AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #1 Skrevet i går, 07:49 Hei, er det flere som opplever at man får matcher på Tinder og ikke kan forstå hvorfor vi matchet? Dette skjer typisk etter at jeg har vært på Tinder noen mnd. Plutselig begynner det å rulle inn matcher jeg ikke kan ha trykket like på - og jeg er veldig tro mot det jeg liker og ser etter, så jeg vet at jeg ikke har trykket like på dem. Dette er ikke første gangen det skjer, bare typisk når jeg har vært en stund på Tinder. Noen som opplever det samme? Anonymkode: 95dfa...3d4
Haldrup Skrevet i går, 08:27 #2 Skrevet i går, 08:27 Du matcher bare om dere begge har trykt liker.... Men det er jo fullt mulig at den du i første omgang har likt, har endret profilen sin slik at den skal passe bedre til DIN PROFIL i et forsøk på å MATCHE DEG.... Eller motsatt.... Om du ikke liker det matchet kan du jo bare slette og gå videre....
AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #3 Skrevet i går, 08:30 Du kan ha trykket liker på dem for lenge siden, på en dårlig dag og glemt dem. Du kan ha trykket liker på dem ved en feil. De kan ha endret profilen sin. Men du har definitivt trykket liker på dem siden dere matcher. Anonymkode: c10c8...d84
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #4 Skrevet i går, 09:51 Er dette en greie nå? At man lager en profil med falske bilder, og så endrer man bilder etter at man har fått match ? Jeg er tilbøyelig til å tro at Tinder selger matcher til de som betaler nok. At du altså aldri har trykket liker på den profilen, men at Tinder har solgt «din like». Anonymkode: 3e623...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå