AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:04 #21 Skrevet torsdag kl. 10:04 Den eneste jeg liker hjemme hos meg selv er Fresh cotton fra Kid. https://www.kid.no/interior/lys-og-duftlys/duftpinner/fresh-cotton-metallic-duftpinner-rosa?v=20408807509 Anonymkode: 019a9...983
AnonymGjest81 Skrevet torsdag kl. 12:29 Forfatter #22 Skrevet torsdag kl. 12:29 Mange gide tips. Tusen takk. Og jeg klarer faktisk tenke selv å trenger ingen påminnelse om helseskadelige lukter og stoffer😂 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:31 #23 Skrevet torsdag kl. 12:31 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Der da du noe viktig: Du har et så stort behov for å føle deg overlegen t du kommer inn med informasjon absolutt alle i samfunnet vårt har tilgang på, og tror du kommer med banebrytende informasjon 😅 Like banebrytende som det innlegget som sier at det er rent hjem lukter bedre enn et skittent. Føler du deg bedre nå? Anonymkode: d8e72...e53 Ja. 😇 Anonymkode: b65bf...893 1
Helene Skrevet torsdag kl. 12:42 #24 Skrevet torsdag kl. 12:42 Nå røyker jeg inne i perioder. Ønsker ikke at hjemmet skal lukte røyk. Har eddik liggende rundt omkring, det tar lukt. Har også lukt av sitron. Dette legger jeg ut, ikke for andre, for meg. Lufter daglig, og har eddik og godlukt. Sitron er duften hos meg. Frisk.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:44 #25 Skrevet torsdag kl. 12:44 Helene skrev (Akkurat nå): Nå røyker jeg inne i perioder. Ønsker ikke at hjemmet skal lukte røyk. Har eddik liggende rundt omkring, det tar lukt. Har også lukt av sitron. Dette legger jeg ut, ikke for andre, for meg. Lufter daglig, og har eddik og godlukt. Sitron er duften hos meg. Frisk. Jeg skal si deg én ting - og det er at røyker du inne, så lukter det inne. Det lukter ikke sitron eller friskt hos deg. Det lukter sur gammal SIGG. Anonymkode: e4595...b0f 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:50 #26 Skrevet torsdag kl. 12:50 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke det Ts lurer på så hold det for deg selv. 🤦♀️ Anonymkode: 3a6d1...d5a Jeg syns vedkommende har et poeng og har lov å formidle det. Jeg kunne sagt det samme. Vi er så opptatt av å dekke over naturlige lukter med kunstig,kjemisk framstiller dufter. Dette er ikke sunt for lungene våre! Og så roter vi oss ned i en løgn om at det naturlige lukter vondt. Eller vi vet ikke hvordan det naturlige dufter lenger og det er skikkelig ille! Anonymkode: 18f54...78a 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:54 #27 Skrevet torsdag kl. 12:54 AnonymGjest81 skrev (22 timer siden): Jeg ønsker annen duft. Er nyvaska her hver uke, og vi lufter også, vaskerommet og gangen lukter tøymykner å elsker sånn myk god rein duft. DU lukter kun lukt av tøymykner på disse rommene. Alle andre som kommer på besøk kjenner garantert den tøymyknerlukta i hele huset ditt og utenfor også. Men du skal altså ha enda mer lukt oppå den kvalmende tøymyknerlukta du da? Folk kommer jo til å få rennende nese og sprutrøde øyne når de kommer på besøk! Anonymkode: abb31...e2e 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:55 #28 Skrevet torsdag kl. 12:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns vedkommende har et poeng og har lov å formidle det. Jeg kunne sagt det samme. Vi er så opptatt av å dekke over naturlige lukter med kunstig,kjemisk framstiller dufter. Dette er ikke sunt for lungene våre! Og så roter vi oss ned i en løgn om at det naturlige lukter vondt. Eller vi vet ikke hvordan det naturlige dufter lenger og det er skikkelig ille! Anonymkode: 18f54...78a Min erfaring er at folk som ikke har lungeproblemer eller står nær noen med dette, ikke bryr seg. De tror den ekle lukta er naturlig. Og de tror det bra at det lukter noe hele tiden. Anonymkode: e30f1...2c5 2
Helene Skrevet torsdag kl. 12:55 #29 Skrevet torsdag kl. 12:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal si deg én ting - og det er at røyker du inne, så lukter det inne. Det lukter ikke sitron eller friskt hos deg. Det lukter sur gammal SIGG. Anonymkode: e4595...b0f Har besøk innimellom. De blir overrasket over at det ikke lukter røyk hos meg. Røyker ikke sigaretter. Lufter alltid, i tillegg til eddik og godlukt. Klart, er man anti, anti, så lukter det røyk hos meg. Man skal ikke bagatellisere dette. Min egen mor har kommet inn her og sagt, det lukter røyk. Da hadde jeg røkt rett før hun kom. Gjenerellt har jeg et ok hjem. Det lukter ikke surt. Lufter daglig og har eddik og sitron rundt i stuen.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:03 #30 Skrevet torsdag kl. 13:03 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor vet du at hun trenger å minnes på det? Hun klarer sikkert å tenke litt selv Og ikke all slik lukt er helseskadelig. Finnes mange naturlige dufter som fra eterisk oljer. Anonymkode: 6c2f2...123 Hvis dere klarer å tenke selv, så kan dere begynne med å følge litt mer med. Eteriske oljer, selv om de er naturlige, er ikke sunt å puste inn over tid. At noe er naturlig betyr ikke at det er ufarlig eller bare sunt. Her kan dere lese forskning og tenke litt selv rundt hva som står der om hvordan eteriske oljer reagerer med andre stoffer i lufta: https://www.forskning.no/alternativ-behandling-samfunnsmedisin/aromaterapi---ikke-bare-sunt/746838 Folk sprayer og dufter på seg selv og andre allergier og astma. Og i verste fall andre plager og sykdommer. Anonymkode: 270d5...9a3 2 1
Sen ve ben Skrevet torsdag kl. 13:08 #31 Skrevet torsdag kl. 13:08 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): DU lukter kun lukt av tøymykner på disse rommene. Alle andre som kommer på besøk kjenner garantert den tøymyknerlukta i hele huset ditt og utenfor også. Men du skal altså ha enda mer lukt oppå den kvalmende tøymyknerlukta du da? Folk kommer jo til å få rennende nese og sprutrøde øyne når de kommer på besøk! Anonymkode: abb31...e2e Dette er så riktig. Ei jeg har i familien elsker tøymykner, med en gang hun åpner døren til huset så kjenner jeg tøymykner lukt, hun elsker tøymykner lukt. Det gjør meg ikke noe, men hver gang jeg kommer hjem fra å besøke henne så syntes jeg at det alltid luktet rart når jeg kommer i huset mitt. Prøvde iherdig å finne ut av det og kom til slutt på tøymykner hennes.😅🤦♀️ Unnskyld Ts, måtte bare. Endret torsdag kl. 13:09 av Sen ve ben
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:13 #32 Skrevet torsdag kl. 13:13 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke det Ts lurer på så hold det for deg selv. 🤦♀️ Anonymkode: 3a6d1...d5a Jeg syns vedkommende har et poeng og har lov å formidle det. Jeg kunne sagt det samme. Vi er så opptatt av å dekke over naturlige lukter med kunstig,kjemisk framstiller dufter. Dette er ikke sunt for lungene våre! Og så roter vi oss ned i en løgn om at det naturlige lukter vondt. Eller vi vet ikke hvordan det naturlige dufter lenger og det er skikkelig ille! Anonymkode: 18f54...78a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:24 #33 Skrevet torsdag kl. 13:24 Kan ikke dere «naturlige dufter bla,bla bla»-profeter lage deres egen tråd om det, og.ikke komme med råd ts har sagt hun ikke vil ha. Pell dere ut! Anonymkode: 99bf0...1f0 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:23 #34 Skrevet torsdag kl. 14:23 Helene skrev (1 time siden): Har besøk innimellom. De blir overrasket over at det ikke lukter røyk hos meg. Røyker ikke sigaretter. Lufter alltid, i tillegg til eddik og godlukt. Klart, er man anti, anti, så lukter det røyk hos meg. Man skal ikke bagatellisere dette. Min egen mor har kommet inn her og sagt, det lukter røyk. Da hadde jeg røkt rett før hun kom. Gjenerellt har jeg et ok hjem. Det lukter ikke surt. Lufter daglig og har eddik og sitron rundt i stuen. Er man anti-anti så kommenterer man slikt. Resten av oss synes det er skikkelig ekkelt, også lukten. Men velger bare å bekrefte at det ikke lukter noe som helst. Anonymkode: b0195...b14 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:26 #35 Skrevet torsdag kl. 14:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns vedkommende har et poeng og har lov å formidle det. Jeg kunne sagt det samme. Vi er så opptatt av å dekke over naturlige lukter med kunstig,kjemisk framstiller dufter. Dette er ikke sunt for lungene våre! Og så roter vi oss ned i en løgn om at det naturlige lukter vondt. Eller vi vet ikke hvordan det naturlige dufter lenger og det er skikkelig ille! Anonymkode: 18f54...78a Da har du jo en heltidsjobb her inne... Klærne du bruker, produktene du kjøper, julegavene du spør om. Ferieturen du skal på. Hva du skal ha til middag i dag. At du drikker vin. Alt vi gjør i dette livet er farlig. Det som er veldig farlig har myndighetene satt forbud mot. Resten velger noen av oss å gjøre i moderate mengder, da det gir oss et bedre liv enn å flytte langt opp i skogen og kun spise naturlige råvarer som vi dyrker og sanker selv. Anonymkode: b0195...b14 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:30 #36 Skrevet torsdag kl. 14:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke dere «naturlige dufter bla,bla bla»-profeter lage deres egen tråd om det, og.ikke komme med råd ts har sagt hun ikke vil ha. Pell dere ut! Anonymkode: 99bf0...1f0 Nei takk,jeg trives her 😁 Anonymkode: 18f54...78a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:50 #37 Skrevet torsdag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da har du jo en heltidsjobb her inne... Klærne du bruker, produktene du kjøper, julegavene du spør om. Ferieturen du skal på. Hva du skal ha til middag i dag. At du drikker vin. Alt vi gjør i dette livet er farlig. Det som er veldig farlig har myndighetene satt forbud mot. Resten velger noen av oss å gjøre i moderate mengder, da det gir oss et bedre liv enn å flytte langt opp i skogen og kun spise naturlige råvarer som vi dyrker og sanker selv. Anonymkode: b0195...b14 Jeg lever ikke særlig sunt og er ikke fanatisk, men de tingene jeg gjør skader kun meg. Parfymeentusiastene plager andre rundt seg. Det er dessverre veldig mange som ikke holder det "moderat". En gjennomsnittsnorman i dag tidlig: 1.Shampo og dusjsåpe med parfyme. 2. Deo med parfyme 3. Bodylotion med parfyme 4. Ansiktskrem, øyekrem (evt serum osv) og diverse sminke med kjemikalier og parfyme 5. Hårprodukter (ofte med parfyme) 6. Parfyme 7. Klær som er vadket i omo (parfymert) og tøymykner (parfymert) 8. Dersom veska deres har stått i et hjem med luktdifuser så lukter det gjerne av denne også. Vi lukter disse folkene og det er helt utrolig at folk ikke tenker på at den kokoskremen kræsjer med lukta i sjampoen og deoen. Det er ikke sjelden jeg kommer på jobb om morgenen og møter en vegg av diverse parfymelukter i mengder som er store nok til å etse hull tre ozonlag. Og ikke minst: det lukter skikkelig ille når man blander så mange lukter på en person. Anonymkode: e30f1...2c5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:35 #38 Skrevet torsdag kl. 19:35 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg lever ikke særlig sunt og er ikke fanatisk, men de tingene jeg gjør skader kun meg. Parfymeentusiastene plager andre rundt seg. Det er dessverre veldig mange som ikke holder det "moderat". En gjennomsnittsnorman i dag tidlig: 1.Shampo og dusjsåpe med parfyme. 2. Deo med parfyme 3. Bodylotion med parfyme 4. Ansiktskrem, øyekrem (evt serum osv) og diverse sminke med kjemikalier og parfyme 5. Hårprodukter (ofte med parfyme) 6. Parfyme 7. Klær som er vadket i omo (parfymert) og tøymykner (parfymert) 8. Dersom veska deres har stått i et hjem med luktdifuser så lukter det gjerne av denne også. Vi lukter disse folkene og det er helt utrolig at folk ikke tenker på at den kokoskremen kræsjer med lukta i sjampoen og deoen. Det er ikke sjelden jeg kommer på jobb om morgenen og møter en vegg av diverse parfymelukter i mengder som er store nok til å etse hull tre ozonlag. Og ikke minst: det lukter skikkelig ille når man blander så mange lukter på en person. Anonymkode: e30f1...2c5 Jeg glemte å nevne alle husvasksprayer som ofte dras frem nesten daglig. Jif baderom, jif kjøkken, zalo spray og gjerne dem som har den verste lukta av dem alle: Jif vindusspray. Anonymkode: e30f1...2c5 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:09 #39 Skrevet fredag kl. 15:09 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg glemte å nevne alle husvasksprayer som ofte dras frem nesten daglig. Jif baderom, jif kjøkken, zalo spray og gjerne dem som har den verste lukta av dem alle: Jif vindusspray. Anonymkode: e30f1...2c5 Er en ivrig motstander av spray jeg og. Blir så oppgitt når folk driver med ymse sånne sprayer rundt barn! Anonymkode: 18f54...78a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:32 #40 Skrevet fredag kl. 15:32 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er en ivrig motstander av spray jeg og. Blir så oppgitt når folk driver med ymse sånne sprayer rundt barn! Anonymkode: 18f54...78a Det er helt krise! Folk nekter å innse hvor skadelig slike sprayer er, de er mer opptatt av raskt, effektivt og "ren" luft. Anonymkode: e30f1...2c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå