Gå til innhold

Til menn (bare menn!) Hvorfor vil dere ha dame/kjæreste kone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I am human, and I need to be loved.

Just like everybody else does.

Anonymkode: 96e0a...2c9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trygghet og ærlighet? :hoho:

Vil dere ha dette trenger dere en mann.

Anonymkode: 91243...b55

Ser du responderer på mitt innlegg her, blandt flere. Om du lurer hva jeg mener med trygghet. Kona mi er usedvanlig god på å gi en type bekreftelse.. nemlig at jeg føler meg 100% trygg på at hun vil elske meg av hele seg for alltid. Jeg er også trygg på at hun lar meg elske henne for alltid. Jeg føler meg også trygg på at vi alltid vil ha mye sex. Etter ca 20 år sammen er vi fortsatt veldig mye sex. Det har ikke «dabbet av» hos oss. Helt motsatt. Vi har mye sex enda. Jeg vil aldri mangle en følelse av å bli elsket av henne. Jeg vil aldri bli fratatt gleden av å elske noen som tar i mot all kjærligheten. Jeg vil aldri leve i et forhold uten sex med henne. Dette gir meg ordentlig trygghet. Jeg kjenner jeg blir letta av å tenke på det. Jeg elsker henne og føler meg trygg med henne! 

Anonymkode: 12fc1...d5d

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 17.55):

Helt ærlig?

1. Vaginalsex

2. Analsex

3. Oralsex

Anonymkode: ea8fe...3e2

Du var før meg på denne, tenkte å svare Hull, Hull og Hull 

Skrevet

1. Masing

2. Skriking

3. Hun tar halvparten av greiene dine da hun er lei av deg.

AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (10 minutter siden):

Du var før meg på denne, tenkte å svare Hull, Hull og Hull 

Blir som oftest tull!   

Anonymkode: 0282f...89d

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere menn er virkelig opptatt av å markedsføre menn så idiotisk som mulig. 

Ikke vanskelig å forstå hvorfor neste generasjon, som er oppvokst med Internett, er betydelig mer skeptisk til menn enn det min generasjon var. Vi trodde oppriktig på at idioter var i mindretall. På nettet presenteres menn oftere som idioter, av seg selv, enn menn trer frem som oppegående og verdt å være sammen med. 

Selv i denne tråden, som kunne vært ganske koselig, drukner de fine svarene i at det finnes så mange tullinget som virkelig insisterer på å fremstille menn som primitive idioter. 

Anonymkode: 94fef...c08

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg den eneste som mistenker at du,ts, allerede har en bestemt mening på hvorfor en mann vil være i forhold og ikke minst. En mening hvordan du synes menn kan forvente/ønske av å være i et forhold?

Anonymkode: d8ded...97a

Merkelig så mye synsing av enkelte i tråden her. Hvorfor tenker du det? Som kvinne vet jeg hva flest kvinner ønsker og det er ganske likt flere av svarene til menn her. Heldigvis og det var fint å se. Hvordan i all verden kan jeg ha en bestemt mening om hva menn ønsker når jeg spør ? Og hvorfor når jeg ikke er mann selv?  Veldig mye rart folk tenker seg til.

ts

Anonymkode: a68dc...78b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trygghet og ærlighet? :hoho:

Vil dere ha dette trenger dere en mann.

Anonymkode: 91243...b55

Tror at begge kjønn trenger trygghet og ærlighet 

Å være trygg på at partneren støtter deg og står ved din side på gode og dårlige dager. 

At partneren er ærlig og seg selv i forholdet med deg.

Stand by your man/woman❤️

Anonymkode: 89efa...d0e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Noen av dere menn er virkelig opptatt av å markedsføre menn så idiotisk som mulig. 

Ikke vanskelig å forstå hvorfor neste generasjon, som er oppvokst med Internett, er betydelig mer skeptisk til menn enn det min generasjon var. Vi trodde oppriktig på at idioter var i mindretall. På nettet presenteres menn oftere som idioter, av seg selv, enn menn trer frem som oppegående og verdt å være sammen med. 

Selv i denne tråden, som kunne vært ganske koselig, drukner de fine svarene i at det finnes så mange tullinget som virkelig insisterer på å fremstille menn som primitive idioter. 

Her er en oppgave til deg:

1 Gå til Google

2 Søk opp definisjonen av ironi

3 Les og lær

Etterpå kan du komme tilbake hit, lage en bruker og ikke gjemme deg bak en anonym profil, og vi kan ta en diskusjon. Menn bruker humor og ironi som en måte å få seg noe på.

Tråden er fullt av "[s]å mange tullinget som virkelig insisterer på å fremstille menn som primitive idioter [sic]" fordi menn bestemte seg for å kjøre en humoristisk stil.

Jeg tror vi kunne hatt en mye mer seriøs debatt om alle hadde vært under brukernavn. Kontakt internettpolitiet om dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tror at begge kjønn trenger trygghet og ærlighet 

Å være trygg på at partneren støtter deg og står ved din side på gode og dårlige dager. 

At partneren er ærlig og seg selv i forholdet med deg.

Stand by your man/woman❤️

Anonymkode: d3d8a...df1

AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (4 minutter siden):

Her er en oppgave til deg:

1 Gå til Google

2 Søk opp definisjonen av ironi

3 Les og lær

Etterpå kan du komme tilbake hit, lage en bruker og ikke gjemme deg bak en anonym profil, og vi kan ta en diskusjon. Menn bruker humor og ironi som en måte å få seg noe på.

Tråden er fullt av "[s]å mange tullinget som virkelig insisterer på å fremstille menn som primitive idioter [sic]" fordi menn bestemte seg for å kjøre en humoristisk stil.

Jeg tror vi kunne hatt en mye mer seriøs debatt om alle hadde vært under brukernavn. Kontakt internettpolitiet om dette.

Les litt rundt på KG hvordan menn som regel presenterer menn, så kan du nok skjønne hvordan det ikke er lett å forstå at dette liksom skulle være humor. Hvilket det ikke er. Slikt finnes ikke morsomt. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 16.53):

Nevn de tre viktigste grunnene. Og vær helt ærlig .

Anonymkode: a68dc...78b

Dame men spurte kjæresten her

Være 2. Slippe være alene,finne seg en bestevenn og sjelevenn.  Dele gleder og sorger med. Støtte hverandre.  

Anonymkode: 0bf9d...eb1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Les litt rundt på KG hvordan menn som regel presenterer menn, så kan du nok skjønne hvordan det ikke er lett å forstå at dette liksom skulle være humor. Hvilket det ikke er. Slikt finnes ikke morsomt. 

Selvsagt er det ikke det. Dette kan selvfølgelig ikke tulles om.

#fåsluttpåspøkeriet

Skriv gjerne noen kjøreregler for hva som kan tulles med, og hva som er "morsomt". Er en person som sklir på et bananskall gøy? Hva med nordmenn/svensken/dansken vitser?

Og opprett en bruker, istedenfor å skjule deg bak anonymbruker.

Bare for å oppklare eventuelle misforståelser. Dette innlegget inneholder ironi.

Håper ikke internettpolitiet kommer og tar meg.

PS Tror du hadde likt deg i et land som nord korea.

AnonymBruker
Skrevet

For å stifte familie.

Ikke sex. Sex kan du ha som singel.

Anonymkode: 4c045...ba1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For å stifte familie.

Ikke sex. Sex kan du ha som singel.

Anonymkode: 4c045...ba1

Må vel ha sex for å stifte familie.

Men etterpå er det slutt på moroa 

Hva med grunn nr 2 og 3 da....

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (1 time siden):

#fåsluttpåspøkeriet

Skriv gjerne noen kjøreregler for hva som kan tulles med, og hva som er "morsomt". Er en person som sklir på et bananskall gøy? Hva med nordmenn/svensken/dansken vitser?

Bare for å oppklare eventuelle misforståelser. Dette innlegget inneholder ironi.

Helt seriøst leser kvinner hvordan menn fremstår på nettet. Spesielt de unge kvinner uten særlig med erfaringet. Det finnes ikke morsomt å ha unge kvinner i hus (i begynnelsen av 20 årene), som sier at de ikke er sikker på om de faktisk vil ha en mann i livet, for nesten alt menn skriver på nettet er veldig lite tiltalende. De vurderer heller å dra til Danmark om de ønsker barn, for menn er jo ikke riktig skrudd sammen. 

DET er hvor morsomt det er med hvordan menn for det meste presenterer seg selv på nettet. Det å fremstå som perverse kvinnehatende idioter er i så stor overvekt at resultatet av det verken er rart eller uforståelig. 

Hjelper ikke at vi voksne kvinner forsvarer menn heller, når overvekt av menn insisterer på å fremstille menn som komplett idioter, og primitivet perverse. Det er jo menn selv som beskriver menn som dette, så hvorfor tro på det vi eldre sier? Menn var kanskje mer ok da vi var ung er konklusjonene. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt seriøst leser kvinner hvordan menn fremstår på nettet. Spesielt de unge kvinner uten særlig med erfaringet. Det finnes ikke morsomt å ha unge kvinner i hus (i begynnelsen av 20 årene), som sier at de ikke er sikker på om de faktisk vil ha en mann i livet, for nesten alt menn skriver på nettet er veldig lite tiltalende. De vurderer heller å dra til Danmark om de ønsker barn, for menn er jo ikke riktig skrudd sammen. 

DET er hvor morsomt det er med hvordan menn for det meste presenterer seg selv på nettet. Det å fremstå som perverse kvinnehatende idioter er i så stor overvekt at resultatet av det verken er rart eller uforståelig. 

Hjelper ikke at vi voksne kvinner forsvarer menn heller, når overvekt av menn insisterer på å fremstille menn som komplett idioter, og primitivet perverse. Det er jo menn selv som beskriver menn som dette, så hvorfor tro på det vi eldre sier? Menn var kanskje mer ok da vi var ung er konklusjonene. 

Du har rett som vanlig, jeg får dra under brua mi som det trollet jeg er, en overvektig, skalla f*** i 40 åra, hvis eneste talent er å trykke på tastaturet og som ikke har vært bortpå en EKTE kvinne i livet. Å hvorfor kan ikke JEG oppleve kjærlighet?

Men jeg har jo det. En rekke ganger faktisk. Jeg klarte å sjekke opp de fleste av de med humor.

Alt var bedre før, sommerene var lengre, menn var bedre, jeg var ikke født, man måtte gå i oppoverbakke hver vei.

Som voksen kvinne burde du lære å skrive riktig. Om unge kvinner leser alt bokstavelig på nettet som du hevder, er det ikke bra å komme med skrivefeil som kan påvirke unge sinn.

Du klarer garantert å skru dette innlegget til å hevde at jeg er kvinnehatende. Jeg kommer til å få lang straff i internettfengslet.

• Nyttig 1
Skrevet
piggrokken skrev (10 timer siden):

#fåsluttpåspøkeriet

Altså tulling skal jo være morsomt.... Det var tydligvis flere som ikke forsto at det var det man prøvde på her, som ikke er så rart da det ikke gis så mye kontekst. Jeg tenkte også at den brukeren prøvde og fremstile manfolk som idioter. Kansje fordi hen synes det er morsomt å fremstile menn som idioter, men poenge i spøken (om det vat det) er jo fremdeles at menn er idioter. 

Beklaget om du føler jeg er "internet politi" her, men når du skriver ting på KG så må du nesten akseptere at du kan få svar. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Pippi Lotta skrev (10 minutter siden):

Altså tulling skal jo være morsomt.... Det var tydligvis flere som ikke forsto at det var det man prøvde på her, som ikke er så rart da det ikke gis så mye kontekst. Jeg tenkte også at den brukeren prøvde og fremstile manfolk som idioter. Kansje fordi hen synes det er morsomt å fremstile menn som idioter, men poenge i spøken (om det vat det) er jo fremdeles at menn er idioter. 

Beklaget om du føler jeg er "internet politi" her, men når du skriver ting på KG så må du nesten akseptere at du kan få svar. 

"Whooosh?!?"

Takk for at du bruker nøytralt pronomen om meg. Jeg anser ikke deg som et internettpoliiti, som jeg har skrevet er alt jeg har skrevet i tråden fylt med ironi.

Du skriver at "tulling skal jo være morsomt". Beklager at ikke du synes det jeg har skrevet har  vært morsomt, men sendte link til denne tråden til noen venner i dag, og de synes det var morsomt. Jeg har gjennom hele greia forsøkt å framstå som en kombinasjon mellom Heath Ledgers Joker og Åsleik Engmarks Jim.

Endret av piggrokken
Skrevet
piggrokken skrev (1 minutt siden):

"Whooosh?!?

Takk for at du bruker nøytralt pronomen om meg. Jeg anser ikke deg som et internettpoliiti, som jeg har skrevet er alt jeg har skrevet i tråden fylt med ironi.

Du skriver at "tulling skal jo være morsomt". Beklager at ikke du synes det jeg har skrevet har  vært morsomt, men sendte link til denne tråden til noen venner i dag, og de synes det var morsomt. Jeg har gjennom hele greia forsøkt å framstå som en kombinasjon mellom Heath Ledgers Joker og Åsleik Engmarks Jim

Kjekt for vennene dina at de synes du er morsom, kan gått være jeg og hadde syntes du var morsom om jeg fikk mer kontekst en tre setninger. Men nå fikk vi tre setninger, og da får du svar på de tre setningene. Er ikke mer dramatisk en så. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...