**Marshmallow** Skrevet 7. desember #101 Skrevet 7. desember Ah “morsomt” hvordan Emilie spiller på offer kortet hver gang noe går mot dem. Da er det så ubehagelig og vondt bla bla. Men når de er i “kontroll” er de nesten ufordragelige 🙄 23 2
Ninaen Skrevet 7. desember #102 Skrevet 7. desember **Marshmallow** skrev (10 minutter siden): Ah “morsomt” hvordan Emilie spiller på offer kortet hver gang noe går mot dem. Da er det så ubehagelig og vondt bla bla. Men når de er i “kontroll” er de nesten ufordragelige 🙄 Hun kommer IKKE bra ut av dette programmet. Har mye å lære av Joner, Ragde og Numme/Heldal mtp å takle nederlag og være utafor og at ting ikke går ens vei. Altså Mike og Emilie vinner omtrent alle konkurransene. De har hatt penger eller utsjekkskort på er eller annet tidspunkt i omtrent hver runde. Misliker sterkt folk som bare forutsetter at de skal bli prioritert, som forventer at andre skal gjøre dem en tjeneste bare fordi «vi fortjener det». Føles som en mean girl i fåreklær 20 9
**Marshmallow** Skrevet 7. desember #103 Skrevet 7. desember Ninaen skrev (Akkurat nå): Hun kommer IKKE bra ut av dette programmet. Har mye å lære av Joner, Ragde og Numme/Heldal mtp å takle nederlag og være utafor og at ting ikke går ens vei. Altså Mike og Emilie vinner omtrent alle konkurransene. De har hatt penger eller utsjekkskort på er eller annet tidspunkt i omtrent hver runde. Misliker sterkt folk som bare forutsetter at de skal bli prioritert, som forventer at andre skal gjøre dem en tjeneste bare fordi «vi fortjener det». Føles som en mean girl i fåreklær Mhm 🙄 har ikke forstått det ekteskapet tidligere.. men de kler hverandre veldig godt virker det som i programmet 😅 15
os Maxilla Skrevet 7. desember #104 Skrevet 7. desember Cookie123 skrev (32 minutter siden): Blir nesten litt komisk at alle disse kjendisene sier at 100.000 er såååååååååå mye penger. Tipper de har så de greier seg alle sammen av de... Det irriterer meg!! Akkurat som om de ikke får betalt i store summer for å være med på sånne programmer i utgangspunktet. Nå plukket jeg bare opp den første linken jeg fant, men 100tusen, strengt tatt 50 siden de deler, er tydeligvis bare lommerusk https://www.tv2.no/underholdning/dette-tjener-kjendisene-pa-realitydeltakelsene/17619193/ 8 2
Ninaen Skrevet 7. desember #105 Skrevet 7. desember os Maxilla skrev (28 minutter siden): Det irriterer meg!! Akkurat som om de ikke får betalt i store summer for å være med på sånne programmer i utgangspunktet. Nå plukket jeg bare opp den første linken jeg fant, men 100tusen, strengt tatt 50 siden de deler, er tydeligvis bare lommerusk https://www.tv2.no/underholdning/dette-tjener-kjendisene-pa-realitydeltakelsene/17619193/ For dem som driver med snap-horeri er det lommerusk. For øvrige varierer det nok. Det er jo uansett mye penger i bonus. Hadde det vært 10000kr i dag så hadde det vært litt annet. Men det viktigste med pengekofferten er jo å få dele ut utsjekkskortet og ha full kontroll. Så var vel det Rosell var mest pisst for egentlig. 3
**Marshmallow** Skrevet 8. desember #106 Skrevet 8. desember Aaah irriterer meg også at de ikke får ut Emilie og Mike når de har muligheten, hallo de hadde ofret Annette og Ingeborg uten å blunke. Joner hadde de kunne stole på.. De er jo det siste paret som kommer til å bli sendt ut før det blir fritt vilt .. 13
Hønemoor Skrevet 8. desember #107 Skrevet 8. desember Omg. Dette programmet er alt for forutsigbart og kjedelig. Hvorfor gjør ikke produksjonen noen grep midtveis? Det er en stor allianse, og alle svake par går ut en etter en. Hva med å lære fra paradise hotel eller andre reality-konsept hvor de setter inn flere tvister for å gi andre en mulighet og. Nå ser vi utsjekkskortet gå frem og tilbake mellom Mike/Emilie og Niklas/Benjamin. Men må jo si jeg også begynner å stusse på resten av daukjøttet og. Både Barbra og Alexandra og Ingeborg og Annette har hatt makt og kunne skippet ut sterke par, men de er så tafatte at de basically sender ut seg selv ved neste seremoni. Jeg var lenge irritert på Niklas og Benjamin, men takk gud for at se er med. Da har det hvertfall vært noe spill og tvister. For en kjedelig gjeng og produksjon 😠 7
Babyface Skrevet 8. desember #108 Skrevet 8. desember Cookie123 skrev (11 timer siden): Blir nesten litt komisk at alle disse kjendisene sier at 100.000 er såååååååååå mye penger. Tipper de har så de greier seg alle sammen av de... Jeg tenker at 50000,- ekstra på konto er fint for de aller fleste. 3 2
Klink Skrevet 8. desember #109 Skrevet 8. desember Jeg liker heller ikke fremtoningen til Mike og Emilie. Likevel vinner de jo konkurransene ærlig og redelig. De skaper sterke allianser og er gode på det? De spiller bra og det kan de ikke klandres for. 5
Klink Skrevet 8. desember #110 Skrevet 8. desember Jeg vil også tippe at det er dårligere tider for de fleste «kjendiser» om dagen. Deg er ikke like mye penger å hente som før. Derfor de gidder stille oppnår disse dårlige konseptene vil jeg anta.
jojojo1988 Skrevet 8. desember #111 Skrevet 8. desember Klink skrev (59 minutter siden): Jeg vil også tippe at det er dårligere tider for de fleste «kjendiser» om dagen. Deg er ikke like mye penger å hente som før. Derfor de gidder stille oppnår disse dårlige konseptene vil jeg anta. Kjendiser tjener nok betydelig mer i dag enn før pga sosiale medier. 5
Klink Skrevet 8. desember #112 Skrevet 8. desember jojojo1988 skrev (57 minutter siden): Kjendiser tjener nok betydelig mer i dag enn før pga sosiale medier. Kommer an på hva før er. Før sosiale medier jo så klart. Men før korona og dyrtid er jeg ikke så sikker. 2
Phoenix Heart Skrevet 8. desember #113 Skrevet 8. desember Til dere som sier det er kjedelig, hvorfor ser dere på da? 3
Babyface Skrevet 8. desember #114 Skrevet 8. desember Phoenix Heart skrev (1 time siden): Til dere som sier det er kjedelig, hvorfor ser dere på da? I håp om at det tar seg opp. 7
I.I.Rasta Skrevet 9. desember #115 Skrevet 9. desember Jeg har fulgt Voe siden jeg var ung selv. Hun har alltid vært "nydelig og perfekt". Men jeg må være enig med flere her, hun kommer ikke spesielt godt ut. Det gjorde hun ikke i farmen heller bla. Nå syns jeg ikke at Mike hjelper på heller. Men for all del jeg kjenner dem ikke personlig. Men slik de fremstår på skjerm har de noen menneskelige kvaliteter jeg ikke setter pris på. Synes de er høye på seg selv, fisefine og opptatt av prestisje. Massevis av nivanykter hos dem begge. At de har styrt spillet slik sammen med benjamin og Niklas.. har gjort hele greia litt kjedelig for meg Blitt litt sånn ungdomskole hieraki hele programmet. 15 1 5
tussi84 Skrevet 9. desember #116 Skrevet 9. desember Tror at neste gang så er benjamin og Niklas helt avhenging av å få siste bytte i sermonien ellers ryker de. Stig Andre og Rosell kommer ikke til å tørre å sende ut Emilie og Mikkel, og de fikk kortet av Ingeborg og hun jeg ikke husker navnet på. Derfor tror jeg ikke de vil sende dem ut. Men det er et scenario til, og det er at Emilie og Mikkel vinner koffert konkurransen, og at de velger til seg utsjekkskortet. Da tror jeg de vil prøve å sende ut Ingeborg og co, eller Stig Andre og Rosell.
sportsidiot Skrevet 9. desember #117 Skrevet 9. desember tussi84 skrev (5 timer siden): Tror at neste gang så er benjamin og Niklas helt avhenging av å få siste bytte i sermonien ellers ryker de. Stig Andre og Rosell kommer ikke til å tørre å sende ut Emilie og Mikkel, og de fikk kortet av Ingeborg og hun jeg ikke husker navnet på. Derfor tror jeg ikke de vil sende dem ut. Men det er et scenario til, og det er at Emilie og Mikkel vinner koffert konkurransen, og at de velger til seg utsjekkskortet. Da tror jeg de vil prøve å sende ut Ingeborg og co, eller Stig Andre og Rosell. Jeg vedder på at Emilie og han cruiser gjennom neste episode fordi folk er redd dem. Håper hun lar han bli hjemme på neste reality-konsept
Centimeteren Skrevet tirsdag kl. 21:58 #118 Skrevet tirsdag kl. 21:58 (endret) Hønemoor skrev (På 8.12.2025 den 9.33): Omg. Dette programmet er alt for forutsigbart og kjedelig. Hvorfor gjør ikke produksjonen noen grep midtveis? Det er en stor allianse, og alle svake par går ut en etter en. Hva med å lære fra paradise hotel eller andre reality-konsept hvor de setter inn flere tvister for å gi andre en mulighet og. Nå ser vi utsjekkskortet gå frem og tilbake mellom Mike/Emilie og Niklas/Benjamin. Men må jo si jeg også begynner å stusse på resten av daukjøttet og. Både Barbra og Alexandra og Ingeborg og Annette har hatt makt og kunne skippet ut sterke par, men de er så tafatte at de basically sender ut seg selv ved neste seremoni. Jeg var lenge irritert på Niklas og Benjamin, men takk gud for at se er med. Da har det hvertfall vært noe spill og tvister. For en kjedelig gjeng og produksjon 😠 De prøvde forrige episode med at taperen også kunne vinne, og Aslak som rådet deltagerne til å holde kjeft om hvilke koffert de valgte... Ikke at de fulgte rådet da, forutsigbart som vanlig Endret tirsdag kl. 21:58 av Centimeteren 2 2
Anonym90059005 Skrevet onsdag kl. 11:11 #119 Skrevet onsdag kl. 11:11 Centimeteren skrev (13 timer siden): De prøvde forrige episode med at taperen også kunne vinne, og Aslak som rådet deltagerne til å holde kjeft om hvilke koffert de valgte... Ikke at de fulgte rådet da, forutsigbart som vanlig En veldig merkelig konkurranse, hvor den som tapte (Niklas/Benjamin), allikevel hadde 50 % sjanse på å vinne største fordelen etterpå. Rart de ikke flakset inn den også. Ellers kan man ikke kritisere Emilie/Mike for å styre spillet og gjøre det bra i konkurranser, da må heller kritikken rettes mot noen av de andre som er så usannsynlig ræva, både på konkurranser og spillemessig. Og da i tillegg Annette og Ingeborg som virker å tro "gutta våre", Niklas/Benjamin, er noen de kan stole på/spille med. Har de virkelig ikke skjønt hvor sterk alliansen/avtalen mellom N&B og E&M er? De vil jo bli shippa rett ut i finale. Tror selv Joners hadde stått foran de i tillitskøen hos N&B pga. Niklas sitt vennskap med Alexandra. Regner med utsjekkskortet vil skifte hender igjen før neste "utstemming", så Stig Andre og Rosell blir satt sjakk matt. N&B og E&M alliansen holder nok hele veien inn. 1 1
Tiger Jack Skrevet i går, 06:39 #120 Skrevet i går, 06:39 Spoiler Herlig dårlig stemning i siste episode. Deilig med temperatur! Veldig bra for finalen at den opprinnelig alliansen endelig ryker. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå