AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #21 Skrevet i går, 10:07 12 grader er litt laber temperatur, men egnet for strand og bading i Finnmark . Og definitivt bikinivær, om du supplerer med et pledd nå og da Anonymkode: 76a2f...4d1
candykiss Skrevet i går, 10:39 #22 Skrevet i går, 10:39 Jeg bor også i Stavanger, å ser ofte tenåringsjenter gå med jakken bærende på armen vandrende rundt i t-skjorte/singlet, eller med jakken halvveis åpen for å vise bare skuldre. Regner/yrer ofte mye her, så skjønner virkelig ikke greia med å gå slik.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:42 #23 Skrevet i går, 10:42 Så mye rart man skal lure på, synes du andre skal kle seg i kåpe fordi du fryser? Anonymkode: 580ce...755 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:45 #24 Skrevet i går, 10:45 tånegla skrev (På 8.10.2025 den 9.48): De gjør det for å irritere sånne frysepinner som oss. Jeg får lyst til å gi dem juling faktisk. I allefall dem som går slik midt på vinteren i minusgrader. Du må bare prøve å ta meg. Jeg går i shorts omtrent hele året. Butikken, kino etc - shorts og hettegenser. Alltid. Anonymkode: d464f...e42 1
candykiss Skrevet i går, 10:47 #25 Skrevet i går, 10:47 candykiss skrev (5 minutter siden): Jeg bor også i Stavanger, å ser ofte tenåringsjenter gå med jakken bærende på armen vandrende rundt i t-skjorte/singlet, eller med jakken halvveis åpen for å vise bare skuldre. Regner/yrer ofte mye her, så skjønner virkelig ikke greia med å gå slik. Å det er ikke fordi de er varme de går rundt slik, ser ofte tydelig at dem fryser, men velger å ikke ta på seg jakka🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #26 Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har på shorts og sykler til jobb hver eneste dag, året rundt. Jeg elsker det🤷🏼♂️ Anonymkode: 09b52...ee6 Ikke sett deg i snøværet. Anonymkode: 4359f...943
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #27 Skrevet i går, 14:09 Fordi se er usikre og vil vise frem hvor tøffe de er. Egentlig holder de på å fryse seg i hjel. Anonymkode: 0e5a5...211
AnonymBruker Skrevet i går, 17:32 #28 Skrevet i går, 17:32 candykiss skrev (6 timer siden): Jeg bor også i Stavanger, å ser ofte tenåringsjenter gå med jakken bærende på armen vandrende rundt i t-skjorte/singlet, eller med jakken halvveis åpen for å vise bare skuldre. Regner/yrer ofte mye her, så skjønner virkelig ikke greia med å gå slik. Ja der sa du noe! Folk her i stavanger elsker å bli våte. Selv om dem har jakke på vil dem ikke ha hetta på når det regner. Jehg foretrekjer å ikke bli våt i håret. Mangen Går med regnklær fra topp til tå når det pøsregner hele dagen og dassvåte vanlige sko 🤣😂 jeg skjønner det bare ikke... vi nordmenn har alltid skrytt av at vi er så flinke å kle oss etter været men jeg ser det stikk motsatte,m. Selv må jeg alltid gå med støvler når det pøsregner synes ikje det er deiligt å være våt på føttene. Anonymkode: ceba2...136
AnonymBruker Skrevet i går, 18:26 #29 Skrevet i går, 18:26 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja der sa du noe! Folk her i stavanger elsker å bli våte. Selv om dem har jakke på vil dem ikke ha hetta på når det regner. Jehg foretrekjer å ikke bli våt i håret. Mangen Går med regnklær fra topp til tå når det pøsregner hele dagen og dassvåte vanlige sko 🤣😂 jeg skjønner det bare ikke... vi nordmenn har alltid skrytt av at vi er så flinke å kle oss etter været men jeg ser det stikk motsatte,m. Selv må jeg alltid gå med støvler når det pøsregner synes ikje det er deiligt å være våt på føttene. Anonymkode: ceba2...136 Jeg bryr meg ikke om jeg blir våt på beina på vei til/fra jobb... Støvler er skikkelig ubehagelig gå med, og jeg bytter uansett sko og strømper på jobb. Jeg bruker svært sjeldent hette, fordi det begrenser sidesynet og hørselen, og jeg vil heller være litt våt i håret og oppmerksom på omgivelsene... Har sett veldig mange nesten-ulykker fordi folk går med hette uten å se seg til siden. Anonymkode: c4851...bbc
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #30 Skrevet 12 timer siden Folk er forskjellige. Noen fryser lett og tar på seg mer klær, mens andre er blir fortere varm. Alt det rare man skal lure på. Blir som om jeg ska ta på meg tykk genser fordi andre fryser Anonymkode: 09fac...57d 2
LilleMy_09 Skrevet 12 timer siden #31 Skrevet 12 timer siden Fordi folk er forskjellige. 12 grader er ikke spesielt kaldt hvis man er bevegelse 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #32 Skrevet 7 timer siden Antagelig gjør de det kun for å skape debatt! Anonymkode: 9fed2...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå