~white lady~ Skrevet onsdag kl. 08:06 #1 Skrevet onsdag kl. 08:06 Ser det reklameres for soppkaffe fra velvære.no, som i tillegg til kaffe inneholder ulike sopper som skal gi energi og kognitiv klarhet. Noen som har testa ut dette?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:31 #2 Skrevet onsdag kl. 08:31 Har ikke prøvd den men har lions mane og chaga selv som jeg har i te.Skulle gjerne testet men økonomien strekker ikke til for øyeblikket. Anonymkode: 62ada...77b
Jann111 Skrevet onsdag kl. 08:55 #3 Skrevet onsdag kl. 08:55 Det MÅ være placebo at det gir økt konsentrasjon og fokus. Har drukket det, og merket null. Gjelder urter og naturpreparater generelt.
Rhodiola Skrevet onsdag kl. 09:00 #4 Skrevet onsdag kl. 09:00 Tråden er ryddet for avsporing og forherligelse av brudd på norsk lov. Rhodiola, adm.
Daisy-love Skrevet onsdag kl. 09:49 #5 Skrevet onsdag kl. 09:49 En bekjent av meg drikker ‘Clearly not coffee’: https://clearly.no/en/products/not-coffee-offer?variant=48768816808266 Jeg vet ikke om hun kjøper det på denne nettsiden, men den har blant annet kakao og sopp i seg. «Soppkaffe» var veldig in blant influensere for noen år siden, og det ble lovet gull og grønn skoger. Jeg er usikker på hvor mye sannhet det var i det, men det var i hvert fall kostbart. Den jeg linker til er heller ikke billig, men hun jeg kjenner valgte den for få mindre koffein, selv om det er litt pga kakaoen
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:25 #6 Skrevet onsdag kl. 17:25 Det er mange sopper som er bra for deg, men du får ingen umiddelbar effekt av sopper, det er koffeinet som gir "kicket" fordi det trigger kroppens eget adrenalin. Det gjør ikke soppen, med mindre det er en giftig sopp da. Så det der er litt bløff faktisk. Men om du vil prøve virkelig sopp-kaffe så er ren chaga noe å begynne å drikke. Det er bra for deg, noe kaffe ikke er. Anonymkode: c9147...e50
~white lady~ Skrevet onsdag kl. 22:12 Forfatter #7 Skrevet onsdag kl. 22:12 Takk, da dropper jeg det😅 Er 499 kr for en pose med den kaffen, så…da holder jeg meg til blå Java☕️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå