Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte gå til jobb ned en forholdsvis bratt bakke, og da kjøpte jeg meg staver med pigger i tillegg til brodder. Og det hjelper veldig å ta kortere skritt, evt. gå litt skrått for bedre balanse.

Anonymkode: ddb8b...fb2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg måtte gå til jobb ned en forholdsvis bratt bakke, og da kjøpte jeg meg staver med pigger i tillegg til brodder. Og det hjelper veldig å ta kortere skritt, evt. gå litt skrått for bedre balanse.

Anonymkode: ddb8b...fb2

Takk for tips🥰 TS

Anonymkode: 14702...e36

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, brodder og god tid. Jeg tok ikke kollektivtrafikk, men det var lange strekker med is fra parkeringsplassen og til jobb. Jeg gikk bare ekstremt sakte. 

Anonymkode: cbd63...f97

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske mange her i det langstrakte land og ellers i verden som går gravid i vintermnd. Gjort det selv 3 ganger. Man gjør det beste ut av det. Brodder, gå bestemt men forsiktig. Gått fint hver gang. Snublet derimot på sommeren med sistemann 🙈 lå der langflat. Sklei også i en trapp med sistemann pga våte blader.. 

Sunn fornuft og forsiktighet ❤️ Går nok helt fint! Og jobben din kan jo ikke tvinge deg til å bruke kollektiv. Det er jo opp til deg 

Anonymkode: abfe0...0b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk gode brodder, sånne med kjetting og ordentlige pigger er mye bedre enn de billige

Anonymkode: 398a0...b25

AnonymBruker
Skrevet

Brodder og gå forsiktig. Det går stort sett veldig fint. Man kan ikke bure seg inne heller. 

Anonymkode: c3128...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er ganske mange her i det langstrakte land og ellers i verden som går gravid i vintermnd. Gjort det selv 3 ganger. Man gjør det beste ut av det. Brodder, gå bestemt men forsiktig. Gått fint hver gang. Snublet derimot på sommeren med sistemann 🙈 lå der langflat. Sklei også i en trapp med sistemann pga våte blader.. 

Sunn fornuft og forsiktighet ❤️ Går nok helt fint! Og jobben din kan jo ikke tvinge deg til å bruke kollektiv. Det er jo opp til deg 

Anonymkode: abfe0...0b6

Lurte lenge på det samme, antar det har med manglende parkering. For eksempel sykehus har lite parkering til ansatte, de har kjøpt seg direktører isteden

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale pigg-sko! Levde i de forrige vinter når jeg var på trilleturer for at baby skulle sove duppene sine. 

Dersom jeg skal inn på butikken tar jeg på noe vil beskrive som på anti-brodder - en såle med strikk som jeg festet utenpå skoen. Da beskyttet sålen underlaget fra piggene. 

Anonymkode: 8b8af...d8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan anbefale pigg-sko! Levde i de forrige vinter når jeg var på trilleturer for at baby skulle sove duppene sine. 

Dersom jeg skal inn på butikken tar jeg på noe vil beskrive som på anti-brodder - en såle med strikk som jeg festet utenpå skoen. Da beskyttet sålen underlaget fra piggene. 

Takk for tips om anti-pigger! Må jo være mye mer hendig enn å ta av og på brodder hver gang man skal rekke buss osv, som attpåtil sklir av. Hvor fås disse kjøpt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte vintersko med pigger man kan felle inn og ut i sålen. Brukte disse uansett hvor jeg skulle :) Gikk litt sakte, litt kortere skritt, men bestemt om det gir mening 😅

Fant ikke akkurat de jeg har, men denne typen  https://www.ellos.no/rieker/boots-x8200-00/1696040-01?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Rest of Fashion] [str%3A HP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19699879124&gclid=EAIaIQobChMInsrHu9yckAMVA0eRBR28Ig5mEAQYAyABEgK-1vD_BwE

Anonymkode: ce12f...cc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 9.38):

Jeg har aldri i mitt liv tryna med brodder på og jeg har jogget på speilblank is med vann oppå. Til stor forbauselse for en busslast med kinesiske turister med speilglatte dressko.

Jeg har riktignok aldri vært gravid om vinteren (enda), men jeg vil tro det etterhvert kan bli en utfordring å få broddene av og på med en stor mage i veien og et bekken som gjør vondt. Forslag til løsning er to par sko du kan bytte mellom eller rett og slett spørre en tilfeldig person om hjelp. 

Anonymkode: 80584...2a3

Må jo bare la broddene være på skoene. Og heller ta av skoene når man går inn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 23.37):

Takk for tips om anti-pigger! Må jo være mye mer hendig enn å ta av og på brodder hver gang man skal rekke buss osv, som attpåtil sklir av. Hvor fås disse kjøpt? 

Ice bug er merket. Selges på mange sportsbutikker som sport1 og lignende

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...