Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det reklameres for soppkaffe fra velvære.no, som i tillegg til kaffe inneholder ulike sopper som skal gi energi og kognitiv klarhet. 
Noen som har testa ut dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den men har lions mane og chaga selv som jeg har i te.Skulle gjerne testet men økonomien strekker ikke til for øyeblikket.

Anonymkode: 62ada...77b

Skrevet

Det MÅ  være placebo at det gir økt konsentrasjon og fokus. Har drukket det, og merket null. Gjelder urter og naturpreparater generelt.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og forherligelse av brudd på norsk lov.

Rhodiola, adm.

Skrevet

En bekjent av meg drikker ‘Clearly not coffee’: https://clearly.no/en/products/not-coffee-offer?variant=48768816808266 Jeg vet ikke om hun kjøper det på denne nettsiden, men den har blant annet kakao og sopp i seg. 

«Soppkaffe» var veldig in blant influensere for noen år siden, og det ble lovet gull og grønn skoger. Jeg er usikker på hvor mye sannhet det var i det, men det var i hvert fall kostbart. Den jeg linker til er heller ikke billig, men hun jeg kjenner valgte den for få mindre koffein, selv om det er litt pga kakaoen 

Skrevet

Det er mange sopper som er bra for deg, men du får ingen umiddelbar effekt av sopper, det er koffeinet som gir "kicket" fordi det trigger kroppens eget adrenalin. Det gjør ikke soppen, med mindre det er en giftig sopp da. Så det der er litt bløff faktisk.

Men om du vil prøve virkelig sopp-kaffe så er ren chaga noe å begynne å drikke. Det er bra for deg, noe kaffe ikke er.

Anonymkode: c9147...e50

Skrevet

Takk, da dropper jeg det😅

Er 499 kr for en pose med den kaffen, så…da holder jeg meg til blå Java

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...