AnonymBruker Skrevet 8. oktober #21 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså, her inne hyller single damer tilværelsen. Alle er frivillig single, og ytterst få er villig til å ta i en mann igjen. Aldri har de hatt det bedre - så det er nok håp for deg også Anonymkode: 28772...987 Aldri skjønt folk som føler en sånn mer eller mindre passiv aggressivitet bare fordi det er mange som heller ønsker å være single en å ha en partner😅. Et ganske absurd fenomen man kan observere fra tid til annen her inne. Hadde det vært lettere om vi som elsker vår single tilværelse heller hadde latt være å skrive i tråder på forumet her? Anonymkode: d9bfd...efe 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #22 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har et voldsomt behov for bekreftelse og validering fra menn. Det går så utover min psykiske helse og jeg er ikke sterk nok mentalt til å fungere i datinglivet slik det er nå. Noen som har samme problem og klarer å finne glede i å være alene og ikke ha menn i livet sitt på den måten? Anonymkode: d8d8b...1ea Oi, du trenger virkelig å jobbe med deg selv. Mye❤️ Klem Anonymkode: 97f30...efc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #23 Skrevet 9. oktober Takk for fine svar ❤️ Jeg skal jobbe mot å ha det bra med meg selv! Jeg vet jo at jeg egentlig ikke passer så godt i forhold uansett. Anonymkode: d8d8b...1ea
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #24 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for fine svar ❤️ Jeg skal jobbe mot å ha det bra med meg selv! Jeg vet jo at jeg egentlig ikke passer så godt i forhold uansett. Anonymkode: d8d8b...1ea Du gjør ikke det når du føler det som du gjør nå. Er ekstremt tiltrekkende med en som ikke føler seg vel i sitt eget selskap. Er nok en grunn til du ikke har kjæreste. Desperasjon merkes. Så før du har fått fikset deg sjøl så bør du ikke ha noe forhold nei. ❤️ Anonymkode: 97f30...efc 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #25 Skrevet 9. oktober Utiltrekkende skulle det stå Anonymkode: 97f30...efc
Memorangen Skrevet 9. oktober #26 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 0.41): Sliter overhodet ikke med dette, heller det motsatte. Elsker å være alene. Prøv å jobb med deg selv å finn utav hva det er i deg som gjør at du føler du trenger denne bekreftelsen. Høres jo helt jævlig ut å leve slik og livet er for kort til å kastes bort på å bli validert av en....mann. Altså hallo. Anonymkode: e6dfa...2cb Samme med meg. Nesten så jeg lurer på om jeg er blitt aseksuell, men jeg liker jo å se på kjekke menn. Bare orker ikke alt rundt det. Elsker også å være alene❤️
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #27 Skrevet 9. oktober Altså, kvinners validering er mye mer verdifull enn menns, for de ser på deg som et helt og fullverdig menneske og komplimentene deres handler ikke bare om hvordan du ser ut eller hva du kan gjøre for dem. Jeg har en mann jeg elsker, men valideringa hans er veldig uviktig for meg. Han har mange andre fine sider da. Støtter noen timer hos psykolog, en mann gjør deg ikke mer verdifull, det er en tankefeil. Anonymkode: 36c6c...501
Strigiformes Skrevet 9. oktober #28 Skrevet 9. oktober Du må lære deg å trives i ditt eget selskap, og tenke at du er god nok akkurat som du er, for det er du ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå