AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Skrevet 8. oktober Har sett blant annet på Kiwi, Bunnpris osv men finner de ikke. Anonymkode: 553a6...a62
Daisy-love Skrevet 8. oktober #2 Skrevet 8. oktober Rema har det alltid her. Ellers noen Meny, Spar, og Kiwi har også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Skrevet 9. oktober Daisy-love skrev (20 timer siden): Rema har det alltid her. Ellers noen Meny, Spar, og Kiwi har også. Fant kun èn type på Spar her. Ingenting på Kiwi, Rema eller Coop... Anonymkode: 553a6...a62
Daisy-love Skrevet 9. oktober #4 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fant kun èn type på Spar her. Ingenting på Kiwi, Rema eller Coop... Anonymkode: 553a6...a62 Coop Extra har sluttet med dem, mens Rema skal ha dem. De kan stå både blandet med frukten, i snacksen, og i løse hyller rundt forbi. Jeg har kun av og til funnet på Kiwi og Meny, og da står de med nøttene, gjerne de mer spesielle typene, ikke sammen med Eldorado cashewnøtter. Håper du finner for de er utrolig gode 🥰😋
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Rusta Anonymkode: 92f5e...e09 Skal sjekke der. Noen som kanskje har sett de på Europris eller Nille? Anonymkode: 553a6...a62
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november Noen som vet om disse er ute av produksjon, eller om de bare har leveringsvansker? De er nemlig tomme i alle Rema og Meny rundt her nå, og jeg er livredd for at de ikke kommer tilbake for dette er seriøst noe av det beste jeg har smakt😩 Anonymkode: 7e804...e6c
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november Har brukt å kjøpe de på Coop Obs selv. Anonymkode: 3d764...74e
AnonymBruker Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november Jeg så dem på gigaboks i Stavanger for en uke siden. Anonymkode: a8599...a43
Daisy-love Skrevet tirsdag kl. 15:27 #11 Skrevet tirsdag kl. 15:27 Her har jeg sjekket litt rundt, og de med mango har de ikke på flere Rema-butikker. Jeg har fått hamstret litt på den ene som har hauger da. Den Remaen jeg går mest på hadde idag fått inn store mengder med den med ananas, men ingen med mango. Butikksjefen var der ikke, så jeg fikk ikke spurt henne, men vet at det går mye mer av de med mango enn ananas, så jeg vil tro de ikke går ut. Jeg håper i hvert fall ikke det 🤞🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå