AnonymBruker Skrevet 10. oktober #101 Skrevet 10. oktober Så åpenbart at 90% av svarene er bitre kvinner som later som de er menn. 🤣 Anonymkode: 6f713...421 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #102 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt jeg tjener selv går rett på sparekonto. At han velger å betale alt av regninger og jeg får bo gratis er jo hans valg. Vi er ikke gift. K48 Anonymkode: 89efa...d0e Det er godt. Jeg håper for din del at du tjener godt og ikke bruker for mye. Du bør ha en egen samlivsbruddbuffer på minst 600 000 + en inntekt på ca 600 000 hvis du skal klare deg greit hvis fyren ikke lenger oppfører seg så bra. Og det er hvis du ikke bor i Oslo eller andre store byer. Anonymkode: 4a16e...bb1 1
piggrokken Skrevet 11. oktober #103 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøv et øyeblikk å se for deg at du er en ung kvinne som leser denne tråden. Det er mange fine svar, men utiltalende mange svarer med din type "humor", uten at det på noen måte fremgår at det faktisk er humor. Dette er ingen god og tiltalende markedsføring av menn. Det fremstår som om svært mange menn er primitive idioter. Som oppegående kvinne ville jeg bli kraftig provosert dersom så mange kvinner fremstilte vårt kjønn som primitive idioter. Jeg synes faktisk synd på oppegående og greie menn. De drukner i piss. Fra menn som insisterer på å fremstille menn som hjernedødt tomgods (man faktisk ikke er tjent med å ha i livet). Anonymkode: 94fef...c08 Jøss, endelig kvitt alle skrivefeilene? BRA! Så fint at jeg leste meldingen din idag, for akkurat nå identifiserer jeg meg som en 26 år gammel kvinne fra Irak av den stolte yazidiklanen. Jeg føler ikke at forumet er fylt av primitive idioter, og jeg er en minoritetskvinne, så min mening betyr noe, faktisk mye mer enn alle andre. #Girlpower
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå