AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg våkna til en melding fra en fyr jeg var på date med i går. Han skrev noe sånt som: Hei, takk for i går, det var hyggelig 😊 Men jeg kjente ikke helt at det var riktig match for meg. Ønsker deg masse lykke til videre med studier og alt annet 😊 Dette er faktisk andre gang jeg opplever det samme at jeg møter noen en gang, synes det går greit, og så får jeg en sånn “du virker hyggelig, men ikke match” melding dagen etter. Jeg blir så satt ut av det. Jeg hadde ikke trengt at det ble noe mer nødvendigvis, men jeg får helt sånn klump i magen og mister troa litt på hele datinggreia. Jeg hadde ikke vært på date på nesten et år fordi jeg har syntes det har vært skummelt, og nå kjenner jeg bare at det føles ekstra kjipt. Er dette egentlig vanlig etter bare en date? Føler det er en så “endelig” avgjørelse så fort. Jeg tenker liksom at man vanligvis bare hadde sendt sånn melding hvis man ikke syntes personen var noe attraktiv eller at det var noe veldig off/ ekstremt dårlig date eller lignede. Eller tar jeg feil? Vil bare forstå litt hva som ligger bak sånne meldinger/raske beslutninger og kanskje høre om flere har opplevd det samme? Pluss kansje få litt håp i meg igjen for kjenner jeg er litt oppgitt på datingen. (Jeg er tidlig i 20 årene, hvis det har noe å si.) Anonymkode: 32d6a...e65 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Selv om det kanskje er litt skuffende å få en sånn melding, er det jo mye bedre å få en melding, enn å bare bli ghostet. Anonymkode: 763ff...a35 26 12
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Synes det der er en hyggelig melding. Alternativet om han ikke ønsker å date videre er jo å ghoste og det er bare ufint. Kjenner man ikke noen kjemi eller match så går man videre. Rent statistisk så blir det jo ikke forhold av de fleste man dater. Du vil vel også være med noen som vil være med deg? Anonymkode: c0568...bc8 6 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg våkna til en melding fra en fyr jeg var på date med i går. Han skrev noe sånt som: Hei, takk for i går, det var hyggelig 😊 Men jeg kjente ikke helt at det var riktig match for meg. Ønsker deg masse lykke til videre med studier og alt annet 😊 Dette er faktisk andre gang jeg opplever det samme at jeg møter noen en gang, synes det går greit, og så får jeg en sånn “du virker hyggelig, men ikke match” melding dagen etter. Jeg blir så satt ut av det. Jeg hadde ikke trengt at det ble noe mer nødvendigvis, men jeg får helt sånn klump i magen og mister troa litt på hele datinggreia. Jeg hadde ikke vært på date på nesten et år fordi jeg har syntes det har vært skummelt, og nå kjenner jeg bare at det føles ekstra kjipt. Er dette egentlig vanlig etter bare en date? Føler det er en så “endelig” avgjørelse så fort. Jeg tenker liksom at man vanligvis bare hadde sendt sånn melding hvis man ikke syntes personen var noe attraktiv eller at det var noe veldig off/ ekstremt dårlig date eller lignede. Eller tar jeg feil? Vil bare forstå litt hva som ligger bak sånne meldinger/raske beslutninger og kanskje høre om flere har opplevd det samme? Pluss kansje få litt håp i meg igjen for kjenner jeg er litt oppgitt på datingen. (Jeg er tidlig i 20 årene, hvis det har noe å si.) Anonymkode: 32d6a...e65 Som den over her sier, kjipt, men vær glad han hadde anstendighet nok til å si det. Å bare bli ghosted er noe av det verste som er. Anonymkode: d8c94...c70 10 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Ja, dette er vanlig. Jeg sender gjerne slike meldinger. Foretrekker det fremfor «ghosting». Man merker fort i løpet av en time eller to hvis det er en dårlig match. Ofte så handler det om fravær av riktig type kjemi, mer enn at «det er noe galt» med vedkommende. 2 2
BobbySocks Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Tenker det er nokså ryddig med en slik melding. 4 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Noen ganger vet man bare. Da er det dumt å bruke tid og penger bare fordi en ikke kan avslutte enda. Anonymkode: de9e6...ce7 3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Hei:) enig med de andre over! Men samtidig .. skjønner deg veldig godt at det er litt nedtur og det er lett å tvile på seg selv når man blir avvist. Det er naturlig. Jeg var på date med en fyr, og han virket ut som en fin fyr på telefonen, og vi hadde en forholdsvis ok date utifra hva jeg skjønte. Han var ikke helt min type , så jeg avviste han ganske raskt etterpå. Det var gjensidig og han mente jeg var for lite pynta. Og selvom det var en forsåvidt grei samtale og vi avsluttet det hele på en voksen måte, så var det likevel sårende og tenke at han ikke likte meg. Selvom det ikke har noe å si siden vi uansett ikke matchet, så ble jeg litt betenktsom overfor meg selv. For lite pynta liksom.. jeg hadde pynta meg , men han forventet enda mer.-,- Anonymkode: 5e0b7...32e 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Man kan måtte date mange for å finne en man får god kjemi med. Om du følte noe, så gjorde ikke han det, og da er det bra at han sa ifra. Er så enkelt som det, så ikke ta det ille opp. Du kommer sikkert også til å treffe noen som liker deg og du ikke liker tilbake, og det blir på samme måten. Ikke gi opp, - plutselig treffer du på den rette! 👍 Anonymkode: 7f880...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Synes det er helt fair og helt greit. Det kan selvfølgelig hende han er litt for rask til å konkludere for sitt eget beste, det vet ingen av oss. Samtidig er dere tidlig i 20-årene, i en typisk «sondere terrenget»-tid, der det ikke er helt uvanlig å ha lav terskel for å gå videre og prøve en annen. Det kommuniserer han helt tydelig og høflig. Dette sier mer om ham, uten at det sier noe særskilt vondt om ham heller, enn det sier om deg. Det er dessverre sånt som skjer. Det føles sårt og kjipt når man kaster seg ut i det, men det er etter all verdens sannsynlighet ikke uttrykk for verste tenkelige alternativ (at du er helt fryktelig å være med) heller. Rist det av deg så godt du kan. Anonymkode: 771ea...e54 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Har og opplevd det noen ganger. Og det kan være etter en date, som har vart i flere timer, hvor skravla går, vi ler en del, og litt flørting. Så kommer melding dagen etter, om ingen kjemi. Og jeg ikke helt skjønner det. Anonymkode: 3d240...dcf 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Jeg har sendt slike meldinger til kvinner når jeg ikke har ønsket å fortsette. Er ikke det mer respektfullt enn å bli ignorert? Jeg tenker det ihvertfall, men ikke alle synes det, husker ei som sa jeg lagde masse styr og drama bare fordi jeg avviste på lignende måte som i HI 😅 Anonymkode: 22bc7...39f
Lizzybelle Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Veldig fin måte å informere om at dere ikke er en match. Kjipt? Ja hvis du liker han, men dette var ryddig. Og man vet etter en date om det er noe vits å date mer eller ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Nei, det er ikke vanlig. De fleste ghoster. Jeg hadde derfor vært takknemlig for en slik melding. Anonymkode: f5952...d80 4 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Synes det var en ryddig melding. Jeg kan selv si det muntlig samme kveld hvis det ikke er kjemi på en ok måte. Så hopper man videre. Anonymkode: 72972...43e 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Fin melding. Jeg har aldri drevet med dating men jeg synes ghosting er vel så bra og effektivt, men ser at jeg er unntaket fra regelen. Anonymkode: 5e784...d12
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Skjønner godt at du blir frustrert. Ja, det er jo tidlig å gi opp etter en date. Mannen min og jeg hadde en litt rar første date der jeg stressa og snakket i ett sett for å unngå stillhet. Han sa veldig lite. Men vi ga ikke opp. Det ble bedre og bedre for hver date. Han snakket etterhvert masse og jeg mindre 😂❤️ vi er virkelig en perfekt match, fortsatt forelsket i hverandre etter 8 år. Jeg tror det som var avgjørende var at begge var svært fysisk tiltrukket av hverandre. Og så fant vi heldigvis ut at vi hadde lik humor på første date selv om det var en litt klønete start fra begge. Anonymkode: c83dc...93f 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Jeg datet i noen år, og av alle jeg har møtt, litt usikker på hvor mange dater det har blitt til sammen, men si rundt 15 stk, så var det 1 som sendte meg en sånn melding. Jeg syntes det var så fint og voksent gjort. Det handler om å være ryddig og tydelig, så slipper man å gå rundt og lure. jeg følte for øvrig på det samme med denne fyren, så det var helt greit at det ikke ble noe mer. Kjente at jeg umiddelbart fikk en stor respekt for han 😊 De resterende mennene var en kombinasjon at jeg ikke hørte noe mer, eller at kommunikasjonen ble bare sakte, men sikkert mindre og mindre, eller at jeg ikke var interessert i de. Fant til slutt en mann det ble seriøst med, men husker fremdeles på denne mannen som sendte melding, bare fordi det var så uvanlig. På en positiv måte 😅 Anonymkode: 238bc...3c2 2 1
exictence Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Jeg synes det mest riktige er å komme med en sånn melding først som et svar hvis den andre (du) kommer med en melding der du viser interesse og forslag om noe mer. 1
exictence Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fin melding. Jeg har aldri drevet med dating men jeg synes ghosting er vel så bra og effektivt, men ser at jeg er unntaket fra regelen. Anonymkode: 5e784...d12 Men hadde du ikke svart dersom daten hadde skrevet en melding til deg? Det gjelder alle dere sm synes hosting er ok? Man svarer vel? Eller betyr det at man lar være å svare og bare forsvinner? Endret 2 timer siden av exictence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå