Gå til innhold

Sex på nachspiel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om dette er sant, var det ei smart dame!

Anonymkode: 72f14...05c

Smart? Hun var vel heller en ondskapsfull psykopat som ydmyket dem på det groveste offentlig.

Anonymkode: 388eb...0e5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
$ecret skrev (17 timer siden):

Det villeste jeg har sett på nachspiel var i Oslo for et år siden. Var på nach, veldig god stemning, leiligheta var stappfull. To karer, begge superkjekke, gikk hardt inn for å sjarme samme jenta. Men hun tok styringa, dro dem inntil seg og runka dem begge samtidig, side om side, som om hun eide rommet. Så fikk hun dem til å sprute på hverandre, helt uten skam også gikk hun.. Vi andre stod målløse, revet mellom sjokk og pirrende spenning.

Girlpower!

Anonymkode: 76858...12f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 16.02):

Det er alle disse sakene her dere holder hemmelig for fremtidige partnere. Ugh. 

Anonymkode: f5bee...29c

Dette blir aldri nevnt til sarte sjeler som sier: ugh.. 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 16.02):

Det er alle disse sakene her dere holder hemmelig for fremtidige partnere. Ugh. 

Anonymkode: f5bee...29c

Ja iom kvinner har felles bevissthet er dette noe enhver kvinne i verden har gjort. Så om en kvinne ikke har fortalt om dette så holder hun mannen sin for narr. Forferdelige kvinner. 

Gard, 53. 

Anonymkode: 84620...dc9

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle var disse to?

Anonymkode: eab70...769

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 14.55):

OK, kall dette gjerne en runketråd, men hva så?

Jeg var på byen i helga og endte på nach sammen med 10-12 perifere kjente og ukjente. Plutselig var det ei jente som reise seg opp, dro av seg buksa og la seg på ryggen på bordet midt foran oss. Og så var den en av guttene som fulgte på og knullet henne - rett foran oss. 

Noen reiste seg og gikk. Jeg også, men mest for at jeg var redd for at jeg skulle bli revet med. Jeg synes det var veldig pirrende, men følte meg moralsk forpliktet til å forlate stua. Jeg har tenkt MYE på det etterpå. 

Andre som har gode historier om sex på nachspiel? 

Anonymkode: 76858...12f

Selv hadde jeg nok spurt om hun ville ha en å suge på også. Ikke så sjenert i sånne situasjoner. Modig kvinne hun der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...