AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:52 #1 Skrevet onsdag kl. 10:52 Jeg har en søknad liggende inne. Før har jeg kunnet logge inn på NAV, og få opp et alternativ som heter noe ala «se din sak» under der det stod «se saksbehandlingstider for uføretrygd». Nå er «se din sak» borte. Er det det hos dere også?? Anonymkode: 5b702...d78
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:33 #2 Skrevet onsdag kl. 13:33 Det er gjort en endring der. Men du kan se der at søknaden din er under behandling. Anonymkode: 967e7...864
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:15 #3 Skrevet onsdag kl. 19:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er gjort en endring der. Men du kan se der at søknaden din er under behandling. Anonymkode: 967e7...864 Du sier ikke. Anonymkode: eb8f9...8a4
AnonymBruker Skrevet i går, 10:49 #4 Skrevet i går, 10:49 Alle har fått endret denne siden, ja. Anbefaler å følge AAP-aksjonen på Facebook. Der finner man mange flere likesinnede og slipper hatet mot uføre som eksisterer her på KG. Anonymkode: 51098...abc 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #5 Skrevet i går, 10:55 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle har fått endret denne siden, ja. Anbefaler å følge AAP-aksjonen på Facebook. Der finner man mange flere likesinnede og slipper hatet mot uføre som eksisterer her på KG. Anonymkode: 51098...abc Det gir en bredere debatt å ikke bare jatte med likesinnede. Anonymkode: eb8f9...8a4
mommyaka Skrevet i går, 10:58 #6 Skrevet i går, 10:58 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 12.52): Jeg har en søknad liggende inne. Før har jeg kunnet logge inn på NAV, og få opp et alternativ som heter noe ala «se din sak» under der det stod «se saksbehandlingstider for uføretrygd». Nå er «se din sak» borte. Er det det hos dere også?? Anonymkode: 5b702...d78 De har tatt den vekk dessverre:( snakket med Nav nå
AnonymBruker Skrevet i går, 16:17 #7 Skrevet i går, 16:17 Har en venn som er i lik situasjon, ventet på å gå til "til attestering" men så endret de siden og nå kan man ikke lenge vite hvilket stadie av prosessen en er i. Veldig glad jeg fikk min avklart før den endringen her. Anonymkode: ff12c...b35 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det gir en bredere debatt å ikke bare jatte med likesinnede. Anonymkode: eb8f9...8a4 Forskjell på meningsutveksling og direkte hat og sjikanering. Ytringsfrihetens tragiske bakside. Jeg promoterer en plass hvor man kan støtte hverandre og føle seg i et trygt miljø. Hvor man velger å oppholde seg er opp til enhver. Anonymkode: 51098...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå