Gå til innhold

Sex med mann for første gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen hadde jeg og bestekompisen min sex med hverandre. Vi mener vi er hetero og ikke homofile, eller kanskje vi må innse vi er bifile? Vi har hatt damer, men er nå single. I en litt lystig stemning etter trening sist lørdag, ble vi keene og fikk lyst til å teste ut guttesex. Det er den deiligste sexen ever. Vi fikk så intense orgasmer at vi gikk helt fra konseptene. Det holdt på å tilte totalt for oss, aldri stønnet så innmari før, aldri opplevd noe så intenst og sinnsykt deilig tidligere. Andre som har blitt så overrasket tidligere?

Anonymkode: 022eb...cd7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hetero much my ass..

Anonymkode: 1c66b...672

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her om dagen hadde jeg og bestekompisen min sex med hverandre. Vi mener vi er hetero og ikke homofile, eller kanskje vi må innse vi er bifile? Vi har hatt damer, men er nå single. I en litt lystig stemning etter trening sist lørdag, ble vi keene og fikk lyst til å teste ut guttesex. Det er den deiligste sexen ever. Vi fikk så intense orgasmer at vi gikk helt fra konseptene. Det holdt på å tilte totalt for oss, aldri stønnet så innmari før, aldri opplevd noe så intenst og sinnsykt deilig tidligere. Andre som har blitt så overrasket tidligere?

Du har vært stille en stund nå. Men selvfølgelig kunne det ikke vare.

Anonymkode: 3d8c9...10d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden starter du med jevne mellomrom. Samme oppskrift, samme beskrivelser.

Bør du ikke prøve å få satt fantasien ut i live i stedet for å skrive om fantasien her på KG?

Anonymkode: 6e386...882

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne tråden starter du med jevne mellomrom. Samme oppskrift, samme beskrivelser.

Bør du ikke prøve å få satt fantasien ut i live i stedet for å skrive om fantasien her på KG?

Dette er ingen fantasi, men en opplevd hendelse. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er ingen fantasi, men en opplevd hendelse. Ts

Ok, men hvorfor må du ha så mange tråder om det?

Skrevet

I det minste er dere bisexuelle.. Ingenting feil det med. 

Eventuelt det nye: Menn som har sex med menn. 😛 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg pleier alltid gjette på hvor langt ned i innlegget han kommer før det står om de voldsomme/intense/vanvittige orgasmene. Vet ikke om det finnes en egen legning for de som liker å fortelle kvinner hvor vanvittig mye bedre det er med menn? Men ja, det dukker opp enda oftere enn han som tenner på trange bukser.

Anonymkode: 7fe0e...e2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har ikke mange tråder om dette. Første gang jeg opplever noe sånt som med bestekompisen min. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg pleier alltid gjette på hvor langt ned i innlegget han kommer før det står om de voldsomme/intense/vanvittige orgasmene. Vet ikke om det finnes en egen legning for de som liker å fortelle kvinner hvor vanvittig mye bedre det er med menn? Men ja, det dukker opp enda oftere enn han som tenner på trange bukser.

Må si jeg ikke helt skjønner, gjør ikke annet enn å fortelle om en opplevelse med bestekompisen min. Men det er kanskje ikke her sånt skal deles eller formidles? Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke mange tråder om dette. Første gang jeg opplever noe sånt som med bestekompisen min. Ts

Det tror jeg faktisk ikke noe på. Innlegget er skrevet meg nøyaktig samme metode og språk som tidligere innlegg om bi-nygjerrige bestekompiser som har sex for første gang.

Og ikke misforstå meg, jeg er glad på deres vegne, kanskje tili og med litt misunlig, men det tilfører liksom ikke noe nytt...

Anonymkode: fec14...a35

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg ikke helt skjønner, gjør ikke annet enn å fortelle om en opplevelse med bestekompisen min. Men det er kanskje ikke her sånt skal deles eller formidles? Ts

Det gir jo ikke så mye mening å formidle det til kvinner. Men prøv i hvert fall å variere språket litt, det blir for mye hakk i plata.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke noe på. Innlegget er skrevet meg nøyaktig samme metode og språk som tidligere innlegg om bi-nygjerrige bestekompiser som har sex for første gang.

Og ikke misforstå meg, jeg er glad på deres vegne, kanskje tili og med litt misunlig, men det tilfører liksom ikke noe nytt...

Anonymkode: fec14...a35

Oki, får jo ikke gjort noe med det, beklager hvis dette ble lagt ut i feil forum. Er jo et KG forum så kanskje ikke menn skal dele sånt her inne?

Bi nysgjerrige er vi helt klart som kunne finne på teste ut å prøve sammen med annen mann. Det som er helt garantert, vi skal og kommer til å ha sex igjen, det var så ekstremt som jeg skrev.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det gir jo ikke så mye mening å formidle det til kvinner. Men prøv i hvert fall å variere språket litt, det blir for mye hakk i plata.

Språket og hakk i plata? Det har jo ikke noe med opplevelsen å gjøre. Men klart, skjønner jo at dette er feil forum å dele slike opplevelser på. Beklager det. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Og akkurat dette har du skrevet om tidligere. Alltid samme , trening, bestekompis og ekstrem orgasme. På tide å komme ut av skapet og slutte og dagdrømme. Pluss vokse opp så du faktisk vil oppleve voksensex med andre enn deg selv

Anonymkode: e97c3...524

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og akkurat dette har du skrevet om tidligere. Alltid samme , trening, bestekompis og ekstrem orgasme. På tide å komme ut av skapet og slutte og dagdrømme. Pluss vokse opp så du faktisk vil oppleve voksensex med andre enn deg selv

Anonymkode: e97c3...524

Bra dere har så sabla bra evne til å ta alle over samme kam. Det kan jo være flere som har lignende erfaringer og opplevelser. Men igjen Beklager at jeg skrev innlegget, det var helt tydelig, feil seksualitets forum. Det skjer ikke igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...