AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:55 #1 Skrevet onsdag kl. 12:55 OK, kall dette gjerne en runketråd, men hva så? Jeg var på byen i helga og endte på nach sammen med 10-12 perifere kjente og ukjente. Plutselig var det ei jente som reise seg opp, dro av seg buksa og la seg på ryggen på bordet midt foran oss. Og så var den en av guttene som fulgte på og knullet henne - rett foran oss. Noen reiste seg og gikk. Jeg også, men mest for at jeg var redd for at jeg skulle bli revet med. Jeg synes det var veldig pirrende, men følte meg moralsk forpliktet til å forlate stua. Jeg har tenkt MYE på det etterpå. Andre som har gode historier om sex på nachspiel? Anonymkode: 76858...12f 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:36 #2 Skrevet onsdag kl. 13:36 Sorry. Runket ferdig for i dag. Anonymkode: 096cc...8d4 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:43 #3 Skrevet onsdag kl. 13:43 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): OK, kall dette gjerne en runketråd, men hva så? Jeg var på byen i helga og endte på nach sammen med 10-12 perifere kjente og ukjente. Plutselig var det ei jente som reise seg opp, dro av seg buksa og la seg på ryggen på bordet midt foran oss. Og så var den en av guttene som fulgte på og knullet henne - rett foran oss. Noen reiste seg og gikk. Jeg også, men mest for at jeg var redd for at jeg skulle bli revet med. Jeg synes det var veldig pirrende, men følte meg moralsk forpliktet til å forlate stua. Jeg har tenkt MYE på det etterpå. Andre som har gode historier om sex på nachspiel? Anonymkode: 76858...12f Seriøst? Dere skal ikke måtte gå om noen gjør slikt forann dere! De burde gått. Men ja, høres deilig ut det, så lenge hun ikke var driting og vet hva hun gjorde! Tenker ikke folk på at andre kan filme de? Anonymkode: 0b469...d74
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:48 #4 Skrevet onsdag kl. 13:48 Neida, de var begge ved sine full fem. Feststemte og tipsy, men ikke verre enn at de fremstod tilregnelige. Og ingen av de fremstod som presset eller utilpass. Virket nesten avtalt. Jeg kjente de ikke, så mulig de var et par og er tilbøyelig til å drive med slikt. Like fullt underholdende, men jeg bøyde av for det politisk korrekte - å gå. Anonymkode: 76858...12f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:48 #5 Skrevet onsdag kl. 13:48 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Seriøst? Dere skal ikke måtte gå om noen gjør slikt forann dere! De burde gått. Men ja, høres deilig ut det, så lenge hun ikke var driting og vet hva hun gjorde! Tenker ikke folk på at andre kan filme de? Anonymkode: 0b469...d74 Slike folk tenker ikke. Man vet hva man gjør selv om man er dritings. De der greiene der forfølger dem resten av livet - det er derfor alle kvinner vil holde hemmelig sin seksuelle fortid. Anonymkode: f5bee...29c 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:51 #6 Skrevet onsdag kl. 13:51 Syns uansett at det er frekt å påtvinge andre dette! Var vel ikke ett sextreff? Anonymkode: 0b469...d74 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:54 #7 Skrevet onsdag kl. 13:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns uansett at det er frekt å påtvinge andre dette! Var vel ikke ett sextreff? Anonymkode: 0b469...d74 Nei, og basert på antallet som reiste seg og gikk så er det ingenting som tyder på det. Anonymkode: 76858...12f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:00 #8 Skrevet onsdag kl. 14:00 Snakk om å ødelegge et nach.. Anonymkode: 42329...1d0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:08 #9 Skrevet onsdag kl. 14:08 Ble det gjort uten kondom? Anonymkode: 2413f...4a0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:30 #10 Skrevet onsdag kl. 14:30 Har ikke opplevd noe så drøyt nei. Men har et par ganger opplevd en dame som har begynnt å suge en fyr midt utpå dansegulvet på et stappfullt utested. Ble nesten utsatt for det selv en gang også når en dame begynte å fikle nedi buksa mi på dansegulvet. Men opplevde på en aktivitetstur på en fest noe liknende som deg bare at det ikke gikk så langt. Vi var vel kanskje 30 til 40 stykker ved et langbord hvor de aller fleste ikke kjente hverandre fra før. Og et stykke utpå kvelden begynner en jente i veldig lite klær å vri og åle seg og sprike med beina, og stikke rompa oppi været oppå bordet. Og dette var ikke noe danser på bordet setting, hun var den eneste oppå bordet. Anonymkode: 388eb...0e5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:06 #11 Skrevet onsdag kl. 15:06 Du hadde blitt, hvis du ikke var redd for hva dine bekjente ville si? Slike situasjoner er veldig pirrende, og ikke noe som skjer så ofte, for oss vanlige kjedelige. Rart å tenke tilbake på, men de fire første jeg hadde sex med, var på forskjellige nachspiel. Vi lurte oss riktignok unna, men et par av gangene visste resten av festen hva vi holdt på med. Jeg har vært med på to avtalte sexfester i godt voksen alder, men det er nesten mer artig å fantasere om hva som kunne ha skjedd ut av det blå. Anonymkode: ab59c...7af 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:55 #12 Skrevet onsdag kl. 18:55 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble det gjort uten kondom? Anonymkode: 2413f...4a0 Yes Anonymkode: 76858...12f
Hunmedham Skrevet i går, 11:55 #13 Skrevet i går, 11:55 Gjennom et levd liv kan man oppleve varianter av dette. Jeg har sett en mann sitte i en sofa, der en kvinne har lagt et pledd over fanget hans og krøpet under og tydelig sugd ham med andre rundt. Sittende ridetur i en badestamp som inspirerte andre, og så var det tre par som gjorde det samtidig. Strandsex. Joda, det skjer - også i edru tilstand.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #14 Skrevet i går, 14:02 Hunmedham skrev (2 timer siden): Gjennom et levd liv kan man oppleve varianter av dette. Jeg har sett en mann sitte i en sofa, der en kvinne har lagt et pledd over fanget hans og krøpet under og tydelig sugd ham med andre rundt. Sittende ridetur i en badestamp som inspirerte andre, og så var det tre par som gjorde det samtidig. Strandsex. Joda, det skjer - også i edru tilstand. Det er alle disse sakene her dere holder hemmelig for fremtidige partnere. Ugh. Anonymkode: f5bee...29c 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er alle disse sakene her dere holder hemmelig for fremtidige partnere. Ugh. Anonymkode: f5bee...29c Må da være lov å være litt horete i livet sitt og feie det under teppet. Anonymkode: 09cc1...c46 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er alle disse sakene her dere holder hemmelig for fremtidige partnere. Ugh. Anonymkode: f5bee...29c Det høres ut som du har et sykelig oppheng i noe, eller har vokst opp med mye skam rundt kropp og sex? Det finnes utrolig mange menn, og kvinner, som faktisk setter pris på at partneren har hatt slike opplevelser. Anonymkode: ab59c...7af 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Dette er ikke så uvanlig som det høres ut som Anonymkode: cf2a4...8c4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 15.48): Neida, de var begge ved sine full fem. Feststemte og tipsy, men ikke verre enn at de fremstod tilregnelige. Og ingen av de fremstod som presset eller utilpass. Virket nesten avtalt. Jeg kjente de ikke, så mulig de var et par og er tilbøyelig til å drive med slikt. Like fullt underholdende, men jeg bøyde av for det politisk korrekte - å gå. Anonymkode: 76858...12f Venta du til de fikk orgasme? Anonymkode: dad3b...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå