Gå til innhold

Til menn (bare menn!) Hvorfor vil dere ha dame/kjæreste kone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. En som kan overta jobben med å vaske og å rydde opp etter meg siden jeg ikke bor med mammaen min lenger. 

2. En jeg kan pule.

3. En som kan bære frem, føde og oppfostre ungene mine samtidig som jeg pleier karriere og elskerinne.

Anonymkode: 21c2f...f9a

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hjelp oss litt da, med informasjon som gir mer kontekst til spørsmålet du stiller.

Anonymkode: 3e2b2...dd9

Tror vedkommende er mer opptatt av hvordan hun kan manipulere sitt neste offer og dermed søker råd her.  Jaja 😆

Anonymkode: 0282f...89d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror vedkommende er mer opptatt av hvordan hun kan manipulere sitt neste offer og dermed søker råd her.  Jaja 😆

Jeg har en kjæreste som jeg er lykkelig med. Og jeg er dame hilsen TS. 
Hvorfor er dere så frekke og hva trigger dere sånn med de enkle spørsmålene her?  Er genuint nyskjerrig på hva som er viktigst for menn i ett forhold ja. Og syntes det var mangen fine svar her utenom om de som laget kvalme og ble defensive :) 

Anonymkode: a68dc...78b

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva vil du få ut av svarene? Altså, hvorfor lurer du på det, eller hva vil du diskutere rundt temaet? (Kanskje med andre ord: av hvilke grunner opprettes så mange tråder med samme mønster og enkle tilnærming a la "dere menn", "dere kvinner"?). 

Hvorfor du lurer på hvorfor jeg lurer på det lurer jeg på 😆 

ts 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en kjæreste som jeg er lykkelig med. Og jeg er dame hilsen TS. 
Hvorfor er dere så frekke og hva trigger dere sånn med de enkle spørsmålene her?  Er genuint nyskjerrig på hva som er viktigst for menn i ett forhold ja. Og syntes det var mangen fine svar her utenom om de som laget kvalme og ble defensive :) 

Så klart er du dame. Sier jo seg selv.  
hvorfor ikke spør hva din kjæreste ønsker enn å spørre hva andre menn ønsker? Det skal overhode ikke være av interesse for deg om du elsker din mann! 

AnonymBruker
Skrevet

1. Noen å leve livet sammen med. Når du har vært lenge alene er ensligheten tyngende (ikke det samme som ensomhet).

2. Mor til fremtidige barn, de fleste har vel ønske om familie. For hvert år som går er sjansen mindre, som igjen fører til enda mer tomhet. Dessverre har kvinner et vindu på når de kan bli gravid, så da må man etterhvert se etter noen som er yngre som gjør letinga enda vanskeligere.

3 Sex og intimitet. 

Anonymkode: e6edb...5f4

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sosiale forventninger, jeg ser ut som en særing som singel. Menn blir "kattedamer" også. Det er litt status å ha kone og barn. Du er en påstolende fyr.

Sex er viktig. 

Det er behagelig at noen gjør det koslig og rent. Kvinner lager hjem.

Anonymkode: 1b3b7...e2a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så klart er du dame. Sier jo seg selv.  
hvorfor ikke spør hva din kjæreste ønsker enn å spørre hva andre menn ønsker? Det skal overhode ikke være av interesse for deg om du elsker din mann! 

Hvorfor bryr du deg sånn? Syntes det er interessant jeg å se forskjellige svar. Hvorfor må sånne som deg lage kvalme? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg ønsker meg det er jo rett og slett at jeg opplever livet - totalt sett - som bedre med en livspartner enn uten en livspartner. Den følelsen, helheten, er det vanskelig å spalte opp i masse enkeltfaktorer der jeg trekker ut de tre viktigste.

Det «bare» er et dypt ønske i meg, antagelig er det bare sånn jeg er. Jeg har også selv erfart at jeg liker bedre når det klikker skikkelig med en dame enn når jeg lever singellivet. Og det tross at jeg trives godt alene og på ingen måte er en sånn som blir helt panisk av å være alene i eget hode. Jeg har også et ønske om å skape familie selv, og det forutsetter jo gjerne at man finner seg noen. 

Så kan jeg veldig fint komme opp med langt flere enn tre ting jeg verdsetter med kona. Hun har mange fantastiske kvaliteter, og nå blir vi snart mamma og pappa for første gang. 

Anonymkode: c2ae6...bd6

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor du lurer på hvorfor jeg lurer på det lurer jeg på 😆 

ts 

Er det rart å lure på litt mer informasjon rundt spørsmålene dine? Det er jo du som har opprettet tråden - og da er vel nettopp du den rette til å svare om bakgrunnen for det du spør om..? Er det en greie å spørre andre spørsmål, men selv være "hemmelighetsfull" om intensjonen bak? Jaja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det rart å lure på litt mer informasjon rundt spørsmålene dine? Det er jo du som har opprettet tråden - og da er vel nettopp du den rette til å svare om bakgrunnen for det du spør om..? Er det en greie å spørre andre spørsmål, men selv være "hemmelighetsfull" om intensjonen bak? Jaja. 

*stille andre spørsmål 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg sånn? Syntes det er interessant jeg å se forskjellige svar. Hvorfor må sånne som deg lage kvalme? 

Det er ikke å lage kvalme å være nysgjerrig og diskutere. All slags spørsmål her på KG genererer jo gjerne spekulasjon og diskusjon rundt trådstarter, og av hvilke spørsmål som stilles. Du har opprettet tråden av en grunn, og vi har vel rett til å være like nysgjerrig som deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er kun én grunn til at det er vits. Nemlig stifte familie og få barn. Alt annet i livet trenger man ikke fast forhold til. 

Anonymkode: 97628...3d9

Oj, da kan jeg dumpe mannen. Eller han dumpe meg. Vi har ikke barn,kan ikke få. Men vi deler hverdagen sammen, er bestevenner og har god sex. Og vi velger hverandre framfor å drive rundt på leit etter noe bedre. Vi har det godt sammen. Det er vits i det også, at 2 personer kan ha det godt sammen uten at det må være barn inn i bildet. 

Anonymkode: 89efa...d0e

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er rart å lure så mye som du gjør her . Dette var helt uskyldige oppriktige spørsmål som jeg gjerne ville høre svar fra menn her på.  Hvorfor blir du mistenksom? Har ingen annen agenda som du antyder til. Jeez😅 Håper ikke du er sånn når det gjelder andre mennesker genereldt. For din del. Snakk om å lage ting. Hjelpes.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte mannen. 

Det er egentlig bare en ting. Som likevel inneholder tusen ting. 

Han ville ha det foreldrene våre har/hadde. En som var hans nærmeste i livet - og at han også var deres nærmeste. En du stod solid sammen med - gjennom latter, glede, sorg og tøffe tak. Alltid en som er sterk når den andre er svak. Det å vokse sammen, bli nærmere år for år, føle seg som en del av en helhet. Et forhold du ikke kan få med noen andre da det er så unikt. 

Vi har bare kommet oss til 25 år sammen. Men satser på 25+ til. 

Anonymkode: 661b9...a9e

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er rart å lure så mye som du gjør her . Dette var helt uskyldige oppriktige spørsmål som jeg gjerne ville høre svar fra menn her på.  Hvorfor blir du mistenksom? Har ingen annen agenda som du antyder til. Jeez😅 Håper ikke du er sånn når det gjelder andre mennesker genereldt. For din del. Snakk om å lage ting. Hjelpes.

Klart man er nysgjerrig på bakgrunnen for spørsmål, er da helt normalt. Du er jo veldig nysgjerrig selv. Ja, jeg lurer faktisk fortsatt på hva du ønsker diskusjon om. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart man er nysgjerrig på bakgrunnen for spørsmål, er da helt normalt. Du er jo veldig nysgjerrig selv. Ja, jeg lurer faktisk fortsatt på hva du ønsker diskusjon om. 😊

Stakkars. Les tråden helt fra begynnelsen så kanskje du forstår spørsmålene. Hvorfor trigger dette deg ? Hvorfor skal du ha tilleggsinformasjon på veldig enkle spørsmål ? Hva var så vanskelig her for deg :) ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Stakkars. Les tråden helt fra begynnelsen så kanskje du forstår spørsmålene. Hvorfor trigger dette deg ? Hvorfor skal du ha tilleggsinformasjon på veldig enkle spørsmål ? Hva var så vanskelig her for deg :) ? 

Ikke noe stakkars meg, det er jo du som har opprettet tråden. Hvorfor blir du trigget av et så enkelt spørsmål? Og - at det utløser så stygt svar av deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke noe stakkars meg, det er jo du som har opprettet tråden. Hvorfor blir du trigget av et så enkelt spørsmål? Og - at det utløser så stygt svar av deg? 

Ble ikke trigget men når du ikke gir deg etter gjentagende forklaringer så blir man lei til slutt :)  Var enkle spørsmål. Intet mer eller mindre. Men det var ikke nok for deg 😅 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble ikke trigget men når du ikke gir deg etter gjentagende forklaringer så blir man lei til slutt :)  Var enkle spørsmål. Intet mer eller mindre. Men det var ikke nok for deg 😅 

OK.

Unødvendig og spesielt å bli så sint da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...