AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Skrevet 8. oktober Fikk lyst til å bake, men har ikke melk. Dette er en kake i rund form og det skal være 2 dl melk i. Jeg har også litt lettrømme, ca 1 dl. Kan jeg ev bruke dette og så resten vann? Anonymkode: b0e80...c5c
Maleficenta Skrevet 8. oktober #2 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk lyst til å bake, men har ikke melk. Dette er en kake i rund form og det skal være 2 dl melk i. Jeg har også litt lettrømme, ca 1 dl. Kan jeg ev bruke dette og så resten vann? Anonymkode: b0e80...c5c Ja det skulle vel gå
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Skrevet 8. oktober Bytt med rømme og litt vann så bør det gå fint. Anonymkode: fcf67...d31
Hedy Lamarr Skrevet 8. oktober #4 Skrevet 8. oktober Melk gir en litt «mykere» konsistens enn vann. Kulturmelk er vanlig i sjokoladekaker, Jeg ville blandet én dl vann med én dl rømme, det tror jeg blir kjempebra. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Skrevet 8. oktober Takk. Det blir ikke noe problem at det er lettrømme? Anonymkode: b0e80...c5c
Hedy Lamarr Skrevet 8. oktober #7 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Det blir ikke noe problem at det er lettrømme? Anonymkode: b0e80...c5c Neida!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Skrevet 8. oktober Syrnede melkeprodukter gjør kaker saftigere enn vanlig melk. Anonymkode: 62980...4f2 1 1
AprilLudgate Skrevet 8. oktober #9 Skrevet 8. oktober Hadde prøvd det ja, ta i rømmen først og så spe på med vann til du synes røren ser grei ut. Rømme er vanlig i kaker man vil ha ekstra saftige, så den blir nok god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå