som oppegående kvinne ville jeg bli kraftig provosert dersom så mange kvinner fremstilte vårt kjønn som primitive idioter. Jeg synes faktisk synd på oppegående og greie menn. De drukner i piss. Fra menn som insisterer på å fremstille menn som hjernedødt tomgods (man faktisk ikke er tjent med å ha i livet). Anonymkode: 94fef...c08 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:28 #100 Skrevet fredag kl. 22:28 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tips fra en kvinne til en annen: Sørg ALLTID for å eie minst 50 % av bolig, helst 100 %. ALLTID ha inntekt og egenkapital til et solid boliglån om du skulle trenge det, ellers er du egentlig et kommende gissel i en kjip situasjon. Anonymkode: 4a16e...bb1 Alt jeg tjener selv går rett på sparekonto. At han velger å betale alt av regninger og jeg får bo gratis er jo hans valg. Vi er ikke gift. K48 Anonymkode: 89efa...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå