AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #1 Skrevet i går, 14:17 Er utrolig oppblåst og ingen av mine vanlige bukser passer og ikke vil jeg ha noe press på magen heller. I mitt forrige svangerskap ble jeg aldri venn med disse klassiske gravidbuksene med et bredt stoffstykke rundt magen. De skled ned uansett hva og stoffstykket var av elendig kvalitet. Denne gangen har jeg lyst på bukser som faktisk sitter på, som er komfortable og som har elastikk i livet, helst justerbar slik barnebukser har. Kanskje en litt løs dressbukse med strikk i midjen? Kommer til å ha lange gensere over. Tips? Hvilke bukser liker du? Anonymkode: fbc21...8e2
Maleficenta Skrevet i går, 14:18 #2 Skrevet i går, 14:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er utrolig oppblåst og ingen av mine vanlige bukser passer og ikke vil jeg ha noe press på magen heller. I mitt forrige svangerskap ble jeg aldri venn med disse klassiske gravidbuksene med et bredt stoffstykke rundt magen. De skled ned uansett hva og stoffstykket var av elendig kvalitet. Denne gangen har jeg lyst på bukser som faktisk sitter på, som er komfortable og som har elastikk i livet, helst justerbar slik barnebukser har. Kanskje en litt løs dressbukse med strikk i midjen? Kommer til å ha lange gensere over. Tips? Hvilke bukser liker du? Anonymkode: fbc21...8e2 Cubus har noen herlige bomullsbukser som ikke strammer over magen. Det er ikke gravid under egentlig, men de funker som det
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Maleficenta skrev (4 timer siden): Tusen takk for tips, de ser behagelige ut! Men vil ikke disse se veldig ut som en joggebukse? Er ute etter jobb-bukser Anonymkode: f1e57...8aa
Tjoheiii Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden https://cubus.com/no/p/yogabukse-svart-bukser-tights-dameklar/7362012_F990?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CUB_NO_GOOG_PMX_UNI_Kampanje_All&gad_source=1&gad_campaignid=17338722847&gbraid=0AAAAAD01HKRBcnmg8bfSAOmPg8K16uzJs&gclid=Cj0KCQjwl5jHBhDHARIsAB0Yqjx2yRJystlIkwgznjEbKMiS7S6CIghS7JDZ8YNyiOCqAvJv0uI42QUaAjoWEALw_wcB jeg levde i disse yogabuksene, istedet for å brette dem ned slik som på bildet så bretter du dem over magen og da sitter de kjempegodt (hvertfall på meg) 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Maleficenta skrev (5 timer siden): Cubus har noen herlige bomullsbukser som ikke strammer over magen. Det er ikke gravid under egentlig, men de funker som det Hahaha jeg klikka meg inn for å tipse om de buksene 😄 Anonymkode: 45c98...9c6 1
Maleficenta Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tusen takk for tips, de ser behagelige ut! Men vil ikke disse se veldig ut som en joggebukse? Er ute etter jobb-bukser Anonymkode: f1e57...8aa De blir ikke sånn klumpete som en joggebukse så syns ikke helt det
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tusen takk for tips, de ser behagelige ut! Men vil ikke disse se veldig ut som en joggebukse? Er ute etter jobb-bukser Anonymkode: f1e57...8aa De svarte kan se ut som vanlige svarte bukser. Hva med strømpebukse og kjoler? Anonymkode: 9c3b4...a4d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Before and after-kolleksjonen til hm er gull. Der har mange av buksene bare lavt liv/kort gylf og strikk i sidene. Anonymkode: 8ed89...b3d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Before and after-kolleksjonen til hm er gull. Der har mange av buksene bare lavt liv/kort gylf og strikk i sidene. Anonymkode: 8ed89...b3d Jeg har en jobb hvor jeans og skjorte/dressbukse og topp er normen. Buksen over kunne nok bli oppfattet som litt "lat" hos oss. Anonymkode: 8ed89...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå