Gå til innhold

Tips hvordan spørre kollega om sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en ung dame på jobben jeg liker veldig godt og som jeg har lyst å ha sex med. Selv er jeg 50 men er godt trent (ingen kulemage). 
Tips hvordan sjekke henne opp?

Roffe

Anonymkode: b9a87...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Jeg har også damer på jobb på 28 jeg vil ligge med, naboer også, men jeg våger  ikke prøve meg. Trolig lettere (og mindre riski) å prøve seg på damer på den alderen på Tinder.

Anonymkode: 51735...4bf

Skrevet

Man spør ikke kollegaer om det. Det er sextrakassering på arbeidsplassen, og veldig ubehagelig å bli utsatt for. Om du i tillegg har en høyere stilling enn henne, blir følelsen av press enda større og ubehageligere.

En kvinnelig kollega på 25-35 år går vanligvis ikke etter femtiårige gubber. Man skiter ikke der man spiser. Et godt råd til deg, det siste der.

Anonymkode: 5bb45...549

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Måtte ev. være å spøke og si: "Hadde du vært 20 år eldre hadde jeg blitt forelsket i deg". Kan hende hun svarer på et flørtete vis og du får henne til sengs.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man spør ikke kollegaer om det. Det er sextrakassering på arbeidsplassen, og veldig ubehagelig å bli utsatt for. Om du i tillegg har en høyere stilling enn henne, blir følelsen av press enda større og ubehageligere.

En kvinnelig kollega på 25-35 år går vanligvis ikke etter femtiårige gubber. Man skiter ikke der man spiser. Et godt råd til deg, det siste der.

Nåja, du skulle bare visst ;) ...

Hilsen 50-årig gubbe i en stor norsk tech-bedrift.

Anonymkode: 86cc8...2e3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er en ung dame på jobben jeg liker veldig godt og som jeg har lyst å ha sex med. Selv er jeg 50 men er godt trent (ingen kulemage). 

Roffe

Vel, Roffe det gjør man bare ikke. 

Finn deg en utenfor jobb. Det fins plenty av damer der ute 😄

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men vi jobber ikke på samme avd. Bare samme arbeidsgiver. Hun smilte til meg en gang. Mener også når hun en gang passerte meg, i stedet for å gå litt rundt, kom borti kroppen min med vilje.
En gang når jeg satt og slappet av i en hvilestol i fellesområdet, stod hun like ved meg å pratet med noen andre, og rettet på buksa si så jeg måtte kikke ekstra på rumpa hennes. 

Roffe

Skrevet

Dette er nok tulleinnlegg.

Ellers: Ikke gjør noe.

Anonymkode: 4e8fb...08e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men vi jobber ikke på samme avd. Bare samme arbeidsgiver. Hun smilte til meg en gang. Mener også når hun en gang passerte meg, i stedet for å gå litt rundt, kom borti kroppen min med vilje.
En gang når jeg satt og slappet av i en hvilestol i fellesområdet, stod hun like ved meg å pratet med noen andre, og rettet på buksa si så jeg måtte kikke ekstra på rumpa hennes. 

Roffe

Dette minnet meg på den tråden om hvorfor mange ikke smilte til fremmede. Det er da helt normal folkeskikk å smile til en kollega. Det betyr ingenting. 

Anonymkode: 61441...8c3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette minnet meg på den tråden om hvorfor mange ikke smilte til fremmede. Det er da helt normal folkeskikk å smile til en kollega. Det betyr ingenting. 

Anonymkode: 61441...8c3

Det betyr jo selvfølgelig noe! Med tanke på denne handlingen og det andre som Roffe beskrev tror jeg ikke det er lenge før hun river opp døra til kontoret hans og bønnfaller han om sex.

Anonymkode: 8d6eb...b14

• Liker 3
Skrevet

heng en lapp på toalettet om at du vil knulle på printerrommet klokken 13. 1 % sjanse for at noen kommer. men vær anonym, ikke skriv navnet ditt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Roffe

Ja men da så. Da er dere nesten på datingstadiet. Jeg ville bare bust ut med " Kan jeg få filleriste rævhålet ditt neste julebord?" På et almennsmøte. 

Fått det overstått. Siden sosial kompetanse likevel er mangelvare. Kjør på.

Anonymkode: 90db6...da9

• Liker 1
Skrevet

Han heter egentlig Trond...

Skrevet

Det er lov, dersom alderen hennes er din alder del på 2, + 7. Go for it! 

Anonymkode: 4b4dd...26d

Skrevet

Kan ikke du og Gerd 52 bare innse at dere passer best med hverandre, og ikke med de stakkarene dere jakter på?

Anonymkode: 33d63...593

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Da er du snart uten jobb.

Anonymkode: 6a217...99d

Skrevet

Hei Roffe!

Det er ikke lenge ingen til julebordsesongen, og det er jo normalt høytid for slike ting. Om du synes det er for lenge å vente, eller vil varme henne opp, så inviter gjerne til lønningspils. Få henne med ut på byen og spander henne tipsy. Da finner du ut hva som er potensialet. Men husk - det må være hennes valg - alltid. Keep your bandit clean!

Anonymkode: d2dc1...6c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei Roffe!

Det er ikke lenge ingen til julebordsesongen, og det er jo normalt høytid for slike ting. Om du synes det er for lenge å vente, eller vil varme henne opp, så inviter gjerne til lønningspils. Få henne med ut på byen og spander henne tipsy. Da finner du ut hva som er potensialet. Men husk - det må være hennes valg - alltid. Keep your bandit clean!

Anonymkode: d2dc1...6c0

Takk for tipset. Spørs om det ikke er smartest å vente til julebordet ja. 

Roffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan ikke du og Gerd 52 bare innse at dere passer best med hverandre, og ikke med de stakkarene dere jakter på?

Anonymkode: 33d63...593

Haha, mine tanker gikk også til Gerd52 :D

Anonymkode: 70d9f...934

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Roffe

Hei Roffe, det beste er faktisk å bare ta ut penisen og vifte med den, mens du tar peke og langfinger som en V og stikker tunga ut mellom fingrene og vibrerer så spyttet spruter til alle kanter. Hvis du mestrer den, så er det en garantert trusedropper, ikke bli forbauset om dama får sprutorgasme der og da.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...