AnonymGjest81 Skrevet 8. oktober 2025 #1 Skrevet 8. oktober 2025 Flere som har bekhterev og er i full jobb? Hvilke jobb har dere? Går dere på biologisk? Hvordan er hverdagen deres? Jeg har bekhterev og har gått på biologisk i 1 år snart. Har de siste ukene hatt mye smerter, tung i kroppen og har i dag gått hjem tidligere fra jobb. Første gangen dette året på biologisk jeg faktisk måtte kaste inn håndkleet på jobb. Jobber i dagligvare så er en fysisk jobb. Syens biologisk har veldig god virkning på meg så er litt redd for at den nå har sluttet å virke så bra som tidligere. Værste jeg vet er å ikke klare å være på jobb, redd for hva sjefen tenker, selv om vi har ett veldig godt forhold og vi har tillitt til hverandre og jeg kan alltid snakket med vedkommende om det er noe. Sliter veldig med overtenking og bekymringstanker rundt jobb, har pushet meg flere ganger pha redsel for å enten miste tillitt, bli skviset ut og i værste fall miste muligheten til forfremmelse. Dette er noe jeg må jobbe med framover. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #2 Skrevet 8. oktober 2025 Trener du jevnlig styrke og går tur hver dag? Anonymkode: 0cd3b...95a
AnonymGjest81 Skrevet 8. oktober 2025 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Trener du jevnlig styrke og går tur hver dag? Anonymkode: 0cd3b...95a Styrke har jeg treng jevnlig helt til kroppen sa stopp, revmatolog har gitt meg noen øvelser jeg kan gjøre hjemme men pga fysisk tung jobb blir det i overkant med styrketrening. Jeg går igjennomsnitt tur 4 ganger i uka i tilegg til 12-14000 skritt på jobb.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #4 Skrevet 8. oktober 2025 Sjekk om du har dannet d så antistoff mot medisinen. Snakk m lege/ reumatologen om det. eller du bare har en flare up. Man kan gjøre alt rett men alikevel få vondt og bli helt ferdig med denne sykdommen. Det er typisk denne gjengen årstiden at man blir dårligere. Anonymkode: f2c0b...eeb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå