AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:50 #21 Skrevet torsdag kl. 08:50 Er du David Eriksen? Anonymkode: f8cd9...a8c
carlberner1 Skrevet torsdag kl. 08:59 #22 Skrevet torsdag kl. 08:59 MammanTilCasper skrev (18 timer siden): Så vi satte en aldersgrense på 30 MammanTilCasper skrev (18 timer siden): Jeg skjønner at alle må gjennom en modningsprosess og finne ut av ting Tror jeg henger med her, men noe foruroligende hvis det først skjer i den alderen, dog. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du David Eriksen? Anonymkode: f8cd9...a8c Hvem er det? Har ikke sett etter, men tror (fordomsfullt) at SSB vil opplyse at det er maaange David Eriksen-er
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:16 #23 Skrevet torsdag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er du David Eriksen? Anonymkode: f8cd9...a8c nei, hvem er det? Anonymkode: 5e46c...385
Gjest MammanTilCasper Skrevet torsdag kl. 09:18 #24 Skrevet torsdag kl. 09:18 carlberner1 skrev (17 minutter siden): Tror jeg henger med her, men noe foruroligende hvis det først skjer i den alderen, dog. Hvem er det? Har ikke sett etter, men tror (fordomsfullt) at SSB vil opplyse at det er maaange David Eriksen-er Folk er forskjellige, mange hyggelige folk i alle aldre. Men erfaringer gjør jo at man må sette noen grenser som som gjør at ting fungerer godt i en hektisk hverdag.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:19 #25 Skrevet torsdag kl. 09:19 ts her. Naboer: Funker med en øl etter generalforsamling med flere til stede, ev. konsert i lokalmiljøet. Kolleger: Mest aktuelt med lønningspils eller slike ting, men kolleger som bor i området passer det med et glass vin med på en lokale cafeen. Det er ganske kjedelig å være mann rundt 50 på en avdeling med nesten bare damer, og mange av dem er 27-35. Men etter 30 er jo ganske greit. Synes alle over 30 er voksne. Anonymkode: 5e46c...385
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:21 #26 Skrevet torsdag kl. 09:21 MammanTilCasper skrev (19 timer siden): Man kan selvfølgelig det Men min erfaring er at det skal lite til før det blir mye styr. Jeg skjønner at alle må gjennom en modningsprosess og finne ut av ting, men vi gidder bare ikke. Det er forøvrig veldig mye bra frivillig arbeid hvor man kan hjelpe og inkludere folk som sliter med ensomhet - og det er koseligere enn å se en 26-åring taste fortvilet på iphonen sin fordi ei venninne har kommentert noe om en tur til barcelona med ei som hu ikke liker og eksen til kusina bla bla. Vi gidder ikke. ts her: jeg er ikke ensom. jeg liker bare å omgås folk i alle aldrer. skjønte ikke det med barcelona? Anonymkode: 5e46c...385
Gjest MammanTilCasper Skrevet torsdag kl. 09:57 #27 Skrevet torsdag kl. 09:57 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): ts her: jeg er ikke ensom. jeg liker bare å omgås folk i alle aldrer. skjønte ikke det med barcelona? Anonymkode: 5e46c...385 OK - håper det går fint da lykke til
Vegar Beideren Skrevet søndag kl. 07:06 #28 Skrevet søndag kl. 07:06 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 20.58): Jeg har det omvendt her; jeg er nesten 50 og har ei oppgangen på 22 som er veldig ivrig på kontakt. Nesten så jeg sjekker døra når jeg skal ut for å som kysten er klar. Nesten som om hun følger med når jeg kommer og går. Flott jente, men jeg tror hun er en liten nut case... Anonymkode: f8cd9...a8c Ikke uvanlig at unge kvinner søker voksne menn. Det opplever jeg hele tida. Ønsker du ikke kontakt, eller er det fordommer som stopper deg? Kanskje nærhet og forståelse fra en voksen mann er akkurat det hun trenger Bare du er ærlig på om du vil ha lek eller noe seriøst, så er aldersforskjell ikke noe å bry seg om. Begge velger jo selv om de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå