AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #1 Skrevet i går, 07:42 Jeg bor i stavanger og serriøst flere hver dag i det siste som går med kortbukse genser og noen ganget lue samtidig 🤣😂 i 12 grader til å med lavere 🤯 i går så jeg 5 personer. Barn går med vinterdress flis og lue og forldrene går med inneklær uten jakke hva skjer?! Er det en overoppheting pandemi blant voksne? Selv er jeg ganske varm av meg året rundt men må likevell ha på meg tykk genser kåpe å skjer på denne tia. Anonymkode: ceba2...136
AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #2 Skrevet i går, 07:45 Fordi vi er varme! Og fordi du skal ha noe å lure på. Hvorfor går du i ullgenser? Det er et plagg som jeg aldri bruker,altfor varmt uansett utetemperatur. Svaret er: folk er forskjellige. Anonymkode: 022d6...511 8 1 7
tånegla Skrevet i går, 07:48 #3 Skrevet i går, 07:48 De gjør det for å irritere sånne frysepinner som oss. Jeg får lyst til å gi dem juling faktisk. I allefall dem som går slik midt på vinteren i minusgrader. 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #4 Skrevet i går, 07:53 Mannen min er ekstremt varm av seg og går i shorts til langt ut på høsten. Tskjorte og bukse. Ofte går han i shorts på vinteren hjemme når han kun skal være hjemme. Noen bare er sånn Anonymkode: a7144...cc8 2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #5 Skrevet i går, 07:53 Jeg er varm av meg, men jeg går med tynn lang bomullskjole, med lange armer. Men har jo brukt det på dager med 8 grader, og da ser jeg jo en del som ser rart på meg. Anonymkode: 7a39b...7e6
AnonymBruker Skrevet i går, 07:59 #6 Skrevet i går, 07:59 12 grader er da ikke kaldt. Anonymkode: 4676b...60c 3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #7 Skrevet i går, 11:25 Jeg ser på meg selv som en frysepinne, og jeg hadde krepert i en tykk genser og kåpe i denne varmen. Jeg bruker jeans eller tights, og hettegenser nå. Kan være kjølig på morgen, men heller litt frossen på morgen, enn gjennomsvett resten av dagen. Anonymkode: c4851...bbc 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #8 Skrevet i går, 13:15 Stå stille, da er 12 kaldt. Så fort du beveger deg, blir det veldig varmt. Lufte hund i 12 grader, trenger ikke jakke da. Blir svett uten så lenge du går fort. Anonymkode: 4934b...07c 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:21 #9 Skrevet i går, 13:21 Et par alternativer for de uten fantasi: - fordi de har lyst - fordi det er det eneste de har - fordi det er det eneste de klarer å ta på seg - fordi det er det eneste som passer - fordi det er det eneste som er rent - vedkommende synes er kledelig/stilig/moteriktig Anonymkode: 1a330...609 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Ser mange i shorts, ja, og de er vel som meg: fryser aldri og synes alt over 20 grader blir for varmt. 18-19 grader inne er perfekt temperatur, på soverommet vil jeg ha det iskaldt om det er mulig. Jeg har alltid vært sånn, og hater intenst ekstremt varme sommere slik vi har hatt i år. Anonymkode: 97e79...fa9 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden Jeg har på shorts og sykler til jobb hver eneste dag, året rundt. Jeg elsker det🤷🏼♂️ Anonymkode: 09b52...ee6
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mangen? Anonymkode: 8eeab...562 Stavangerdialekt for mange. Jeg bor også i Stavanger. Det er ikke sommer lenger, men heller ikke veldig kaldt. Var på løpetur i shorts og t-skjorte igår, er man litt aktiv blir man fort varm. Anonymkode: 4e890...25f 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Stavanger er jo ikke kaldt akkurat nå. Jeg bor også i byen og har en nabo som går med shorts året rundt (ja til og med i minusgrader), må si jeg er imponert over hvordan han klarer det 😅 Men har ikke tenkt på hvorfor han gjør det. Er vel en veldig varm person. Anonymkode: 04537...843
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden Menn i 30-årene går i shorts hele året. Anonymkode: f0cb3...754
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Gidder du virkelig å bry deg om det? Anonymkode: 11d4e...c73 1
exictence Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden (endret) Hvis de hadde bodd i mitt hjem kan jeg nesten garantere at de ikke hadde gjort det. For jeg har det ikke så varmt inne som mange andre har. Noen har det så varmt hjemme at de kan sprade rundt med nesten ingen klær og likevel være veldig varm. Da kan det være godt å komme ut i litt frisk kald luft og kjøle seg ned. Så jeg tenker at de som går med shorts og bar hud ute når det er kaldt, kan varme seg godt når de er hjemme i varmen, og er godt gjennomvarm fra før. Når jeg er hos noen som har det varmt og bruker masse strøm, så etter å ha vært der en stund er det deilig å komme ut i frisk kald luft. Da er jeg gjerne blitt så gjennomvarm at jeg ikke føler behov for å ta på meg den ekstra genseren jeg pleier å ha på meg ute. Endret 13 timer siden av exictence
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Jeg kunne brukt sommerkjole ennå, shorts og teskjorte osv hadde det ikke hvert fordi alle glaner. Jeg har en feil i varme regulering i kroppen som gjør at den koker. Når det er 0 grader kan jeg ta meg en tjukk genser. Med jakke så svetter jeg ihjel. Utrolig plagsomt og vondt egentlig 👍 Anonymkode: a4f19...20e 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden Fordi mange nordmenn er vant til kulde og reagerer derfor ikke så sterkt på det. Anonymkode: 021d4...cfa
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kunne brukt sommerkjole ennå, shorts og teskjorte osv hadde det ikke hvert fordi alle glaner. Jeg har en feil i varme regulering i kroppen som gjør at den koker. Når det er 0 grader kan jeg ta meg en tjukk genser. Med jakke så svetter jeg ihjel. Utrolig plagsomt og vondt egentlig 👍 Anonymkode: a4f19...20e Akkurat som meg du da. Egentlig litt slitsomt,får jo aldri brukt langerma genser og dongerbukse f.eks. alt for varmt! Anonymkode: 022d6...511 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå