kari2 Skrevet onsdag kl. 08:02 #1 Skrevet onsdag kl. 08:02 Hei! Dere som har apper for helsa, hvilke bruker dere? Har de hjulpet dere?☺️
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:06 #2 Skrevet onsdag kl. 08:06 Felleskatalogen og HelseNorge Anonymkode: 8519e...f33 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:10 #3 Skrevet onsdag kl. 08:10 Lifesum, Mia, Garmin Connect, Whitings, HelseNorge.... Følger med vekten, logger maten,logger trening, blir motivert av treningspoeng på Mia...så ja...tenker for meg er det bra Anonymkode: 9950a...9c6 1
kari2 Skrevet onsdag kl. 09:14 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl. 09:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lifesum, Mia, Garmin Connect, Whitings, HelseNorge.... Følger med vekten, logger maten,logger trening, blir motivert av treningspoeng på Mia...så ja...tenker for meg er det bra Anonymkode: 9950a...9c6 Har vurdert å laste ned Mia. Du syns den er bra?😊
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:29 #5 Skrevet onsdag kl. 09:29 Hva kan Mia (gratisversjonen) gi meg som Garnin Connect ikke gir meg? Har Fenix 7s pro sapphire solar Anonymkode: f57e7...532
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:38 #6 Skrevet onsdag kl. 09:38 Er det verdt det å betale for Mia? Anonymkode: 0cb8d...40f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:01 #7 Skrevet onsdag kl. 10:01 I tillegg til de som er nevnt bruker jeg daglig Oura, I am og Happy Scale. Oura er mer nøyaktig på helse enn garmin, selv om jeg også har og bruker garmin klokke. Så søvn, form, skritt, tåleevne, hjertefrekvens og mer leser jeg av i Oura appen. I am liker jeg for å få positive tilbakemeldinger i prosessen mot bedre helse. Happy Scale legger jeg inn vekt, for å følge vekstkurven. Har brukt den i mange mange år. Veldig fint å se endringene gjennom året og årene, for sammenlig. Enkelt å se mønsteret. Anonymkode: 8156e...1b8 1
Saima Skrevet onsdag kl. 10:07 #8 Skrevet onsdag kl. 10:07 (endret) Mia health har betydd mye for helsa mi og er en stor motivator! Har betalversjonen, men hadde i starten gratisversjonen og det syns jeg holdt i starten. Usikker på hva som fikk meg til å gå på betalversjonen, men antar jeg får innsyn i flere helsefordeler. Vet jeg også får tilgang til «16 ukers helvete» treningsprogrammet som jeg har tenkt å starte med når jeg er ferdig med programmet jeg holder på med nå☺️ Har også Fitbit app’en, diverse turapp’er, HelseNorge, Lifesum og Foodvisor, Felleskatalogen og MyWeight. Ikke alle brukes flittig, men de er nå der. Endret onsdag kl. 10:12 av Saima
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:22 #9 Skrevet onsdag kl. 10:22 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva kan Mia (gratisversjonen) gi meg som Garnin Connect ikke gir meg? Har Fenix 7s pro sapphire solar Anonymkode: f57e7...532 Mia fokuserer mer på (høy-)intensivitetsminutter. Intensitivitetsminuttene til Garmin er så som så: enten telles for mye eller for lite, mens Mia har en avansert algoritme hvor all tid teller og hvor det å pushe seg mot høyere intensitet gir uttelling. Har venu3, så kanskje ikke sammenlignbart. Anonymkode: 1914b...525
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:24 #10 Skrevet onsdag kl. 10:24 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I tillegg til de som er nevnt bruker jeg daglig Oura, I am og Happy Scale. Oura er mer nøyaktig på helse enn garmin, selv om jeg også har og bruker garmin klokke. Så søvn, form, skritt, tåleevne, hjertefrekvens og mer leser jeg av i Oura appen. I am liker jeg for å få positive tilbakemeldinger i prosessen mot bedre helse. Happy Scale legger jeg inn vekt, for å følge vekstkurven. Har brukt den i mange mange år. Veldig fint å se endringene gjennom året og årene, for sammenlig. Enkelt å se mønsteret. Anonymkode: 8156e...1b8 Er dette apper man må betale for?☺️ Anonymkode: 0cb8d...40f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:34 #11 Skrevet onsdag kl. 15:34 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er dette apper man må betale for?☺️ Anonymkode: 0cb8d...40f Oura ring må man kjøpe, også er det abonnement for appen i tillegg. I am kan man vel få en gratis versjon av tror jeg, men jeg valgte å betale, da den gir meg motivasjon og lyst til livsstilsendring (uansett hva det skulle være). Happy Scale husker jeg ikke, beklager. Anonymkode: 8156e...1b8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:11 #12 Skrevet onsdag kl. 20:11 Jeg bruker Welltory. Veldig fornøyd. Det er mest fordi jeg vil ha tilgang til bodybattery og hrv og ikke har garmin (men Apple Watch). I tillegg til HRV er welltory rå på både trening og ernæring og bruker AI til å gi helt individuelt tilpassede råd til deg. Det er helt rått hvor mye informasjon man kan få ut av måling av hrv. Jeg ser helt tydelig i appen for eksempel før jeg blir forkjølet, og kan da roe tempoet og tilpasse hverdagen slik at forløpet går raskere. Og ikke minst hvor mye bedre form jeg har blitt etter å la kroppen bestemme hvilke dager jeg skal trene og hvilke dager jeg skal restituere, fremfor å følge et ferdig oppsatt program. Jeg har siden oppstart med welltory klart å senke hvilepulsen og har mye høyere body battery om morgenen enn tidligere, slik at jeg rett og slett føler meg bedre. Anonymkode: 4d348...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå