Gjest jojojo Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Mange av venninnene mine har begynt å selge Aloe Vera produkter. De prøver veldig på å verve meg og lover gull og grønne skoger. Hvordan kan det være så lønnsomt å selge produktene når så mange gjør det? Vet dere noe om disse produktene? Forsvinner ikke mye av pengene i systemet?
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Det pleier å fungere sånn at når en venninne har vervet deg, så får hun noen prosenter av det du selger, så det er ikke så rart at de prøver hardt å verve deg. Du vil vel ikke akkurat bli rik på det her tenker jeg, ihvertfall ikke hvis ikke du klarer å verve selgere under deg i pyramiden.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #3 Skrevet 29. mars 2006 På et punkt vil vel markedet være fylt? Det er da ikke så skrikende behov for skitdyre Aloevera produkter. Kan ikke fordra pyramider.
Aloeman Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Aloe vera planten sine virkestoffer har vært kjent i over 5000 år så noe tull e det absolutt ikke. Mange som har god erfaring med å ha en plante i vinduskarmen og bruker den på sår og solbrenthet. "Skitdyre aloevera produkter"? Aloe vera produkter er absolutt ikke dyrere enn andre produkter. Men en ting som er sikkert er at det er stor forskjell på aloe vera produktene. Mange som markedsfører produkter med aloe vera i, men det er forskjell på om produktet er tilsatt aloe vera eller om aloe vera er hovedingrediensen. Sistnevnte er såklart det beste. Og angående denne yallayalla snakkingen om pyramide og nettverksmarkedsføring. Rent formelt ligger forskjellen i at det i nettverksmarkedsføring er provisjon på salg av produkter, og ikke på rekruttering av nye agenter som det er i såkalte pyramidespill. Jeg har vært i mlm bransjen noen år. bla nateurs own hadde ikke fokus på produktene men på å verve. Verve folk så blir man rik. Verve verve verve. Dette går ikke i lengden. Men derimot har man fokus på å selge produkter går det fort mye bedre. Verver ma en person hjelper man personen til han eller hun bli helt selvstendig. For ja som nevnt man får x antall % for omsetningen til den man verver, får man inn en person og den gjør lite salg tjener man lite. Lærer man personen godt opp kan man få en inntekt. Tja pyramide eller ikke? I din vanlige jobb har du nok en sjef du jobber for og han tjener penger på deg gjør han ikke? hvis ikke hadde du fått sparken. Man har arbeidere, ledere, mellomledere og sjef. tja pyramide eller?
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Mange av venninnene mine har begynt å selge Aloe Vera produkter. De prøver veldig på å verve meg og lover gull og grønne skoger. Hvordan kan det være så lønnsomt å selge produktene når så mange gjør det? ← Hvis mange av venninene dine selger samme produktene i området der du bor ville jeg tenkt meg godt om før jeg begynte å selge. Men som han over sier, det er stor forskjell på om fokuset er å verve nye "medlemmer" eller om det er produktet de er ute etter å selge. (Er en del pyramideselskap som har et slags produkt for å kunne vri seg utenom regelen for pyramideselskap...) Men er jo mange andre slike selskaper som selger produkter hvis du bare er ute etter å tjene noe ekstra. F.eks. tupperware, perfect home, cacas og ligende... Kan være greiere med noe ikke halve bekjentsskaps kretsen din allerede selger...
Aloeman Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Hvis mange av venninene dine selger samme produktene i området der du bor ville jeg tenkt meg godt om før jeg begynte å selge. Men som han over sier, det er stor forskjell på om fokuset er å verve nye "medlemmer" eller om det er produktet de er ute etter å selge. (Er en del pyramideselskap som har et slags produkt for å kunne vri seg utenom regelen for pyramideselskap...) Men er jo mange andre slike selskaper som selger produkter hvis du bare er ute etter å tjene noe ekstra. F.eks. tupperware, perfect home, cacas og ligende... Kan være greiere med noe ikke halve bekjentsskaps kretsen din allerede selger... ← Fullstendig feil. Markedet for helse og velvære produkter er nesten umettelig så om mange av venninnene selger det har NULL betydning. Se på alle butikkene, folk kjøper shampo, tannkrem, sminke, gele, kremer i ett banka kjør så ikke kom å si at det ikke går ann å selge det. Cluet er at de fleste gir opp etter en liten stund, de tåler ikke å få nei (kanskje jeg lærte noe av å gå på byen alikevell ) Man trenger bare å få de til å prøve produkter hos segselv i stedet for å kjøpe det i butikk. selv den vanlige personen i gaten får det til med litt øvelse.
Rainbow Brite Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Tja pyramide eller ikke? I din vanlige jobb har du nok en sjef du jobber for og han tjener penger på deg gjør han ikke? hvis ikke hadde du fått sparken. Man har arbeidere, ledere, mellomledere og sjef. tja pyramide eller? ← Du tror vel ikke på denne sammenligningen selv?
Aloeman Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Du tror vel ikke på denne sammenligningen selv? ← Alt har pyramideSTRUKTUR eller hiraki om du vil, ikke noe gale i det. Og btw, det er forskjell på pyramidespill og nettverksmarkedsføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå