AnonymBruker Skrevet i går, 09:18 #1 Skrevet i går, 09:18 Ungen min på 6 år fikk en svær flaske med canoderm på blå resept. Da jeg henta den ut på apoteket så jeg at det er den kremen jeg har brukt forebyggende mot eksem til det andre barnet mitt da han var liten. Og jeg selv har brukt den litt. Den svir jo noe helt j*vlig? Den føles også veldig fet... Synes ikke det virker som en bra krem i denne situasjonen? Er det noe annen krem hun heller kan bruke? Evt. en krem først, og så denne over eller noe? Anonymkode: d5ac8...ec6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:22 #2 Skrevet i går, 09:22 Hei! Den fungerer fint når det ikke er et pågående problem på huden. Her har jeg tatt aderma exomega anti scratch først , og så canoderm etterpå. Anonymkode: 9c64b...68d
AnonymBruker Skrevet i går, 09:28 #3 Skrevet i går, 09:28 Ville forsøkt kremen du har fått fra legen før jeg hadde vurdert noe annet. Anonymkode: 5c40c...28f
AnonymBruker Skrevet i går, 09:59 #4 Skrevet i går, 09:59 Den svir veldig når man har utslett. Men den virker veldig godt for å forebygge Anonymkode: f5fbd...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå