Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Ok, jeg er helt på trynet elendig når det gjelder teknologi. Men nå har det seg sånn at jeg på merksnodig vis greidde å slette alle sangene på mp3 spilleren min i går Hordan i all verden skal jeg få lagt inn nye.....? hjelp, er noen snille.........? *ber pent*
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #3 Skrevet 29. mars 2006 eh... en grå.....? :klø: *prøver å sjekke*
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 skal vi se....... på den ene siden står det beat sounds på den andre siden står det evr 500..... *klør enda mer*
Dolly_WoW Skrevet 29. mars 2006 #5 Skrevet 29. mars 2006 Etter det jeg kan se på nett må du koble den til USB-porten din, enten med ledning eller rett i... Vet ikke om du har noe software(program) som fulgte med spilleren?? Hvis ikke kan det hende mp3-spilleren kommer opp som en "ny harddisk" og du bare kopierer inn de mp3'ene du vil ha. MEn som sagt det er mulig du må legge over sanger gjennom et program som fulgte med spilleren, det vet jeg ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #6 Skrevet 29. mars 2006 Jeg vet faktisk hva usb-port er for noe og vet at jeg kan sette spilleren rett i den på maskina. Men er det trygt? Jeg har ikke noe program som fulgte med. Ingenting som kan kortslutte eller noe??
Gjest baby-E Skrevet 29. mars 2006 #8 Skrevet 29. mars 2006 tror ikke spiller må være skrudd på.. Du kan jo prøve å se
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #9 Skrevet 29. mars 2006 sangene er der....... :klø: Men når jeg prøver å finne dem på spillerenstår det bare no files found. Men når jeg stapper den inn i usb porten på pc`en kommer hele lista opp, og jeg sitter nå og nyter Maria Mena... *skjønnerikkenedritt* :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #10 Skrevet 29. mars 2006 Jeg har fått det til!! Tusen takk alle sammen
jordbær Skrevet 29. mars 2006 #11 Skrevet 29. mars 2006 Pass deg så ikke teknologien plutselig eksploderer, evelina! :D Du er søt da.. Ikke så mye farlig du kan gjøre ved å koble ting til PC-en din.. Med mindre det ikke passer og er utstyr som du ikke skal bruke på PC-er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå