AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:06 #41 Skrevet onsdag kl. 20:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting av dette trenger du et eksklusivt seksuelt forhold med noen til. Det er jo kun begrensende. Anonymkode: 97628...3d9 Kvaliteten og mengden blir vesentlig bedre i et forhold. Anonymkode: cad62...c9d 3 2 1
Fortidsminister Skrevet onsdag kl. 21:39 #42 Skrevet onsdag kl. 21:39 Skape en familie og et liv sammen. altså utover bare det å få barn, men også ha og være en partner Intimitet både emosjonelt og fysisk. Noen du kan være helt ærlig med alltid og som alltid vil elske deg for den du er. Noen som får frem den beste versjonen av deg, bare ved å være seg selv. 2 5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:56 #43 Skrevet onsdag kl. 21:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spurte mannen. Det er egentlig bare en ting. Som likevel inneholder tusen ting. Han ville ha det foreldrene våre har/hadde. En som var hans nærmeste i livet - og at han også var deres nærmeste. En du stod solid sammen med - gjennom latter, glede, sorg og tøffe tak. Alltid en som er sterk når den andre er svak. Det å vokse sammen, bli nærmere år for år, føle seg som en del av en helhet. Et forhold du ikke kan få med noen andre da det er så unikt. Vi har bare kommet oss til 25 år sammen. Men satser på 25+ til. Anonymkode: 661b9...a9e Spurte mannen jeg også. Det er slik vi er naturlig skapt mener han. At man ikke føler seg hel uten en partner. Man er utilfreds i livet uten. Rastløs og tom på en måte. Mennesker som avviser dette naturlige behovet av ulike (ofte vonde) årsaker blir sinte, bitre og ulykkelige som regel. Spesielt menn trenger en kvinne i livet. (Kvinner har ofte andre nære.) De uten lever et meningsløst og etterhvert tomt liv, som ikke er i tråd med det naturlige behovet for å ha partner. Flere årsaker mente han at ikke er nødvendig, for alt ligger i det, fra intimitet, fellesskap, stifte familie og alt. Han synes tanken på hvordan livet hans hadde blitt uten partner er ubehagelig. Han tror han hadde festet til han ble utslitt, og fyllik. Bare for å fylle livet med noe, for å glemme å føle seg ensom. Godt det ikke ble slik! 😂 Jeg vet ikke hva jeg forventet, men sex og husarbeid noterte jeg at ikke ble nevnt, så mulig jeg trodde det ville inngå i svaret. 😅 En interessant samtale faktisk. Anonymkode: 94fef...c08 3 1 1
SPOCA Skrevet onsdag kl. 21:58 #44 Skrevet onsdag kl. 21:58 Fortidsminister skrev (19 minutter siden): Skape en familie og et liv sammen. altså utover bare det å få barn, men også ha og være en partner Intimitet både emosjonelt og fysisk. Noen du kan være helt ærlig med alltid og som alltid vil elske deg for den du er. Noen som får frem den beste versjonen av deg, bare ved å være seg selv.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:07 #45 Skrevet torsdag kl. 00:07 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så klart er du dame. Sier jo seg selv. hvorfor ikke spør hva din kjæreste ønsker enn å spørre hva andre menn ønsker? Det skal overhode ikke være av interesse for deg om du elsker din mann! Anonymkode: 0282f...89d Du virker som en svært lite omgjengelig person. Hvorfor blir du så trigget av spørsmålet til ts? Når man blir trigget av andre, skyldes det at man har noe uforløst i seg selv ang temaet det snakkes om. Kanskje du skulle gå litt i deg selv, istedenfor å være spydig mot andre? Anonymkode: e6fd7...1d6 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:35 #46 Skrevet torsdag kl. 07:35 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spurte mannen jeg også. Det er slik vi er naturlig skapt mener han. At man ikke føler seg hel uten en partner. Man er utilfreds i livet uten. Rastløs og tom på en måte. Mennesker som avviser dette naturlige behovet av ulike (ofte vonde) årsaker blir sinte, bitre og ulykkelige som regel. Spesielt menn trenger en kvinne i livet. (Kvinner har ofte andre nære.) De uten lever et meningsløst og etterhvert tomt liv, som ikke er i tråd med det naturlige behovet for å ha partner. Flere årsaker mente han at ikke er nødvendig, for alt ligger i det, fra intimitet, fellesskap, stifte familie og alt. Han synes tanken på hvordan livet hans hadde blitt uten partner er ubehagelig. Han tror han hadde festet til han ble utslitt, og fyllik. Bare for å fylle livet med noe, for å glemme å føle seg ensom. Godt det ikke ble slik! 😂 Jeg vet ikke hva jeg forventet, men sex og husarbeid noterte jeg at ikke ble nevnt, så mulig jeg trodde det ville inngå i svaret. 😅 En interessant samtale faktisk. Anonymkode: 94fef...c08 Bak en sterk mann står en sterk kvinne. Hun gjør alt for han. Hun kriger, gir aldri opp og kjærligheten hennes er tilnærmet bunnløs. En mann som ser dette, ser hennes verdi som menneske og behandler henne med varsomhet og respekt. Høres ut som en klok mann 😅 Anonymkode: d3d8a...df1 1 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:37 #47 Skrevet torsdag kl. 07:37 AnonymBruker skrev (15 timer siden): To av de tre får du av en mann. Du kan like gjerne bytte fil. Anonymkode: ea20b...755 Er nok ikke slik det funker 😅 Anonymkode: 40c33...7fc 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:07 #48 Skrevet torsdag kl. 08:07 Sex, fellesskap, reisefølge/ turfølge. Anonymkode: a702a...672 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:10 #49 Skrevet torsdag kl. 08:10 1. jeg elsker henne 2. dele hverdagen og opplevelser 3. sex og nærhet Anonymkode: c4894...032 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:41 #50 Skrevet torsdag kl. 10:41 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tror vedkommende er mer opptatt av hvordan hun kan manipulere sitt neste offer og dermed søker råd her. Jaja 😆 Anonymkode: 0282f...89d Hva for slags oppførsel er dette egentlig? Troll Anonymkode: a68dc...78b 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:13 #51 Skrevet torsdag kl. 13:13 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1. jeg elsker henne 2. dele hverdagen og opplevelser 3. sex og nærhet Anonymkode: c4894...032 DER var du en av veldig få menn som nevnte det å ELSKE. De fleste skriver om praktiske, pragmatiske ting. Ikke rart det er masse utroskap og brudd når så mange menn velger dame ut fra hvor praktisk, smart og fornuftig forholdet er. Fysj. Anonymkode: c7fbb...5e6 4 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:15 #52 Skrevet torsdag kl. 16:15 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 1. jeg elsker henne 2. dele hverdagen og opplevelser 3. sex og nærhet Anonymkode: c4894...032 Det var det svaret jeg fikk av mannen min også ❤️ Anonymkode: 95b6d...d11 2
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 16:21 #53 Skrevet torsdag kl. 16:21 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 1. jeg elsker henne 2. dele hverdagen og opplevelser 3. sex og nærhet Anonymkode: c4894...032 Så nydelig 💕
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:31 #54 Skrevet torsdag kl. 16:31 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 16.53): Nevn de tre viktigste grunnene. Og vær helt ærlig . Anonymkode: a68dc...78b Kvinne her. Fordi de vil ha noe fast å komme hjem til uansett hvem de knuller. Anonymkode: 5dcee...7b6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:35 #55 Skrevet torsdag kl. 16:35 1. pule 2. pule 3. munnpule Anonymkode: 9053a...458 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:36 #56 Skrevet torsdag kl. 16:36 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 1. Å få oppleve å kjenne på kjærlighet, tilhørighet og trygghet. 2. Fast sexpartner og annen nærhet. 3. En å bygge familie og fremtid med. Er heldigvis gift og har vært det over 15 år. Anonymkode: 12fc1...d5d AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nærhet Dele opplevelser Trygghet Anonymkode: fa4d7...58b AnonymBruker skrev (22 timer siden): Eller for at du ikke klarer å håndtere en mann som ønsker mye av det som omhandler ett forhold. Som trygghet og ærlighet for eks.? Anonymkode: 0282f...89d Trygghet og ærlighet? Vil dere ha dette trenger dere en mann. Anonymkode: 91243...b55
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:37 #57 Skrevet torsdag kl. 16:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1. pule 2. pule 3. munnpule Anonymkode: 9053a...458 Du er virkelig morsom i dag. Anonymkode: 91243...b55 1
SPOCA Skrevet torsdag kl. 17:36 #58 Skrevet torsdag kl. 17:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): DER var du en av veldig få menn som nevnte det å ELSKE. De fleste skriver om praktiske, pragmatiske ting. Ikke rart det er masse utroskap og brudd når så mange menn velger dame ut fra hvor praktisk, smart og fornuftig forholdet er. Fysj. Anonymkode: c7fbb...5e6 En del som skrives her menes det å elske, det er en del av det. Som f.eks vet jeg jo at en grunn til at min mann er sammen med meg er fordi han elsker meg, men en del av det er f.eks emosjonell og fysisk intimitet, eller å bli elsket tilbake. Jeg synes faktisk flere av mennene her skriver mye av det som ligger i det "å elske". 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:38 #59 Skrevet torsdag kl. 17:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trygghet og ærlighet? Vil dere ha dette trenger dere en mann. Anonymkode: 91243...b55 Finnes det ikke kvinner som er ærlige? Stakkars menn... Anonymkode: d3d8a...df1 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:48 #60 Skrevet torsdag kl. 17:48 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 16.53): Nevn de tre viktigste grunnene. Og vær helt ærlig . Anonymkode: a68dc...78b Er jeg den eneste som mistenker at du,ts, allerede har en bestemt mening på hvorfor en mann vil være i forhold og ikke minst. En mening hvordan du synes menn kan forvente/ønske av å være i et forhold? Anonymkode: d8ded...97a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå